کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اوج گیری تقلاها در تخریب و تهدید؛

نمازی: گزینه حمله به ایران در پیش‌رو است/ جلالی‌زاده: دولت دیر بجبند ناآرامی ها بیشتر می‌شود/ فقر انسان را به فساد و کفر و انتقام می‌کشاند

3 مرداد 1401 ساعت 15:45

نکته قابل توجه میانداری «وقاحت» در این جریان است؛ چرا که به عنوان بانیان وضع موجود که همه چیز را نجومی و تبدیل به آرزو کردند، به جای عذرخواهی، طلبکارانه در پی تخریب امید شکل گرفته به مسئولان جدید هستند تا بتوانند از رهگذر این تخریب ها به صندلی های قدرت -نه خدمت- برگردند.


گروه سیاسی جهان نیوز: علی محمد نمازی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب به عملکرد دولت رئیسی در حوزه سیاست خارجی اشاره کرده و گفته است: «اکنون نشانه‌ها حکایت از آن دارد که برجام به نتیجه نخواهد رسید و با اعلام موضع رییس آژانس هسته‌ای، دو گزینه فعال شدن ماشه و حمله به ایران در پیش‌رو است.»

نمازی همچنین از عملکرد رئیسی در زمینه مقابله با فساد انتقاد کرد و گفت: «اختلاس هم در دولت آقای رییسی کم نشد و اعتراض‌های روزانه در کشور نشان از نارضایتی مردم دارد».

درباره «نمازی» بیشتر بخوانید:
دولت روحانی را باید شش ماه تمدید کرد!
باید اشتباهات گذشته جبران شود وگرنه دیر می‌شود
لوکوموتیو نظام به لبه پرتگاه رسیده!


جلالی‌زاده، دیگر فعال اصلاح طلب هم درباره وضعیت معیشتی مردم می گوید: «ما در یک وضعیت بغرنجی به سر می بریم و مردم از نظر اقتصادی بسیار دچار مشکل هستند خیلی ها برای نان شب خود محتاج اند و وضعیت فعلی در شان نظام ما نیست که در دنیا مدعی عدالت و وفاداری به حکومت جهانیست و مسئولین باید به فکر حل مشکلات باشند. فقر انسان را به فساد و کفر و انتقام می‌کشاند و از این نظر باید زودتر اقدام شود و دولت بداند دیر جنبیدن در حوزه گرانی‌ها و تورم موجب شکاف طبقاتی بیشتر و ناآرامی‌هاست».

درباره «جلالی زاده» بیشتر بخوانید:
مردم تحمل این مجلس را ندارند!
اصلاح‌طلبان در حال حاضر وزنی در جامعه ندارند

اصلاح طلبان از تخریب مجلس یازدهم، دولت سیزدهم و مدیریت جدید شهرداری تهران غافل نمی شوند. جالب آنکه روند تخریب ها را هم قبل از شروع به کار آنها آغاز کردند تا در فضاسازی علیه مدیریت جدید اصطلاحا نمانند. بحث تهدید نظام اسلامی به اغتشاش و ناآرامی -بخوانید استقبال و کددهی- و لولوی جنگ و ترس از حمله امریکا هم که برنامه قدیمی و نخ نما شده رسانه و افراد این جریان است.

نکته قابل توجه میانداری «وقاحت» در این جریان است؛ چرا که به عنوان بانیان وضع موجود که همه چیز را نجومی و تبدیل به آرزو کردند، به جای عذرخواهی، طلبکارانه در پی تخریب امید شکل گرفته به مسئولان جدید هستند تا بتوانند از رهگذر این تخریب ها به صندلی های قدرت -نه خدمت- برگردند.

فعالیت شبانه روزی مسئولان جدید که پنجشنبه و جمعه را هم نمی شناسند، در مقابل مدیریت یکجانشینی منتظر برجام و بهانه گیر FATF کاملا در دیدگاه مردم متمایز و قابل تفکیک است.

اظهارات نمازی، جلالی زاده و سایر اصلاح طلبان در این روزها در کنار اظهارات جدید روحانی می تواند نشانگر اجرایی شدن فاز جدید برنامه اصلاح طلبان و اعتدالیون باشد.

در این باره بیشتر بخوانید:
تلاش روحانی برای تغییر رویکرد اخلاق مدارانه رئیسی 


کد مطلب: 807199

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/807199/نمازی-گزینه-حمله-ایران-پیش-رو-جلالی-زاده-دولت-دیر-بجبند-ناآرامی-بیشتر-می-شود-فقر-انسان-فساد-کفر-انتقام-می-کشاند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com