کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حمید‌رضا جلایی‌پور، فعال سیاسی اصلاح طلب:

«ابر‌شورش» راه‌حل مشکلات نیست/ «انقلاب دیگر» هم که اصلا شدنی نیست/ بهداشتی‌ترین راه انتخابات است+۳ نکته

31 ارديبهشت 1401 ساعت 8:53

اصلاح طلبان تندرو و ضدانقلاب خارج نشین هم تاکنون وقت خود را بیهوده خرج براندازی و شورش سپری کرده اند. چراکه اساسا این به جز آرزویی دست نایافتنی عنوان دیگری ندارد.


گروه سیاسی جهان نیوز: حمیدرضا جلایی پور از چهره های برجسته اصلاح طلب به تازگی گفته است: «من حرفم این است همچنان راه تغییر و اصلاح امور کشور، جدی گرفتن سازوکار انتخابات است. راه‌های دیگر تغییر، پرهزینه یا نشدنی است. راه‌حل «ادامه وضع موجود» هم که ایران‌سوز است».

این فعال اصلاح طلب همچنین گفته است: «راه‌حل وقوع «ابر‌شورش» که راه‌حل مشکلات نیست بلکه ایران را ناامن‌تر می‌کند. راه‌حل انجام «انقلاب دیگر» هم که اصلا شدنی نیست. حتی اگر انقلاب شدنی بود با حضور جریانات خطرناکی مثل نتانیاهو، ترامپ-پمپئو، فرقه رجوی، «سلطنت‌طلبان مستبد و آویزان محافل غربی» تمامیت ایران به مخاطره می‌افتد. درست است راه‌حل «انتخابات» ناهموار است ولی ممکن‌ترین و بهداشتی‌ ترین راه ممکن برای مواجهه با بحران‌های ایران است». 

نکات زیر درباره اظهارات جلایی پور قابل توجه است:

یک: اینکه اصلاح طلبان تندرو و جریان میدان دار فتنه های 78 و 88 که خسارات عدیده ای به کشور وارد کردند هم بالاخره متوجه شدند که راه حل مشکلات کشور شورش، اغتشاش و.. نیست بلکه راه بیان مطالبات از طریق انتخابات است، جای خوشحالی دارد. البته که فتنه 88 هم در واکنش به نتیجه انتخابات شکل گرفت.

دو: اصلاح طلبان تندرو و ضدانقلاب خارج نشین هم تاکنون وقت خود را بیهوده خرج براندازی و شورش سپری کرده اند؛ چراکه اساسا براندازی به جز آرزویی دست نایافتنی عنوان دیگری ندارد و مردم هم به خوبی با ابعاد شورش ها و اهداف آنها آشنا شده اند.

سه: البته که اصلاح طلبان در مقام انتخابات هم از سوی مردم طرد شده اند چرا که اساسا مردم همین جریان سیاسی را بانی مشکلات خود می دانند و مشکل را از طریق انتخابات حل کرده اند؛ اگرچه ترمیم تبعات و خسارات آن حضور چند ساله سال ها زمان می برد.


کد مطلب: 800559

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/800559/ابر-شورش-راه-حل-مشکلات-نیست-انقلاب-دیگر-هم-اصلا-شدنی-بهداشتی-ترین-راه-انتخابات-۳-نکته

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com