کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعتراف جالب نماینده سلفی بگیر مجلس دهم +جزئیات

15 شهريور 1401 ساعت 11:16

شرايط شکل‌گيري مجلس يازدهم شرايط ويژه‌اي بود. در انتخابات مجلس يازدهم برخي چهره‌هاي اصلاح‌طلب به دلايل مختلف ردصلاحيت شدند و به همين دليل اصولگرايان بدون رقيب جدي وارد مجلس شدند.


گروه سیاسی جهان نیوز: احمد مازنی، نماینده اصلاح طلب مجلس گذشته که سلفی او و دوستان با موگرینی بیشتر مایه شهرت او شد در تازه ترین اظهارات خود مدعی شده است: «در انتخابات مجلس يازدهم برخي چهره‌هاي اصلاح‌طلب به دلايل مختلف ردصلاحيت شدند و به همين دليل اصولگرايان بدون رقيب جدي وارد مجلس شدند».

این ادعا در نوع خود بامزه و جالب است؛ چرا که هم خود مازنی از حوزه انتخابیه گرگان در انتخابات حاضر بود اما جایگاه هفتم را کسب کرد و هم دوستان مازنی در تهران با سرلیستی چهره مطرحی به نام مجید انصاری از حضور در انتخابات بازماندند. این ادعا یعنی اعتراف به اینکه خود مازنی هم خودشان را در عالم سیاست جدی نمی گیرند.

این چهره اصلاح طلب در میانه صبحت های خود سعی کرده است تخریب هایی را هم علیه دولت و مجلس داشته باشد که در بین رفتارهای اصلاح طلبان چیز جدید نیست.

به گزارش جهان نيوز، بخش هایی از اظهارات مازنی را در ادامه خواهید خواند:

*در شرايط کنوني اگر در کوچه و خيابان از مردم سوال شود که آيا از وضعيت اقتصادي موجود راضي هستند يا خير پاسخي که مردم مي‌دهند اين است که از وضعيت موجود رضايت ندارند. پژوهش‌هاي داخلي و خارجي نيز نشان مي‌دهد که ميزان رضايت مردم از عملکرد دولت و مجلس کاهش پيدا کرده است. اين نارضايتي از انتخابات مجلس يازدهم آغاز شد و پس از آن در انتخابات رياست‌جمهوري سيزدهم و در سال1400 ادامه پيدا کرد.

*شرايط شکل‌گيري مجلس يازدهم شرايط ويژه‌اي بود. در انتخابات مجلس يازدهم برخي چهره‌هاي اصلاح‌طلب به دلايل مختلف ردصلاحيت شدند و به همين دليل اصولگرايان بدون رقيب جدي وارد مجلس شدند.

*جايگاه رياست مجلس به سخنگويي مجلس تقليل پيدا کرده و کاري که آقاي قاليباف انجام مي‌دهد بيش از آنکه در چارچوب وظايف رئيس مجلس باشد بيشتر در چارچوب سخنگوي مجلس است.

*اختلاف بين جريان اصولگرايي در عمل رخ داده و اين جريان در شرايط کنوني با چالش‌هاي دروني مواجه شده است. هنگامي که برخي از اصلاح‌طلبان از فرايند رقابت انتخابات کنار گذاشته شدند و انتخابات بين نيروهاي يک جريان سياسي برگزار شد احتمال افزايش اختلاف‌ها محتمل بود.

درباره «مازنی» بیشتر بخوانید:
روحانی با عقلانیت، کشور را از گردنه مشکلات عبور داد
برجام با زحمت و همت شخص رهبری به نتیجه رسید!
جماعتی از پوشش زنان ابزاری ساخته‌اند برای کسب قدرت
افراطیون به خاطر کینه‌های ۸۸ نمی‌خواستند روحانی موفق شود!
در ۸ سال احمدی نژاد قطار عقلانیت از ریل خارج شد

یکی از نتایج مهم برجام نشان دادن فرهنگ مردم ایران بود
نگاه روحانی و لاریجانی معتدل و علمی‌تر است


کد مطلب: 811392

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/811392/اعتراف-جالب-نماینده-سلفی-بگیر-مجلس-دهم-جزئیات

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com