کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یادداشت بامزه داماد روحانی:

دولت روحانی گل شکوفایی ایران را زد/ ظريف نوک حمله بود؛ صالحی پاس گل می‌داد/ جای لاريجانی خالی است

21 خرداد 1401 ساعت 15:09

مهم است چه کسي هدايت يک تيم را برعهده داشته باشد. با هياهو نمي‌توان مذاکره کرد. در دولت محمود احمدي‌نژاد جز صدور قطعنامه‌ها و اجماع جهاني چه چيزي عايد کشور شد؟!


گروه سیاسی جهان نیوز: کامبیز مهدی زاده، داماد حسن روحانی در جدیدترین یادداشت خود که در روزنامه آرمان منتشر شده، مدعی شده است که روحانی گل شکوفایی ایران را زد و در آن تيم ظريف در نوک حمله بازي مي‌کرد و صالحي پاس گل به آن مي‌داد!

ظاهرا شاه داماد رئیس جمهور هم در بامزه گویی شباهت جدی به پدر همسر خود دارد. این وقاحت در حالی صورت می گیرد که خروجی تیم مذکور «تقریبا هیچ» و «خسارت محض» بود. البته که ظاهرا همه کارهای ترکیبی تیم فوق انجام می گرفت اما دروازه را اشتباه گرفته بودند. جواب منتقدان را با هتاکی می دادند و حقوق ملت را با پرت کردن خودکار و فشار ایمیلی دنبال می کردند.

اوج ماجرا آنجا بود که ظریف پس از پایان دوران مسئولیت، طی اظهاراتی در یک شبکه اجتماعی گفت: «من در مجلس گفتم در برجام کلمه‌ی "تعلیق" وجود ندارد. اشتباه از من بود. چهار بار کلمه‌ "تعلیق" در برجام وجود دارد ولی مذاکره‌کننده‌ ما به من اطلاع نداده بود».

به گزارش جهان نیوز، بخش هایی از یادداشت مهدی زاده را در ادامه خواهید خواند:

*در سال 1392 دولت با هدايت حسن روحاني با توپ سياست خارجي، گل اقتصادي و شکوفايي ايران را زد و در آن تيم ظريف در نوک حمله بازي مي‌کرد و صالحي پاس گل به آن مي‌داد و عراقچي و تخت‌روانچي هم در قامت دو هافبک بازي ساز نقش‌آفريني مي‌کردند.

*مهم است چه کسي هدايت يک تيم را برعهده داشته باشد. با هياهو نمي‌توان مذاکره کرد. در دولت محمود احمدي‌نژاد جز صدور قطعنامه‌ها و اجماع جهاني چه چيزي عايد کشور شد؟!

*برجام کشور را از فصل 7 شوراي امنيت نجات داد. دولت امروز در چه شرايطي قرار گرفته است؟ اين در حالي است که دولت در اولين سال شروع کاري خود است. اين روش مذاکره و تعامل باز همان آش و همان کاسه شد. اگر مردم اين روش را مي‌پسنديدند به حسن روحاني رأي نمي‌دادند.

*اين جمله حسن روحاني در 27 اسفند 1399 در تاريخ خواهد ماند؛ تاخير در برداشتن تحريم خيانت است. هر جناح، فرد، گروه اگر يک ساعت پايان تحريم را به هر دليلي تاخير بيندازد، خيانت بزرگ به تاريخ ملت ايران است . مذاکره کنيد مذاکره خوب است. امروز زماني است که جاي خالي افرادي چون علي لاريجاني احساس مي‌شود. مردي که پشت برجامي که تصميم نظام بود ايستاد.

درباره «کامبیز مهدی زاده» بیشتر بخوانید:
وعده‌های رئيسی عملی نشده/ مردم شرمنده هستند
آقاداماد! شما یاد بگیر که با مقدسات بازی نکنی
دست روزگار بود داماد روحانی شدم
حمله داماد روحانی به حجت الاسلام پناهیان
ظریف و عراقچی هرجا بودند تندیس‌شان را می‌ساختند
با تدبیر روحانی حوادث دی ۹۶ کنترل شد
افتخار می‌کنم داماد روحانی هستم؛ شخصیت کمی نیست


کد مطلب: 802706

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/802706/دولت-روحانی-گل-شکوفایی-ایران-زد-ظريف-نوک-حمله-صالحی-پاس-می-داد-جای-لاريجانی-خالی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com