کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ناصر قوامی، فعال اصلاح طلب:

مردم می‌گویند خدا پدر روحانی را بیامرزد/ نگذاشتند دولت روحانی مذاکره کند + ۵ پاسخ

17 شهريور 1401 ساعت 9:54

مردم خودشان دولت روحانی را قضاوت می کنند با وضعیت فعلی اقتصاد در هر مغازه ای مردم می گویند خدا پدر روحانی را بیامرزد.


گروه سیاسی جهان نیوز: ناصر قوامی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب به تازگی گفته است: «مردم خودشان دولت روحانی را قضاوت می کنند با وضعیت فعلی اقتصاد در هر مغازه ای مردم می گویند خدا پدر روحانی را بیامرزد که برنج 40 تومانی 120 تومان شده است همین حرف های کوچه و بازار دفاع از عملکرد روحانی است. مردم وقتی عملکرد اقتصادی دولت فعلی را می بینند قضاوت می کنند. شما از ما سوال نکنید باید از مردم سوال کنید که فرق دولت فعلی با دولت روحانی چه بود بالاخره مردم بصورت واقعی وضعیت را لمس می کنند. ما دعای ندبه که برگزار می کنیم نان برای جلسه می‌خریم یک هفته تعدادی نان را 45تومان خریدم هفته بعد 110 تومان و فکر کردم از خواب اصحاب کهف بیدار شده‌ام!»

این چهره مرید رئیس دولت اصلاحات گفته است: «کسانی باید پاسخگو باشند که نگذاشتند دولت روحانی مذاکره کند با ترامپ هم بهتر می شد مذاکره کرد تا بایدن که با پنبه سر می برد. روحانی که می خواست کار را تمام کند اما همین ها سنگ انداختند تا در دولت مطلوب خودشان برجام امضا شود که هنوز هم نتیجه نگرفتند».

درباره «ناصر قوامی» بیشتر بخوانید:
اصلاح‌طلبان از سر دلسوزی از روحانی حمایت کردند
مجلس از خاصیت افتاده و به منشی شورای نگهبان تبدیل شده!
اگر مبارک و قذافی ۱۰ سال زودتر اصلاحات می‌کردند شاید الان سرکار بودند
اگر خاتمی کاندیدا شود مردم انگیزه پیدا می‌کنند!
از الان پیداست که در دولت رئیسی شایسته‌ سالاری ملاک نیست
اصلاح‌طلبان باید جلوی انفجار عصبانیت را بگیرند


درباره اظهارات قوامی دو نکته را باید یادآوری کرد:


یک: دولت روحانی همه هشت سال را در حال مذاکره بود. طبق ادعای رئیس دولت تدبیر قرار بود در سال 94 در روز اجرای توافق همه تحریم ها لغو شد. آقای قوامی خبری از آن لغو تحریم ها دارد؟!

دو: اظهارات قوامی و ... توهین به شعور یک ملت است؛ چرا که اصلاح طلبان و اعتدالیون هشت سال عمر کشور را معلق مذاکرات در انواع سطوح سیاسی کردند؛ باز به دروغ مدعی هستند نگذاشتند!

سه: نکته دیگر دروغگویی اصلاح طلبان است. علی رغم بازی دموکرات ها بهتر از جمهوری خواهان هستند، اصلاح طلبان به طور کلی آمریکا را کدخدا می دانند و چند بار همه رسما عزم و اراده شان برای گفتگو با ترامپ را علنی کردند. البته که بنای آنها رفع تحریم ها نیست و اهداف دیگری از این مذاکرات را دنبال میکنند.

چهار: دولت رئیسی از ابتدای روی کارآمدن در حال مذاکرات برای نقد کردن امتیازات برجام پرخسارت و رفع تحریم هاست. با این حال هنوز توفیقی حاصل نشده است چراکه اهل باج دادن نبوده و بر سر حقوق ملت ایران پافشاری دارند؛ نه آنکه مثل دولت قبل به جای فشار بر طرف غربی بیشتر به فضاسازی در داخل کشور برای پذیرش توافق فشار بیاورند.

پنج: قوامی گفته مردم می گویند خدا پدر روحانی را بیامرزد. ان شاءالله که لطف الهی شامل پدر رئیس جمهور سابق هم بشود اما مردمی که در حال لمس فضاحت مدیریتی از هشت سال گذشته تاکنون هستند و چند سال است همه چیز را نجومی خریداری می کنند؛ در حق رئیس جمهور سابق طور دیگری دعا می کنند.


کد مطلب: 811587

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/811587/مردم-می-گویند-خدا-پدر-روحانی-بیامرزد-نگذاشتند-دولت-مذاکره-کند-۵-پاسخ

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com