کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حواشی استیضاح؛

وزیر صمت فشارها برای انتصابات را تائید کرد/ اسامی را در کمیته بررسی خواهم گفت/ تهدید پیامکی نبوده +جزئیات

6 تير 1401 ساعت 14:58

تعداد معدودی درباره انتصابات بر من فشار آورده و پافشاری می‌کنند اما اینکه پیامک‌ تهدید آمیزی برای من آمده باشد درست نیست و من چنین حرفی را جایی نزده ام.


گروه سیاسی جهان نیوز: دو روز پیش خبری مبنی بر تهدید وزیر صمت از سوی دو نماینده درخواست کننده استیضاح وزیر برای انتصاب یک فرد منتشر شد که البته در ادامه گروهی مدعی شدند این ادعا از سوی وزیر تکذیب شده است!

فاطمی امین در جلسه کمیسیون صنایع و معادن اصل فشارها را تائید اما بحث پیامک و حضور آنان در بین استیضاح کنندگان را رد کرد.

وزیر صمت در جلسه امروز کمیسیون که با دستور کار بررسی استیضاح او برگزار شد درباره برخی خبرها مبنی بر ارسال پیامک تهدیدآمیز برای وی، گفت: هیچ پیامک تهدیدآمیزی‌ برای من نیامده است و این ادعا را من صراحتا تکذیب می‌کنم و هرکس چنین حرفی مطرح کرده باید خودش پاسخگو باشد.

وی افزود: البته تعداد معدودی درباره انتصابات بر من فشار آورده و پافشاری می‌کنند اما اینکه پیامک‌ تهدید آمیزی برای من آمده باشد درست نیست و من چنین حرفی را جایی نزده ام. 

فاطمی امین اضافه کرد: اگر کمیته‌ای برای بررسی این موضوع تشکیل شود من آنجا اسامی را خواهم گفت اما به صورت شفاف و صراحتا می‌گویم که کسانی که پافشاری بر انتصابات کرده‌اند، اسامی شان در بین امضاکنندگان استیضاح نیست.

خبرگزاری مجلس هم تحت فشار است؟
در همین باره، مالک شریعتی، نماینده مردم تهران در مجلس با انتشار توئیتی به ذکر دو نکته درباره اظهارات وزیر صمت پرداخته است:

شریعنی نوشته است:

یک. وزیر صمت، فشار چند نماینده در انتصابات با وعده اعلام اسامی را گفته و پیامک تهدید را رد کرده(تهدید نبوده یا حضوری بوده)؛ مثل اینکه ارتکاب قتل تایید شود اما بگن چاقو نبوده(مثلا کلت بوده)

دو. آیا خبرگزاری مجلس هم که فقط نفی پیامک را تیتر یک کرده، یعنی خانه ملت هم تحت فشاره؟



کد مطلب: 804387

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/804387/وزیر-صمت-فشارها-انتصابات-تائید-اسامی-کمیته-بررسی-خواهم-گفت-تهدید-پیامکی-نبوده-جزئیات

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com