پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱۱

استقلال بعد از قهرمانی نای بردن نداشت

پنجشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۱۸
کد مطلب: 800566
دیدار دو تیم استقلال و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، با تساوی خاتمه یافت.
استقلال بعد از قهرمانی نای بردن نداشت
گروه ورزشی جهان نيوز: تیم فوتبال استقلال که قهرمانی‌اش در این فصل قطعی شده است، در چارچوب هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 21:15 امشب (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف و آلومینیوم اراک رفت و در این دیدار به تساوی بدون گل رسید.
 
ترکیب استقلال: حسین حسینی، صالح حردانی (46 - وریا غفوری)، رافائل سیلوا، عارف غلامی، ابوالفضل جلالی، مهدی مهدی‌پور، سعید مهری (46 - سبحان خاقانی)، جعفر سلمانی، کوین یامگا (66 - ارسلان مطهری)، امیرحسین حسین‌زاده (86 - عزیزبک آمانوف) و آرمان رمضانی (46 - رودی ژستد).
 
ترکیب آلومینیوم: حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی، امیر نوری، امیرحسین کریمی، اسماعیل شریفات، محمد علی‌نژاد و محمدرضا آزادی.
 
داور: جواد رحیم‌زاده
 
دقیقه 36: در حالی که دیدار استقلال و آلومینیوم، بدون ایجاد موقعیت روی دروازه‌ها پیش می‌رفت، صالح حردانی در محوطه جریمه صاحب توپ شد که پس از برخوردی با مدافع آلومینیوم روی زمین افتاد، اما داور مسابقه اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.
 
دقیقه 60: محمد علی‌نژاد در محوطه جریمه صاحب توپ بود که پس از فریب مدافع استقلال، ضربه خود را به زاویه مخالف حسینی زد که توپ به شکلی خطرناک از کنار زمین به بیرون رفت.
 
دقیقه 62: کوین یامگا فرصتی برای گلزنی داشت که نتوانست از این موقعیت استفاده کند و توپ راهی اوت شد.
 
دقیقه 65: درگیری میان مصطفی احمدی و سیدحسین حسینی به دلیل جلوگیری هافبک آلومینیوم از شروع سریع بازی توسط دروازه‌بان استقلال، منجر به جریمه احمدی با کارت زرد از سوی داور مسابقه شد.
 
دقیقه 79: ضربه رودی ژستد هم جایی در چارچوب دروازه آلومینیوم نداشت و این توپ از بالای دروازه به اوت رفت.
 
دقیقه 80: ضربه بازیکن آلومینیوم پس از برخورد به مدافع استقلال به تیر دروازه برخورد کرد.
 
دقیقه 88: جعفر سلمانی موقعیت مناسبی برای گلزنی داشت که پورحمیدی مانع از گلزنی او شد.
 
دقیقه 1+90: وریا غفوری ارسالی روی دروازه آلومینیوم داشت که ضربه قیچی رودی ژستد به ارسلان مطهری برخورد کرد و این توپ به اوت رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *