کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دورخیز بزرگ بانی وضع موجود؛

گزارش روزنامه اصلاح طلب از تحرکات جدید روحانی/ برای آینده برنامه دارد/ از هاشمی الگوبرداری کرده/ چندين بار گفته سينه او مخزن الاسرار است

13 شهريور 1401 ساعت 9:16

به نظر مي‌رسد رئيس جمهور سابق در اين مسير حتي تن به افشاي برخي ناگفته بزند تا برخي ابهامات درباره دوران رياست جمهوري‌اش را شفاف‌سازي کند و به نوعي بتواند از عملکرد کابيه خود دفاع کند.


گروه سیاسی جهان نیوز: روزنامه آرمان امروز در شماره امروز خود به بررسی تحرکات جدید رئیس جمهور سابق پرداخته است. روحانی طی روزهای گذشته برای تبریک هفته دولت با رئیسی تماس گرفته است و حتی به آیت الله رئیسی پیشنهاد همکاری داده است!

همچنین سعی می‌کند با مطالبی تحت عنوان «افشاگری» و «ناگفته» جلب توجه کند.

جلسات سیاسی اعتدالیون و اصلاح طلبان هم با قوت بیشتری برگزار و خبر آن را هم منتشر می کنند.

به گزارش جهان نیوز، متن گزارش آرمان امروز را در ادامه خواهید خواند:

گمانه‌زنی‌ها از برنامه رئیس‌جمهور سابق برای باقی ماندن در فضای سیاسی حکایت دارد رفتارهاي سياسي هفته‌هاي اخير حسن روحاني نشان مي‌دهد او نمي‌‎خواهد مانند روساي جمهور سابق از عرصه سياسي فاصله بگيرد و در اين ميان بيشتر سعي مي‌کند از مرحوم هاشمي رفسنجاني در چنين مواقعي الگو برداري کند تا بتواند چهره سياسي خود را حفظ کند. بيرون آمدن او از سکوت و خروج از گوشه نشيني و برگزاري جلسات مداوم با مديران دوره خود و با چهره‌هاي شاخص جريان اصولگرا، اعتدالي و اصلاح طلب اين گمانه را تقويت مي‌کند که او براي آينده سياسي خود برنامه‌هايي دارد.

به نظر مي‌رسد رئيس جمهور سابق در اين مسير حتي تن به افشاي برخي ناگفته بزند تا برخي ابهامات درباره دوران رياست جمهوري‌اش را شفاف‌سازي کند و به نوعي بتواند از عملکرد کابيه خود دفاع کند. آنچنان که طي روزهاي اخير نيز برخي ناگفته از دوران رياست جمهوري او در قالب کتابي منتشر شد.

طي روزهاي اخير دو وجهه جديد از ظهور و بروز رئيس جمهور سابق را شاهد بوديم.  او از يک سو دست به تلفن برد و در تماسي تلفني با ابراهيم رئيسي رئيس جمهور مستقر در پاستور هفته دولت را به او تبريک گفت و اينبار مستقيما به او پيشنهاد همکاري و کمک داد، آنهم درست زماني که ابراهيم رئيسي چند ساعت قبلتر از اين تماس تلفني دولت روحاني و شخص او را در يک نشست خبري مورد نقد و کنايه هاي خود قرار داده بود.

اما انتشار برخي از ناگفته‌هاي روحاني نيز طي دو روز اخير خبرساز شده است، ناگفته‌هايي از حضورش در نيويورک و دليل عدم ديدارش با ترامپ از يک سو و ناگفته‌هايي از ناآرامي‌ها و چالش‌هايي که گريبان‌گير دولتش را گرفت.



روحاني چندين بار گفته است که سينه او مخزن الاسرار است، مخزن الاسراري که بعيد به نظر نمي‌رسد در آستانه انتخاباتي مهم باز شود و برخي ناگفته درباره برخي چهره‌هاي شاخص گفته شود، مانند آنچه در مناظرات انتخاباتي درباره قاليباف فاش شد، همان زمان که رو به سرهنگ کرد و گفت؛ مجبورم به مردم شريف ايران اعلام کنم که پرونده سال 84 آقاي قاليباف در اختيار من بود و نگذاشتم منتشر شود و با برخي‌ها در دبيرخانه دعوا کردم که نبايد در آستانه انتخابات هيچکس از اين پرونده مطلع شود که اگر من آن مردانگي را نکرده بودم شما آقاي قاليباف الان اينجا ننشسته بوديد. آقاي قاليباف شما که طرحت هميشه لوله کردن بود و هر وقت به دبيرخانه مي‌آمديد مي‌گفتيد بگذاريد من ظرف دو ساعت دانشجويان را لوله مي‌کنم. ما اگر جلوي شما نايستاده بوديم که الان همه دانشگاه‌هاي ما پر از لوله بود.


کد مطلب: 811169

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/811169/گزارش-روزنامه-اصلاح-طلب-تحرکات-جدید-روحانی-آینده-برنامه-هاشمی-الگوبرداری-کرده-چندين-بار-گفته-سينه-او-مخزن-الاسرار

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com