جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۸
عدم استقبال از بازی جدید تیم روحانی؛

واکنش متفاوت چهره اصلاح طلب به ناگفته‌های جهانگیری/ آیتی: جهانگیری آدرس غلط به مردم می‌دهد/ چطور رانت‌های ارز ۴۲۰۰ را پنهان می‌کند؟/ بسیاری از فعالان حوزه صنعت در دوره جهانگیری نابود شدند

چهارشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 811503
دنیای امروز دیگر ادعا را نمی‌پذیرد و صرفا عدد، رقم، شاخص و نمودار‌ است که مورد پذیرش است. هرچه قدر هم سخنرانی کنند مهم نیست و باید اعداد ادعاها را ثابت کند.
واکنش متفاوت چهره اصلاح طلب به ناگفته‌های جهانگیری/ آیتی: جهانگیری آدرس غلط به مردم می‌دهد/ چطور رانت‌های ارز ۴۲۰۰ را پنهان می‌کند؟/ بسیاری از فعالان حوزه صنعت در دوره جهانگیری نابود شدند
گروه سیاسی جهان نيوز: به تازگی حسن روحانی و اسحاق جهانگیری در قالب کتاب «بدون دود و آتش و خون» که کتابی گفت‌وگو محور است، مسائلی را تحت عنوان «ناگفته» بیان کرده اند. جهانگیری سعی کرده است در این گفتگو در مسائل مختلف اعم از اقتصاد، برجام، سیاست داخلی و... از دولت‌های یازدهم و دوازدهم دفاع کند.

مهدی آیتی، چهره اصلاح طلب و از نمایندگان ادوار مجلس به این سخنان جهانگیری واکنش متفاوتی نشان داده است. آیتی به نامه‌نیوز گفت: «همه دولت‌ها آدرس غلط به مردم می‌دهند. می‌گویند هر کار خوبی که بوده ما کرده‌ایم و همه کارهای بد را دیگران کرده‌اند. آمارهای غیرواقعی هم به مردم ارائه می‌کنند و طوری جلوه می‌دهند که انگار خودشان ده برابر دیگران کار کرده‌اند. دنیای امروز دیگر ادعا را نمی‌پذیرد و صرفا عدد، رقم، شاخص و نمودار‌ است که مورد پذیرش است. هرچه قدر هم سخنرانی کنند مهم نیست و باید اعداد ادعاها را ثابت کند. حالا آقای جهانگیری هم می‌گوید ما بهتر از دیگران بوده‌ایم که همین مسیر است و او هم آدرس غلط به مردم می‌دهد».

او ادامه داد: «برای بررسی عملکرد دولت‌ها باید دو ستون در نظر بگیریم و در یکی نقاط قوت و در دیگری نقاط ضعف را بنویسیم. این شیوه بررسی، منصفانه است و حتما یک دولت سراسر بد یا یک دولت سراسر خوب نیست و خوب و بد با هم در یک دولت جمع می‌شود».

این فعال سیاسی همچنین مطرح کرد: «آقای جهانگیری که امروز سراسر از عملکرد خود و دولتی که در آن کار می‌کرد دفاع می‌کند، در دوران مسئولیتش در دولت‌های آقایان هاشمی و خاتمی چه عملکردی داشت؟ کارنامه او اصلا موافق نبوده است. وقتی آقای جهانگیری وزیر صنایع بود بسیاری از فعالان حوزه صنعت به نابودی کشانده شدند و همه آن وضعیت اسف‌بار ناشی از سوءمدیریت شخص آقای جهانگیری بود. آقای جهانگیری یک‌سره از ارز 4200 تومانی دفاع می‌کند. اگر این ارز واقعا در جهت حمایت از اقشار آسیب‌پذیر استفاده می‌شد، مشکلی نبود اما این ارز منشأ رانت‌ها و فسادهای گسترده را فراهم کرد و حتی خود دولت قبل هم به این قبیل فسادهای ناشی از ارز ترجیحی اذعان کرد؛ حالا چه‌طور آقای جهانگیری تمام مشکلات ناشی از ارز 4200تومانی را انکار می‌کند؟ اصلا مگر می‌تواند انکار کند؟»

درباره «آیتی» بیشتر بخوانید:
باید مستقیم با آمریکا مذاکره کنیم تا بحران‌ها حل شود
خاتمی باید اعلام بازنشستگی سیاسی کند
تمام مسائل کشور ما به سیاست خارجی بر می‌گردد

تلاش زيادی کردند تا روحانی قهرمان نشود!
چرا در دولت رئیسی طلاق و تصادفات کمتر نشد؟!
https://jahannews.com/vdcfxydcmw6dyta.igiw.html
jahannews.com/vdcfxydcmw6dyta.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمدایوب
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی اینها تواین 8سال خون مردم رو توشیشه کردن زندگی مردم را به آتش کشیدن دودش هم تو چشم مردمی که رای ندادن رفت
Iran, Islamic Republic of
خدا پدر شما را بیامورزد که داغ صنعتگران را تازه کردید دوران وزارت صنایع و معادن در دوران جهانگیری اصلا خوب نبود که روزگار صنعت را سیاه کرد و خیلی ها را به ورشکستگی کشاند....
Iran, Islamic Republic of
باید محاکمه شوند این مطالبه مردم حزب اللهی است.
Iran, Islamic Republic of
چه شد این همه شکایت در سامانه، ما منتظر اقدام قوه قهریه هستیم.
United Kingdom
منتظر بمون
Iran, Islamic Republic of
مماشات تا کی!.
Iran, Islamic Republic of
مماشات نکن مگه مجبوری
Iran, Islamic Republic of
با ارز 4200 تومانی هر کار خواستند کردن.