کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وقاحت به سبک دبیرکل مردم سالاری؛

بانیان وضع موجود مجموعه نظام است!/ هرچه پیش می‌رویم به عظمت هاشمی بیشتر پی می‌برم/ اصرار کواکبیان بر تکرار بی‌شرمی میرحسین

19 شهريور 1401 ساعت 9:00

کواکبیان حتی بحث فراماسونر دانستن میرحسین را توهین به امام دانسته است در حالی که امام راحل صریحا اعلام کردند که ممکن است به واسطه سالوس و اسلام نمایی برخی از آنها تمجید کرده باشند اما میزان حال فعلی افراد است.


گروه سیاسی جهان نیوز: اصلاح طلبان نه تنها در مقابل بی شرمی میرحسین در ادعای رهبری موروثی و اهانت به حاج حسین همدانی سکوت کردند که تلویحا سعی کردند حمایت هایی هم از آن داشته باشند.

در تازه ترین مورد کواکبیان همان ادعای وقیحانه «رهبری موروثی» را مطرح کرده است در حالی که تکلیف این موضوع به طور شفاف در قانون اساسی به مجلس خبرگان سپرده شده است. البته که لازم به ذکر است این روزها در انگلستان به عنوان قبله برخی اصلاح طلبان همین رهبری موروثی اجرا شد.

کواکبیان حتی بحث فراماسونر دانستن میرحسین را توهین به امام خمینی(ره) دانسته است! در حالی که امام راحل صریحا اعلام کردند که ممکن است به واسطه سالوس و اسلام نمایی برخی ها، از آنها تمجید کرده باشند اما میزان حال فعلی افراد است. البته که در همان مقاطع استعفای میرحسین، قصد معرفی وی به عنوان «خائن» نیز مطرح بود.

بی شرمی کواکبیان آنجا اوج می گیرد که نظام را بانی وضع موجود دانسته و به نقش مستقیم برخی مسئولان بی کفایت در دولت های یازدهم و دوازدهم و مجلس وکیل الدوله دهم در ضربه به زندگی مردم اشاره نمی کند. به تازگی روحانی اعتراف کرده است که به وقت فشارهای ترامپ برخی پیشنهاد استعفای دسته جمعی دادند.

به گزارش جهان نیوز، بخش هایی از اظهارات کواکبیان را در ادامه خواهید خواند:

*هیچ‌کس تا حالا ادعا نکرده که ولایت فقیه موروثی شود، اما چه اشکالی دارد که در قانون اساسی ذکر شود.... بعضی از آقایان وقتی بحث موروثی شدن ولایت فقیه پیش آمد، گفتند که گوینده آن فراماسونر است که توهین به امام خمینی است زیرا ایشان تا لحظه آخر از میرحسین موسوی حمایت کرد. بعضی ها انگار نمی‌خواهند باور کنند روز قیامتی وجود دارد.

*برخی از دوستان دولت جدید از عبارت بانیان وضع موجود استفاده می‌کنند و خواستار محاکمه این افراد هستند، در حالیکه بانیان وضع موجود مجموعه نظام است و فقط دولت نیست.

*علی لاریجانی بعد از رد صلاحیت دارد مثل ما حرف می‌زند، در حالیکه قبلا با همه مواضع ما مخالف بود.

*جهانگیری؛ من شنیدم آقای جهانگیری در حال کمک به دولت رئیسی است و عنصری خدمت گذار است.

*احمدی نژاد؛ آقای احمدی نژاد هر کاری می‌کند بیشتر دیده شود، به ضررش تمام می‌شود.

*حسن خمینی؛ به عنوان یادگار حضرت امام، جایگاه مهمی دارند که باید قدر این جایگاه را بدانند.  

*هاشمی رفسنجانی؛ هرچه پیشتر می‌رویم به نکات راهگشای ایشان و عظمت شخصیت شان بیشتر پی می‌بریم.

درباره «کواکبیان» بیشتر بخوانید:
از رای دادن به روحانی پشیمان نیستم


کد مطلب: 811714

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/811714/بانیان-وضع-موجود-مجموعه-نظام-هرچه-پیش-می-رویم-عظمت-هاشمی-بیشتر-پی-می-برم-اصرار-کواکبیان-تکرار-بی-شرمی-میرحسین

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com