پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱
شهدای عاشورایی/ شماره ۲

دعای مادر مستجاب شد؛ پسر ظهر عاشورا شهید شد

يکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب: 807697
پسرم را دریک گهواره‌ای که با شال‌های سیاه آراسته و شکل علم بود به زمین آوردند. از همان خواب دریافتم که فرزندم عاشق امام حسین(ع) خواهد بود تا تولد او درماه محرم.
دعای مادر مستجاب شد؛ پسر ظهر عاشورا شهید شد
گروه فرهنگی جهان نيوز: «شهدا اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا هستند»؛ این تعبیر عمیق و دلنشین سید شهیدان اهل قلم است. دهه اول محرم فرصت مناسبی است تا در کنار یاد سید و سالار شهیدان و اصحاب باوفای حضرت در سال 61 هجری، نام و یاد شهدای سال های سپری شده از انقلاب اسلامی که به حضرت سیدالشهداء(ع) اقتدا کردند، نیز زنده شود.

بر همین اساس جهان نيوز بر آن شد تا از بین خیل عظیم شهدا، دهه اول محرم امسال را به یاد شهدایی اختصاص دهد که شهادتشان با روز عاشورای آن سال مصادف شد.  


شهادت در نماز ظهر عاشورا
به روایت مادر شهید
چند روز قبل از تولد ناصر، خواب دیدم که خداوند پسری به من عطا کرده ولی بلافاصله آن را از من گرفته و به آسمان بردند. ناراحت و غمگین شدم و خیلی گریه کردم.

پسرم را در یک گهواره‌ای که با شال‌های سیاه آراسته و شکل علم بود به زمین آوردند. از همان خواب فهمیدم که فرزندم عاشق امام حسین(ع) خواهد بود.

سالها گذشت تا محرم سال 1359، شام غریبان سیدالشهدا(ع) در دلم آتش عجیبی برپا شده بود. بی قرار بودم و دلتنگ ناصر. تا صبح نخوابیدم. و از خدا می‌خواستم که اگر میخواهد ناصر را از من بگیرد او را در روز عاشورا شهید کند.
 

صبح که شد خبر شهادت ناصر را به ما دادند و گفتند: او در روز عاشورا و در هنگام اقامه نماز ظهر به شهادت رسیده است.

او پس از سال ها با روحی پاک و مطهر و در عاشورای حسینی به آسمان پرواز کرده بود و در روز سوم شهادت امام حسین(ع) به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید:
شهیدی که در روز عاشورا متولد و در روز عاشورا به شهادت رسید
مدافع حرمی که یاد زخم خاص سیدالشهداء را زنده کرد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


😥😥😥
Iran, Islamic Republic of
🌷نثار ارواح طیبه همه شهدا، در طول همه زمانها ،صلوات:

🌹اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ‌ فَرَجَهُمْ‌ وَ رُوحَهُمْ وَ

رَاحَتَهُمْ وَ سُرُورَهُمْ وَ أَذِقْنِی طَعْمَ فَرَجِهِمْ وَ أَهْلِکْ أَعْدَاءَهُمْ مِنَ

الْجِنِّ وَ الْإِنس..🌷

شهدا از ازل ،عهد فداشدن در راه خداوند را کرده اند.خوشا به سعادت خودشان و والدین بزرگوارشان.