سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۷
۱۷
نگاه به ترور شهید صیاد خدایی

دستاورد صهیونیست‌ها از ترور در قلب ایران چیست؟

دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب: 800941
رسانه‌های صهیونیستی مدعی شده‌اند که شهید صیاد خدایی در سرتاسر جهان علیه دیپلمات‌ها و مهره‌های تجاری رژیم صهیونیستی عملیات کرده است، فرض که چنین ادعای درست باشد، معنایش این است که صهیونیست ها اعتراف کرده‌اند که در ازای ده‌ها ضر‌به‌ای که متحمل شده‌اند، مجبور به حذف پاسدار خدایی شده اند.
دستاورد صهیونیست‌ها از ترور در قلب ایران چیست؟
گروه سیاسی جهان نيوز، مهدی جهانتیغی: ترور شهید صیاد خدایی از پاسداران مدافع حرم در یکی از خیابان های تهران، دوباره فرصتی برای رژیم صهیونیستی ایجاد کرده که برخی گزاره‌های القایی عملیات روانی خود را که در جنگ‌های نظامی حقیقی نمی‌تواند، بدست بیاورد را در هیاهو عملیات های بزدلانه تروریستی محقق کند. اما واقعیات صحنه چیز دیگری است.

یک: صهیونیست‌ها در پرونده هسته‌ای ایران نیز درست زمانی ترور دانشمندان هسته ای را انجام دادند که کارد به اسخوانشان رسیده بوده و ایران در آخرین مراحل دسترسی به بومی کردن دانش هسته‌ای بود و اینک شواهد زیادی می‌گوید که درباره نسبت محاسبات امنیتی رژیم صهیونیستی در مواجهه با سپاه قدس نیز همین اتفاق تکرار شده است. سپاه قدس کار را در سوریه در حال تمام کردن و به نقطه غیرقابل بازگشت رساندن است و صهیونیست ها بازهم دیر به خود جنبیده‌اند.

دو: رسانه‌های صهیونیستی مدعی شده‌اند که شهید صیاد خدایی در سرتاسر جهان علیه دیپلمات‌ها و مهره‌های تجاری رژیم صهیونیستی عملیات کرده است، فرض که چنین ادعای درست باشد، معنایش این است که صهیونیست ها اعتراف کرده‌اند که در ازای ده‌ها ضر‌به‌ای که متحمل شده‌اند، مجبور به حذف پاسدار خدایی شده اند. یعنی اصل عملیات نه تنها یک عملیات پیشرو نیست بلکه واکنشی منفعلانه و بزدلانه از ده‌ها ضربه‌ای است که قبلا دریافت کرده‌اند.

سه: صهیونیست‌ها مدت‌ها این خط عملیات روانی را دنبال می‌کردند که در سوریه اقدامات امنیتی زیادی علیه ایران انجام می‌دهند و ایران نمی‌تواند و نتوانسته واکنشی نشان بدهد. ترور اخیر در تهران نشان داد که اقدامات و عملیات روانی که آنها در سوریه دنبال می‌کردند، اثر روانی سابق را ندارد و مجبور شده‌اند در تهران هیاهو راه بیاندازند.

چهار: اسرائیل با شهادت مدافعین حرم، جهالتی بزرگ مرتکب شده که اتفاقا عملیات روانی نسبتا موفق آنها را در آغاز دوره حضور مستشاری ایران در سوریه نیز خنثی می‌کند. در روزهای اول حضور مستشاری ایران در سوریه، موجی از شایعات درباره مدافعان حرم توسط رسانه های صهیونیستی ساخته و پرداخته شد که یک نمونه آن شایعه پرداخت حقوق های نجومی  به مدافعان حرم بود. اما در همین قضیه اخیر شهادت یک پاسدار مدافع حرم  آنهم در ماشین شخصی او که یک پراید بود، به یکباره موجی از بازخوانی تخریب‌ها علیه مدافعان حرم دوباره در افکار عمومی زنده شده و با خون این شهید یکبار دیگر واقعیات درباره زندگی مدافعان حرم به افکار عمومی یاددآوری شد.

پنج: در این سال‌ها گاهی گلوله‌های صهیونیست‌ها، عزیرانی را از ایران گرفته است، ولی این گلوله‌های به ظاهر به هدف خورده به جای آنکه تفکر مقاومت و حاملان آن را تضعیف کند، بیشتر در حال شکل دادن چهره‌های در ایران هست که مردم آنها را قهرمان ملی و تفکر و سیره شان را ضامن امنیت و عزت ایران می دانند. آیا شکستی بالاتر از این برای یک پروژه ویژه عملیات روانی می‌توان تصور کرد که دقیقا صد و هشتاد درجه خلاف هدف‌گذاری‌هایش را محقق کند؟!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سگ را اگه عقب نشینی کنی بیشتر حمله می‌کنه.....
Iran, Islamic Republic of
بايد هزينه سنگيني به صهيونيستها وارد كنيم. اگر انتقام نگيريم جري مي شوند
United States
خیلی مواظب باشید چون رژیم صهیونیستی در حال سقوط با همکاری جاسوس های داخل حکومت ممکنه دست به ترورهای گسترده ی دیگری خواهد زد.
Iran, Islamic Republic of
این ادعاها برای جلوگیری از انتقام است.
باید ایران پس از اطمینان از دست داشتن اسرائیل، رسما اعلام انتقام نماید و رسانه و افکار عمومی در ایران و دنیا را به انتقام قانع سازد.
احمد
Iran, Islamic Republic of
نیروهای اطلاعاتی ما چه کار می کنن ...؟؟؟!!!
محسن در پاسخ به احمد
Iran, Islamic Republic of
البته اگر نیروهای اطلاعاتی ایران فعال نبودند و مجاهدت شبانه روزی نمیکردند که شاید روزی چند ده نفر از نظامیان در کشور ترور میشدند..
حامد
Portugal
تنها راه برخورد با این حوادث انتقام است.
فقط انتقام فقط
Iran, Islamic Republic of
فقط موشک ؛ اونم به قلب تل آویو ؛ و گرنه سکوت بهترین گزینه است.
رر
Iran, Islamic Republic of
اسراييل منتظر شليك است!.
Germany
باید. انتقام گرفت اونهم نه یکی یا یک بار بلکه چند تا و چند بار
رر
Iran, Islamic Republic of
چند روز پيش اسراييل اعلام كرد به فكر رويارويي نظامي با ايران نيست و براي مبارزه با ايران راههاي ديگر را انتخاب كرده! و اين ترور ها بهترين راهكار براي انها مي باشد
سید حسن
Iran, Islamic Republic of
قاعدتا ترور واژه سنگین و خوراکی مفید برای دور ساختن اذهان جامعه جهانی از تحولات رو به پیشرفت استراتژیک ایران در منطقه هست وگرنه شهادت در فرهنگ ما آرمانی و مقدس‌ است .
Iran, Islamic Republic of
سلام

جا دارد بند چهارم، سطر چهار اصلاح شود که نوشته اید شهید یک پراید شخصی داشته، طبق گفته ها و شنیده ها شهید بزرگوار حتی خودروی شخصی هم نداشته و قرار بود با برادرش یک خودروی شراکتی ثبت نام کرده و اگر بنامشان درآمد بگیرند، روح شهید بزرگوار شاد
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
به فرض که این شهید ، آن اقدامات را انجام میداد، مقابله با دشمن بود و دفاع متحرک ! مگر دشمنان ، به هر طریقی ، با ما مقابله نمیکنند ؟ و اما پاسخ به این جنایت : مدتهاست که اسرائیل ، در سوریه روش بزن و در رو را پیش گرفته و پاسخ قاطعی هم از مقاومت ، دریافت نمیکند !.
Iran, Islamic Republic of
رژیم صهیونیستی روز به روز به سقوط نزدیک میشود. دست وپای بی خود میزند تا در باتلاق فرو نرود. ولی هر چه بیشتر دست وپا میزند، بیشتر فرو میرود.
Canada
.از اسراییل انتقام بگیرید .