کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حامی دولت روحانی نگران کارآمدی نظام شد!

رسولی: رئیسی بدون برنامه وارد انتخابات شد!/ توان مدیریتی این دولت از دولت‌های قبل کمتر است!/ تبعات ضعف دولت متوجه کارآمدی نظام می‌شود

20 خرداد 1401 ساعت 11:52

در همین مدت زمان ۱۰ ماهه این طور به نظر می آید فاصله معناداری بین وعده‌ها و شعارهای انتخاباتی آقای رئیسی با دستاوردهای دولتش وجود دارد.


گروه سیاسی جهان نیوز: حسن رسولی، فعال اصلاح طلب در ادعایی جالب پیرامون دولت سیزدهم نگران شده است که آثار مدیریت ضعیف دولت به نظام برگردد. این ادعای بامزه پیرامون دولت جدید در حالی است که رسولی جزو حامیان دولت روحانی است که با افتضاح مدیریتی در هشت سال گذشته ضربات جبران ناپذیری به کشور زدند و امید بسیاری را تا مرز ناامیدی پیش بردند. کسانی که از نرخ مسکن تا ارزاق را نجومی کردند، سلامتی مردم را معطل اف ای تی اف کردند، در وقت حادثه قطار، بر زخم مردم نمک ریختند و گفتند همه بیمه بودند(!)، حال مدعی شده اند که دولت رئیسی ضعیف است و ممکن است به آبروی نظام لطمه بزند!

این در حالی است که حداقل ده دستاورد برجسته دولت در این مدت به نفع مردم ثبت شده است و بزرگترین آن ریشه کن کردن کرونا است. از سوی دیگر اقدام برای اصلاح یارانه رانت زا و فسادآفرین مشهور به «یارانه جهانگیری» قدم مهم بعدی است که هزینه آن را دولت رئیسی پرداخت کرد.

به گزارش جهان نیوز، بخش هایی از اظهارات رسولی را در ادامه خواهید خواند:

*گرچه ۱۰ ماه از آغاز کار دولت سیزدهم می گذرد اما هنوز برای ارزیابی عملکرد این دولت زمان لازم است چراکه ۲-۳ ماه نخست هر دولتی معمولا صرف برنامه ریزی و استقرار نیروها می شود بنابراین ۷ ماه زمان کافی برای ارزیابی نیست. با این حال، در همین مدت زمان ۱۰ ماهه این طور به نظر می آید فاصله معناداری بین وعده‌ها و شعارهای انتخاباتی آقای رئیسی با دستاوردهای دولتش وجود دارد.

*آقای رئیسی و تیمش بدون برنامه وارد انتخابات شدند، صرفا بر مبنای رویکرد سلبی موضع گرفتند و در طرح وعده های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی افراط کردند که شاخص های مربوطه همه آن وعده ها به استثنای موضوع مهار کرونا سیر نزولی داشتند.

بیشتر بخوانید:
روحانی برخلاف ما اصلاح طلبان فاقد گفتمان علمی است!
هزینه نکردن درباره اربعین به نفع ماست!

شروع مجلس جدید کار برای روحانی را دشوار خواهد کرد

*مدیران این دولت در مقایسه با سایر دولت از بنیه و توان کمتر مدیریتی برخوردارند.

*نرخ تورم، افزایش سطح عمومی قیمتها، تلاطم قیمت مسکن و عدم سرمایه گذاری در حوزه های کلان اقتصادی از جمله موضوعات دیگری است که در این ۱۰ ماه اتفاق افتادند و می توان به آنها اشاره داشت.

*ضعف دولت بیش از آنکه متوجه یک جناح سیاسی شود، آثار و تبعاتش متوجه کارآمدی نظام می شود بنابراین فارغ از اهداف جناحی، دل نگران آقای رئیسی هستم و از خداوند متعال تقاضا می کنم این دولت در کارش موفق باشد.


کد مطلب: 802560

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/802560/رسولی-رئیسی-بدون-برنامه-وارد-انتخابات-توان-مدیریتی-این-دولت-دولت-های-قبل-کمتر-تبعات-ضعف-متوجه-کارآمدی-نظام-می-شود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com