کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرزانه ترکان، فعال اصلاح طلب:

درباره عملکرد موفق دولت چيزی به ذهنم نمی‌رسد!/ در مورد مديريت کرونا هم موفقيتی نمی‌توان برشمرد!

3 شهريور 1401 ساعت 15:27

من نسبت به عملکرد موفق دولت در حوزه‌هاي مختلف فعلا چيزي به ذهنم نمي‌رسد. هرچند که در مورد بحث مديريت کرونا نيز موفقيتي نمي‌توان شمرد.


گروه سیاسی جهان نیوز: فرزانه ترکان، فعال سياسي اصلاح‌طلب و عضو شوراي مرکزي حزب کارگزاران در گفتگو با روزنامه آرمان مدعی شده است که درباره موفقیت دولت سیزدهم چیزی به ذهنش نمی رسد!

البته از ذهن و فکری که جزو حامیان بی‌کفایتی و ناکارآمدی دولت قبل بوده است انتظار نمی رود تا به بیش از حداقل 10 دستاورد قابل احصای دولت در این یک سال به ویژه در بحث کرونا اشاره کند.

گفتنی است روز گذشته الیاس حضرتی، چهره مطرح سیاسی و رسانه‌ای اصلاح طلبان با انتشار یادداشتی در روزنامه اعتماد به دستاوردهای متعدد دولت سیزدهم در سال اول اذعان کرد.

به گزارش جهان نیوز، گزیده اظهارات ترکان را در ادامه خواهید خواند:

*مردم آنقدر حافظه تاريخي ضعيفي ندارند که فراموش کنند که آقاي رئيس‌جمهور چه قول‌هايي داده است. لذا ايشان که به عنوان سيد محرومان قرار بوده رياست‌جمهوري را برعهده بگيرد و بزرگ‌ترين مساله کشور که بحث مشکلات اقتصادي و معيشت مردم است را حل و فصل کند هنوز نتايج ملموسي در اين حوزه ديده نمي‌شود و قيمت‌ها چندين برابر شده است، فشار اقتصادي واقعا قشر ضعيف جامعه را دچار مشکلات سختي کرده است. اينها مسائلي است که مردم فراموش نمي‌کنند. آن شعارها و حرف‌هاي قشنگي که در مناظره‌ها گفته مي‌شد الان مي‌بينيم که هنوز عملي نشده است.

*من نسبت به عملکرد موفق دولت در حوزه‌هاي مختلف فعلا چيزي به ذهنم نمي‌رسد. هرچند که در مورد بحث مديريت کرونا نيز موفقيتي نمي‌توان شمرد. مثل اين مي‌ماند که ما آب و نان مردم را تامين کرديم. از اوليه‌ترين نيازهاي يک جامعه اين بوده که در اپيدمي که در همه کشورهاي دنيا بوده و ساير کشورها ماه‌ها قبل دسترسي به واکسن داشتند برخي مسئولان آنقدر تاخير کردند که ما کلي کشته داديم و مي‌توانستيم اين تعداد از جانباختگان را نداشته باشيم.

درباره «فرزانه ترکان» بیشتر بخوانید:
با تصویب FATF نرخ تورم را کنترل می‌کنیم

انتظار داشتیم در کابینه رئیسی یک اهل سنت وزیر شود
حرف‌های قالیباف بی‌منطق و عوام فریبی است
صداوسیما بیننده ندارد/ مردم به ماهواره‌ پناه می‌برند
روحانی نگذارد نمایندگان مجلس عوام فریبی کنند
لطف خداست که دولت کشور را اداره می‌کند
آیت الله هاشمی پدر معنوی انقلاب است!


کد مطلب: 810157

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/810157/درباره-عملکرد-موفق-دولت-چيزی-ذهنم-نمی-رسد-مورد-مديريت-کرونا-هم-موفقيتی-نمی-توان-برشمرد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com