کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازی سیاسی با خدمت رسانی به ساکنان پایتخت؛

اعتراف یک اصلاح طلب دیگر/ حکیمی پور: عملکرد اصلاح طلبان در دوره پنجم شورای شهر تهران ضعیف بود

7 مرداد 1401 ساعت 14:52

فارغ از اعتراف قابل توجه این چهره اصلاح طلب به عملکرد ضعیف اصلاح طلبان در تهران و در نتیجه، کاهش جدی سرعت پیشرفت پایتخت، این موضوع را می توان بهانه گیری هم دانست؛ چرا که عمدتا اصلاح طلبان فاقد کارایی لازم در مسئولیت های محوله بوده اند.


گروه سیاسی جهان نیوز: احمد حکیمی پور دبیرکل حزب اراده ملت در گفت‌وگو با خبرگزاری اصلاح طلب ایلنا ضمن اذعان به عملکرد ضعیف اصلاح طلبان در دوره پنجم شواری شهر تهران، این موضوع را به دلیل سهمیه بندی و عملکرد ضعیف در انتخاب نیروها دانسته است.

فارغ از اعتراف قابل توجه این چهره اصلاح طلب به عملکرد ضعیف اصلاح طلبان در تهران و در نتیجه، کاهش جدی سرعت پیشرفت پایتخت که برای مردم تهران در سال های گذشته محسوس بوده است، این موضوع را می توان بهانه گیری هم دانست؛ چرا که عمدتا اصلاح طلبان فاقد کارایی لازم در مسئولیت های محوله بوده اند.

نکته قابل توجه این اعتراف ها آنجاست که بعد از پایان دوره مسئولیت دوستان‌شان مطرح می شود و البته که برای انتخابات بعدی هم خیز جدی بر می‌دارند!

به گزارش جهان نیوز، بخش هایی از اظهارات حکیمی پور را در ادامه خواهید خواند:

*متاسفانه از سال ۹۲ انحرافی در جریان اصلاحات به وجود آمد که در سهمیه‌بندی‌ها و بازی دادن جوانان بیشتر خود را نشان داد و به همین علت رقابت منفی در بین جوانان به وجود آمد که منجر به وارد شدن فشار سنگین به جریان اصلاحات و به حاشیه راندن آن شد.

*امروز جوان‌گرایی ابزاری برای تحقیر شده است و اگر اصلاح‌طلبان می‌خواهند با جامعه صادق باشند، باید روند صلاحیت‌ها و کشف قابلیت‌ها را مورد توجه قرار دهند. ما تجربه خوبی از این نوع سهمیه‌بندی نداشتیم. اتفاقی که در دوره پنجم شورای شهر افتاد، ضعیف‌ترین عملکرد را در انتخاب نیروها داشتیم و همین علت باعث شده تا این سهمیه‌بندی و کشمکش‌ها موجب تضعیف عملکرد اصلاح‌طلبان شود.

*جوانان اصلاح‌طلب باید تشکل‌های سیاسی تشکیل دهند و روش کار سیاسی را یاد بگیرند. انجام کار سیاسی دائمی است. جوانان باید در تشکل‌های خود ابتدا آموزش ببینند و بعد وارد کار سیاسی شوند. نباید سعی کنند این مسیر را دور بزنند.


کد مطلب: 807566

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/807566/اعتراف-یک-اصلاح-طلب-دیگر-حکیمی-پور-عملکرد-طلبان-دوره-پنجم-شورای-شهر-تهران-ضعیف

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com