جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۱

پرسپولیس برد تا مشهد بدون تیم بماند

يکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۵
کد مطلب: 801585
در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال تیم پرسپولیس با پیروزی مقابل شهرخودرو باعث سقوط این تیم به لیگ یک شد و خودش هم به نایب قهرمانی لیگ برتر بسیار نزدیک شد.
پرسپولیس برد تا مشهد بدون تیم بماند
گروه ورزشی جهان نيوز: تیم فوتبال پرسپولیس درهفته بیست و نهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم قعرنشین شهرخودرو رفت که مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید.

تیم پرسپولیس با این برد 57 امتیازی شد و با یک بازی کمتر نسبت به سپاهان در رده دوم جدول ایستاد تا به نایب قهرمانی این فصل امیدوار شود. ( رای کمیته انضباطی در مورد بازی نیمه تمام تراکتور و پرسپولیس صادر نشده است. در صورت صدور رای به سود پرسپولیس، نایب قهرمانی سرخپوشان قطعی می شود. )

شهرخودرو هم با این باخت سقوطش به لیگ دسته اول قطعی شد. به این ترتیب حکم قطعی سقوط شهرخودرو توسط سرمربی پرسپولیس که زمانی سرمربیگری این تیم را برعهده داشت امضا شد.

شهرخودرو با 16 امتیاز با لیگ برتر وداع کرد.

داور: یاسر همرنگ
کمک داوران: محمد عطایی- محسن بابایی

کارت زرد: علی شجاعی، حامد لک، یحیی گل‌محمدی( سرمربی)( پرسپولیس) 

کارت قرمز: سیدمهدی سیدصالحی( مدیر تیم) یونس گرائیلی( مربی) از شهرخودرو

گل: علی نعمتی(دقیقه 24 )  و سیامک نعمتی ( دقیقه 59) برای پرسپولیسمحمد ابراهیم رضا زاده ( دقیقه 55) برای شهرخودرو

ترکیب پرسپولیس:  حامد لک، علی نعمتی، علیرضا ابراهیمی، علی شجاعی، رامین رضائیان، میلاد سرلک( از دقیقه 87 رضا اسدی) ، کمال کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی، احسان پهلوان( از دقیقه 77 امید عالیشاه) ، مهدی عبدی( از دقیقه 77 تمیروف)  و مهدی ترابی

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب شهرخودرو: یوسف بهزادی، محمد ابراهیم رضازاده، محمد حسین حیدری، مجتبی بیژن( از دقیقه 62 رحمان جعفری) ، محمد محمدزاده، محسن ربیع‌خواه( از دقیقه 63 ابوذر صفرزاده) ، مسعود زائر کاظمین، فردین رابط، امیرحسین نعمتی، مرتضی حسین زاده و محمدرضا فلاحیان

سرمربی: سیدداود عباسی
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضاعباسی
Iran, Islamic Republic of
باسلام لطفاپخش زنده ورزش رااطاع دهید
متشکرم.رضاعباسی ازارومیه