کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ادامه حملات به مجلس؛

خباز: مردم به مجلس ناسزا و حرف‌های رکیک می‌گویند!/ فرزندان نمایندگان جرات ندارند بگویند پدرم نماینده است/ نمایندگان هیچ پاسخی در پیشگاه خدا ندارند

11 خرداد 1401 ساعت 9:38

نمایندگان مجلس یازدهم هیچ پاسخی در پیشگاه خدا و ملت ندارند. نمایندگان این مجلس راهی را رفتند که پل های پشت سر را هم خراب کردند و راه برگشت ندارند.


گروه سیاسی جهان نیوز: محمدرضا خباز، چهره اصلاح طلب و از استانداران دولت روحانی که جدای از حضور در دولت بیشتر به عنوان سینه چاک روحانی و دولت ناکارآمد او شناخته می شود، به تازگی ادعاهای جدیدی درباره مجلس یازدهم مطرح کرده است که می توان آنها را در ادامه همان سیر تخریب دولت و مجلس با هدفگذاری انتخابات آینده دید.

گفتنی است در سوابق خباز توهین به منتقدان روحانی با عباراتی نظیر «کینه توز»، «منافق»، «حسود»، «باج‌گیر» و «جنگ طلب» و همچنین اهانت به دولت سیزدهم با جملاتی نظیر «دولت رئیسی می‌خواهد جامعه به فقر عادت کند»(!) «دو نفر چاپلوس چیزی می‌گویند و رئیسی هم تکرار می‌کند» دیده می شود.

به گزارش جهان نیوز، بخش هایی از اظهارات خباز را در ادامه خواهید خواند:

*هرچه نمایندگان مجلس یازدهم گفتند غلط از آب درآمد. بعد از روی کارآمدن دولت سیزدهم نیز این نمایندگان آنقدر پای شان را از گلیم شان دراز کردند که دیگر نمی توانند پای شان را جمع کنند.

*وزیری که خودش می داند حتی در سطح یک مدیرکل نیست، وقتی از زبان نمایندگان تعریف های آنچنانی درباره خودش می شنود، می فهمد این نمایندگان بدتر از خودش هستند و چیزی در چنته ندارند.

درباره «خباز» بیشتر بخوانید:
یک عده کینه دولت را به دل گرفته‌اند/ آرزوی سقوط روحانی را دارند!

منتقدان دولت روحانی منافق، باج‌گیر و جنگ طلب هستند
یک دسته از مخالفان دولت روحانی حسود هستند!/ یک سری اهل اندیشه نیستند!
تندروها به ظریف حسادت می‌کنند چون توانسته آبروی نظام را حفظ کند!
زمان انتقام شهید فخری زاده را باید دولت روحانی مشخص کند
مخالفان از داخل و ترامپ از خارج دولت روحانی را زمین گیر کردند
مردم سکوت کرده‌اند چون صدایشان به جایی نمی‌رسد

*چه حرف های رکیکی در صحن مجلس به آقای محمدجواد ظریف گفتند، به طوری که او از خجالت سرش را پایین انداخت. حالا وضعیت طوری شده که مردم همان حرف‌ها و ناسزاها را به این نمایندگان بدقول می گویند.

*نمایندگان مجلس یازدهم هیچ پاسخی در پیشگاه خدا و ملت ندارند. نمایندگان این مجلس راهی را رفتند که پل های پشت سر را هم خراب کردند و راه برگشت ندارند.

*نمایندگان مجلس یازدهم کاری کنند که اگر فردا در مدرسه از بچه شان پرسیدند «پدرت چه کاره است؟» آن بچه سرش را بالا بگیرد و بگوید «پدرم نماینده مجلس است که فلان کار را برای حل مشکل کشور و مردم انجام داد». نه آنکه فرزندان این نمایندگان امروز جرأت ندارند در مدرسه بگویند «ما فرزند نماینده مجلس هستیم» چون مورد اعتراض سایر دانش آموزان قرار می گیرند.


کد مطلب: 801858

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/801858/خباز-مردم-مجلس-ناسزا-حرف-های-رکیک-می-گویند-فرزندان-نمایندگان-جرات-ندارند-بگویند-پدرم-نماینده-هیچ-پاسخی-پیشگاه-خدا

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com