کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بامزه گویی جدید فریدن مجلسی، دیپلمات اصلاح طلب:

با برجام و FATF مشکل ریزگردها قابل حل است وگرنه بر حجم این بحران افزوده خواهد شد!

29 ارديبهشت 1401 ساعت 11:29

اما این دومینو ادامه دارد. اصلاح طلبانی نظیر مجلسی و جوادی حصار قدم بعدی اظهارات خود را با تلاش برای «امنیت رژیم صهیونیستی» بر میدارند.


گروه سیاسی جهان نیوز: فریدون مجلسی، چهره اصلاح طلب  و از دیپلمات های پیشین طی یادداشتی برای روزنامه اعتماد نوشته است: «در صورت به کارگیری مجموعه ظرفیت‌های اقتصادی، دیپلماسی، سیاسی و...، در صورت حل مشکل تحریم‌ها و FATF می‌توان امیدوار بود که این معضل آرام‌آرام کاهش پیدا کند. در غیر این صورت طی سال‌های آینده بر حجم بحران ریزگردها افزوده خواهد شد و خسارت‌های ویرانگری ایجاد می‌شود که نه تنها نسل‌های فعلی بلکه نسل‌های آینده را نیز تهدید می‌کند».

به طور کلی اگر درباره هر موضوعی از برخی اصلاح طلبان نظرخواهی کنید، عباراتی بیشتر از رفع تحریم ها، برجام و FATF نخواهند گفت. حتی چندی پیش مجلسی با نوع ادبیاتی که نوعا برای کودکان صحبت می شود گفته بود: «لوایح FATF را بپذیریم اگر خوب نبود انصراف بدهیم»!

چند روز پیش هم جوادی حصار دیگر فعال اصلاح طلب و سخنگوی حزب اعتماد ملی گفته بود: «حفظ کرامت مردم بدون رفع تحریم و FATF نمی‌شود!»

مطالبی که از سر دلسوزی مطرح نمی شود و گویی پروژه ای بر زمین مانده است تا خسارات دیگری بر ملت ایران و منافع ملی وارد شود.

اما این دومینو ادامه دارد. اصلاح طلبانی نظیر مجلسی و جوادی حصار قدم بعدی اظهارات خود درباره تعلیق همه چیز به به برجام و FATF را با تلاش برای «امنیت رژیم صهیونیستی» برمی‌دارند. 

در همین باره چندی پیش مجلسی گفته بود که ایران خواهان رفع تحریم هاست و طرف غربی هم بر روی تهدید حساس است و روی شعار استراتژیک جمهوری اسلامی در راستای نابودی اسرائیل توجه دارند!

جوادی حصار هم درباره آینده ساکنان سرزمین اشغالی با عنوان «مردم اسرائیل» صحبت کرده بود و گفته بود: «سازمان ملل باید در خصوص این کشور تصمیم بگیرد»!


کد مطلب: 800543

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/800543/برجام-fatf-مشکل-ریزگردها-قابل-حل-وگرنه-حجم-این-بحران-افزوده-خواهد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com