کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خودزنی جالب خانم اصلاح طلب/ اقتدای سهیلا جلودارزاده به احمد مازنی! +جزئیات

18 شهريور 1401 ساعت 22:31

این ادعای جلودرازاده بیشتر نوعی خودزنی است. چراکه این خانم اصلاح طلب در انتخابات مجلس یازدهم از سوری شورای نگهبان تائید صلاحیت شد و در لیست اصلی این جریان سیاسی برای حوزه انتخابیه تهران حاضر بود اما از سوی مردم طرد شدند.


گروه سیاسی جهان نیوز: سهیلا جلودارزاده، چهره اصلاح طلب و نماینده مجلس سابق گفته است: «اصولگرايان در شرايطي در انتخابات مجلس و رياست‌جمهوري به پيروزي رسيدند که برخي از چهره‌هاي اصلاح‌طلب بنا به دلايلي در انتخابات حضور نداشتند. اين يک عامل مهم در روي کار آمدن اصولگرايان بوده است. در چهار انتخابات قبل از سال 98 اصلاح‌طلبان در حالي در انتخابات پيروز شدند که اصولگرايان با همه ظرفيت‌هاي خود در انتخابات حضور داشتند. با اين وجود اين وضعيت درباره انتخابات مجلس در سال98 و رياست‌ جمهوري 1400 وجود نداشت و اصولگرايان بدون حضور اصلاح‌طلبان و چهره‌هاي تأثيرگذار جريان اصلاحات در انتخابات به پيروزي رسيده‌اند. تجربه سياسي نشان داده که جريان‌هايي که بدون حضور رقيب قدرتمند در انتخابات به قدرت رسيده‌اند در عمل نتوانسته‌اند اقدامات مهمي براي حل مشکلات مردم انجام دهند. شايد يک جريان سياسي بتواند بدون حضور رقيب به قدرت برسد اما آيا توانمندي حل مشکلات مردم را خواهد داشت؟»

این ادعای جلودارزاده بیشتر نوعی خودزنی است. چراکه این خانم اصلاح طلب در انتخابات مجلس یازدهم از سوی شورای نگهبان تائید صلاحیت شد و در لیست اصلی جریان اصلاحات برای حوزه انتخابیه تهران حاضر بود اما به همراه دوستان همگی از سوی مردم طرد شدند. فی الواقع این خانم اصلاح طلب با سابقه حداقل 3 دوره حضور در مجلس معترف است که به عنوان چهره موثر، قدرتمند و یک رقیب جدی شناخته نمی شود.

چند روز پیش هم احمد مازنی، از اصلاح طلبان و سلفی بگیران مجلس دهم با موگرینی، ادعایی شبیه به جلودارزاده را مطرح کرده بود. در حالی که مازنی هم در انتخابات مجلس یازدهم تائید صلاحیت شد اما در حوزه انتخابیه گرگان به عنوان هفتمین نفر انتخاب شد و از حضور در پارلمان جا ماند.

درباره «سهیلا جلودارزاده» بیشتر بخوانید:
بی‌خیال نباشیم و فکر نکنیم مردم اعتراض نخواهند کرد
حضرت امام به خاطر بهبود شرایط کشور صلح را پذیرفت
جنجال ویلای دختر نعمت زاده انتقام گیری بود
اگر قالیباف رای بیاورد مجلس «تیمچه حاجب‌الدوله» می‌شود!
از هشت سال احمدی نژاد چیزی جز مخروبه تحویل ندادند
خدای یکتا را پرستش کنید و نماز اول وقت بخوانید
به قدری مشکلات داریم که شفافیت در آن گم است!

مردم برای فرار از مشکلات به حیوانات پناه می‌برند!


کد مطلب: 811607

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/811607/خودزنی-جالب-خانم-اصلاح-طلب-اقتدای-سهیلا-جلودارزاده-احمد-مازنی-جزئیات

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com