کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فشار دوری از صندلی قدرت؛

جعفرزاده: حکومتی که حمایت مردم را نداشته باشد، محکوم به فناست/ مسئولان متوهم‌اند، مشکل روانی دارند!/ دلم به حال نظام می‌سوزد

28 خرداد 1401 ساعت 9:54

رئیسی اگر دوباره کاندیدای انتخاب شوید، دیگر رای همان ۲۵ درصدی که قبلا به شما رای داده بودند را ندارید! ۷۰ درصد کسانی که به رئیسی رای دادند دیگر هیچ تمایل و کششی نسبت به او نداشته و هرگز دوباره به او را نمی‌دهند.


گروه سیاسی جهان نیوز: هنوز زمان زیادی از شکایت قالیباف به خاطر اتهام زنی جعفرزاده نگذشته که وی در مصاحبه ای تازه با دیده بان ایران، بی شرمانه به رئیس جمهور، رئیس مجلس و برخی مسئولان کشور اهانت کرده است. این نماینده سابق که صلاحیت او برای انتخابات مجلس یازدهم نیز رد شد همچنین مدعی شده است: «هر حکومتی که حمایت مردم را نداشته باشد، محکوم به فناست! اگر حاکمیت مردم را کنار بزنند، باید فاتحه همه چیز را بخوانیم؛ برای نظام راهی جز گرفتن مشروعیت خواستن از مردم باقی نمانده است». ظاهرا دوری از صندلی قدرت برای برخی ها چندان ناراحت کننده است که اختیار زبان را از کف داده اند. چراکه جعفرزاده بعد از ردصلاحیت از سوی نوبخت به عنوان رئیس سازمان نقشه برداری منصوب شد!

عصبانیت این افراد از آنجاست که هم خود ردصلاحیت شده اند و هم مردم دوستان حاضر در صحنه آنان را طرد کردند. عصبانیت بیشتر از جایی سرچشمه می گیرد که مردم حامی نظام بوده و در صحنه هستند.

البته که جعفرزاده در همان مقطع هم که باید خدمتگزاری می کردند، از میزان حقوق مجلس اعلام نارضایتی می کرد، جشن تعداد فالوور می گرفت و به سیاسی کاری مشغول بود.

به گزارش جهان نیوز، بخش هایی از اظهارات جعفرزاده را در ادامه خواهید خواند:

*بنده از درگیری آقای لاریجانی با جلیلی باخبر نیستم. اما این خیلی روشن است که با دیدگاهی آقای جلیلی دارد کشور اداره نخواهد شد! زیرا آقای جلیلی فقط در پی جنگ آفرینی است!

*تمامی کسانی که انتخابات را مهندسی کردند و ابراهیم رئیسی را رئیس جمهور کردند باید در فردای روز قیامت جوابگو باشند! نگذاشتند که مردم حق انتخاب داشته باشند.

*مردم دیگر از این اداهای پوپولیستی شما خوششان نمی‌آید! رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی توهین به شعور مردم ایران است.

*هر چقدر فحش و بد و بیراهی که به نظام و جمهوری اسلامی می‌دهند مقصرش عبدالملکی و دولت ابراهیم رئیسی است! مسئولان متوهم‌اند، مشکل روانی دارند و باید بروند تست سلامت روان بدهند.

*چه خوشتان بیاید چه نه سفره مردم به برجام و روابط با کشورها گره خورده است! شما نمی‌توانید بگویید که می‌خواهم یک اقتصاد پویا داشته باشم اما با همه کشورها قهرم!

*شرایط کشور به‌ شدت بحرانی است، به‌ ولله که دلم به حال این نظام می‌سوزد. ضعیف‌ترین کابینه در طول عمر نظام جمهوری اسلامی، کابینه دولت ابراهیم رییسی است!

*هر حکومتی که حمایت مردم را نداشته باشد، محکوم به فناست! اگر حاکمیت مردم را کنار بزنند، باید فاتحه همه چیز را بخوانیم؛ برای نظام راهی جز گرفتن مشروعیت خواستن از مردم باقی نمانده است.

*رئیسی اگر دوباره کاندیدای انتخاب شوید، دیگر رای همان ۲۵ درصدی که قبلا به شما رای داده بودند را ندارید! ۷۰ درصد کسانی که به رئیسی رای دادند دیگر هیچ تمایل و کششی نسبت به او نداشته و هرگز دوباره به او را نمی‌دهند.

*آقای رئیسی هر روز یک وعده و شعاری را به مردم قول می‌دهد اما فردا نشده صحبت‌هایش دروغ از آب در می‌آید!

درباره «جعفرزاده ایمن آبادی» بیشتر بخوانید:
شیرازه دولت از هم پاشیده!/ مردم توانایی خرید نان ندارند
یک قرن دیگر تاریخ درباره برجام قضاوت خواهد کرد
به ما ظلم شد و نتوانستیم در مجلس جدید حضور داشته باشیم

روحانی آرزوی ۱۰۰ ساله مردم ایران را برآورده کرد!
خاتمی در کمال آرامش در حال خدمت به انقلاب است
ترامپ «نامردی» کرد/ مشکلات کشور به این دلیل است
در تاریخ به نبود امثال لاریجانی افسوس می‌خوریم
دلواپسان اجازه ندادند از فرصت دوره اوباما استفاده کنیم

مکانیک و خیاط و آرایشگر در حال مهاجرت هستند!

*رئیسی اصلا رئیس جمهور خوبی نیست؛ بنده هم کاملا این را قبول دارم اما به اعتقاد بنده وی اصلا آدم فاسدی نیست!

*صفر تا صد زندگی و فعالیت‌های قالیباف پر از ابهام است اما در خصوص ابراهیم رئیسی چنین ابهاماتی وجود ندارد

* دروغ گفتن رئیسی نشان از فاسد بودن او ندارد. فاسد کسی است که پستونک نوه‌اش را در ترکیه خریداری می‌کند! فاسد کسی است که چفیه بر گردن در مورد مدیریت جهادی حرف می‌زند اما خانواده‌اش برای خرید به کشورهای دیگر می‌روند!


کد مطلب: 803396

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/803396/جعفرزاده-حکومتی-حمایت-مردم-نداشته-باشد-محکوم-فناست-مسئولان-متوهم-اند-مشکل-روانی-دلم-حال-نظام-می-سوزد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com