پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۴
۲۱
روز به روز عریان‌تر؛

سه نگرانی بزرگ جریان اصلاحات/ FATF ، امنیت اسرائیل و سلامتی شراب خواران! + جزئیات و تصاویر

سه شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب: 800354
در بخش دیگری از گزارش شرق با توجیه آنکه استفاده از مشروبات الکلی برای عده ای مذموم نیست، آمده است: «دولت نمی‌تواند وظیفه خود را در حد اعلام ممنوعیت مصرف مشروبات الکلی و مبارزه با تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان آن تقلیل دهد. دولت در قبال مصرف مشروبات الکلی مسئول است و در قبال آن باید سیاست‌ورزی‌ای را در پیش گیرد که کمترین صدمه را به جامعه و افراد وارد کند».
سه نگرانی بزرگ جریان اصلاحات/ FATF ، امنیت اسرائیل و سلامتی شراب خواران! + جزئیات و تصاویر
گروه سیاسی جهان نيوز: جریان اصلاحات روز به روز عریان تر اعتقادات خود را علنی می کند. این اعلام مواضع هم از سوی افراد برجسته این جریان و رسانه های رسمی آنها که سابقه بیش از 10 سال و 15 سال در انتشار دارند اعلام می شود.

نگرانی برای سلامتی شراب خواران!
به تازگی روزنامه اصلاح طلب شرق در یادداشتی با عنوان «مسمویت الکلی تا کی» به بهانه خبر فوتی های استفاده از مشروبات الکلی تقلبی در بندرعباس، از باب دلسوزی برای جوانان و بامزه‌تر، نگرانی بابت سیاست افزایش جمعیت، پیرامون افرادی که از مشروبات الکلی تقلبی استفاده می کنند نوشته است: «بسیاری از فوت‌شدگان با الکل جوانان هستند که ازدست‌دادن آنها با سیاست جوانی جمعیت منافات دارد».

در ادامه یادداشت، نویسنده سعی کرده جهت انگشت اتهام را تغییر داده و نوشته است: «در ماجرای مسمومیت‌های الکلی، نمی‌توان صرفا مصرف‌کنندگان را مقصر دانست. اینکه بگوییم مصرف نکنند و مشکل خودشان است، عین بی‌مسئولیتی و فرار از جایگاه پاسخ‌گویی است».


در بخش دیگری از یادداشت منتشر شده در شرق با توجیه آنکه استفاده از مشروبات الکلی برای عده ای مذموم نیست، آمده است: «دولت نمی‌تواند وظیفه خود را در حد اعلام ممنوعیت مصرف مشروبات الکلی و مبارزه با تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان آن تقلیل دهد. دولت در قبال مصرف مشروبات الکلی مسئول است و در قبال آن باید سیاست‌ورزی‌ای را در پیش گیرد که کمترین صدمه را به جامعه و افراد وارد کند».

این روزنامه اصلاح طلب همچنین با استناد به گزارش سازمان جهانی بهداشت مدعی شده است تجربه این 42 سال نیز نشان داده است که با وجود ممنوعیت مصرف، از میزان مصرف کم نشده است.

منطق ماجرا در بحث برخورد حاکمیتی با "مقولات و افعال حرام" اینطور می‌گوید که حاکمیت هیچ وظیفه‌ای در قبال استانداردسازی مقولات حرام برای مذنبین جامعه ندارد. اما توجیه این نجاست خواری که در شرع مقدس اسلام روایات عدیده‌ای بر حرمت و همچنین نهی جدی از نزدیکی به آن تاکید کرده، در حالی است که رپرتاژ اصلاح طلبان برای سلامت شراب خواران به همین جا ختم نمی شود. روزنامه اصلاح طلب آرمان نیز در اسفندماه سال 97 به همین بهانه یعنی دلسوزی برای سلامت شراب خواران الکلی تقلبی گزارشی منتشر کرد که جهان نيوز در همان مقطع در گزارشی با عنوان «دلسوزی وقیحانه روزنامه اصلاح‌طلب برای شراب‌خواران» به آن پرداخت.


در همان مقطع زمانی، عباس عبدی تئوریسین اصلاح طلبان پیشنهاد بی شرمانه ای را مطرح کرد و گفت: «درباره مشروبات الکلی مانند قبل از انقلاب رفتار کنیم!»


دی ماه سال گذشته هم که صادق زیباکلام از چهره های سیاسی جریان اصلاحات در یک گفتگوی تلویزیونی، بدون هیچگونه ترس، واهمه و خجالتی اعلام کرد: «در جوانی هم دوست دختر داشتم و هم مشروب می خوردم. اما سر هیچ کس را کلاه نگذاشته و مال کسی را نخوردم».


نگران امنیت اسرائیل!
همزمان با آغاز مذاکرات رفع تحریم‌ها در دولت سیزدهم، گروهی از اصلاح طلبان و رسانه های این جریان در اقدامی قابل تامل سعی می کردند به هر عنوان که شده بحث را به امنیت و آینده رژیم صهیونیستی بکشانند!

بررسی مجموعه یادداشت ها و گفتگوهای این افراد نشان می داد که برخی اصلاح طلبان بدون هیچ واهمه ای از بیان و انتشار، از رفع تهدید امنیتی یک رژیم غاصب کودک کش به عنوان شرط برداشتن تحریم های علیه جمهوری اسلامی سخن می‌گویند. حتی برخی از این افراد به راحتی بحث از سرنوشت «مردم اسرائیل»(!) سخن به میان آوردند.

حداقل پنج چهره اصلاح طلب نظیر نصرت الله تاجیک(سفیر پیشین ایران در اردن)، حسین انصاری راد (فعال سیاسی اصلاح‌طلب)، قاسم محبعلی (مدیر کل پیشین خاورمیانه وزارت امور خارجه)، فریدون مجلسی (دیپلمات اصلاح طلب) و صادق جوادی حصار (سخنگوی حزب اعتماد ملی) به طور رسمی به این موضوع پرداختند که جهان نيوز در گزارشی با عنوان «اصرار اصلاح طلبان برای خوش خدمتی به اسرائیل» به آن پرداخت.

مجموعه مطالبی که به نوعی تائید کننده تمجید علنی سران صهیونیست ها از اصلاح طلبان به عنوان خط مقدم رژیم صهیونیستی در مبارزه با نظام جمهوری اسلامی بود.


رویای پیوستن FATF 
افراد و رسانه های جریان اصلاحات سعی می کنند از هر موضوع با ربط و یا بی ربطی استفاده کنند تا بگویند ایران باید دولایحه باقیمانده FATF را هم بپذیرد تا مشکلات کشور حل شود. این دقیقا همان خواسته سران ایالات متحده امریکا است که حتی در مقاطعی به خاطر عدم پذیرش این لوایح توسط ایران به تهدید هم متوسل شدند.

مسائل اقتصادی نظیر واردات، صادرات، سرمایه گذاری، فروش نفت و ... همه را به FATF گره زدند. حتی در اواخر دولت روحانی سلامت مردم هم به FATF گرده زدند و گفتند تا این موضوع حل نشود خبری از واکسن کرونا نیست. اما با استقرار دولت سیزدهم با وجود آنکه نه توافق جدیدی شکل گرفت، نه تحریمی برداشته شد و نه در ماجرای FATF تغییری حاصل شد، چندین محموله چند میلیونی واکسن وارد کشور شد. از سوی دیگر فروش نفت ایران اوج گرفت و مبالغ آن هم به دست مسئولان رسید. 

عریان تر از همیشه
اعتقادات جریان اصلاحات عریان تر از همیشه در پیشگاه افکار عمومی است. سال های حاکمیت جریان اصلاحات روزهایی بود که حلقه های فکری نزدیک به مسئولان وقت دولت، چه در سخنرانی ها و چه در رسانه ها به مبانی دینی و مقدسات حمله می کردند و آنها را مورد تمسخر قرار می دادند. جسارت به ساحت ائمه اطهار(س)، حمله به وقایعی نظیر عاشورای حسینی یا زیر سوال بردن مفاهیمی نظیر «جهاد» و «شهادت» در آن مقطع صورت می گرفت.

از آن زمان تاکنون هم اصلاح طلبان پیش از آغاز ایام محرم حملات خود را در پوشش های مختلف از قبیل حمله مادحین، سخنرانان، پرچم مشکی، پیاده روی اربعین و... انجام می دهند. حتی در روزهای ابتدایی ماه رمضان امسال هم دیگر روزنامه اصلاح طلب یعنی «اعتماد» به حمایت از روزه خوران پرداخت که جهان نيوز در گزارشی با عنوان «رپرتاژ روزنامه اصلاح طلب برای روزه خواری» به این موضوع واکنش نشان داد.
https://jahannews.com/vdchmvn6k23nvxd.tft2.html
jahannews.com/vdchmvn6k23nvxd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اصلاحات اصلاحات گفتنتون دیگه دردی ازتون دوا نمیکنه جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز فقط خودتو خسته میکنی.
Iran, Islamic Republic of
تا دیروز طرفدار پرویز پرستویی بودید امروز نظری ندارید؟:)))
وقتی کارنامه ندارید گیر میدید به روحانی و اصلاحطلبها...!!!!!
Reza
Iran, Islamic Republic of
دقیقااااا
مسعود
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان اقتصاد کشور و معیشت مردمو نابود کردند و فقط باید سکوت کنند.
Iran, Islamic Republic of
گیر به قبلیا دادن بیشتر زبر سوالتون میبره حالا خود دانید
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز دیگه واقعا داره عقده گشایی می کنه ...!!!!!!
کهیار
Iran, Islamic Republic of
برادر در اصل این گروه به اصطلاح اصلاح طلبها هستند که در مورد دین و حرامیات دین دارن عقده گشایی میکنند شما دیگه چرا؟
Iran, Islamic Republic of
اگه واقعا اسم این عقده گشاییه، برو یه سر به سایت های دیگه بزن
Iran, Islamic Republic of
مشروب دارو نیست و حرام است حالا کسی که ترویج مشروب خوری و دلسوزی برای آن می کند، مطمئن باشید خودش مصرف کننده است
Iran, Islamic Republic of
.......
United States
چقدر به اصلاح و اصلاح طلب و اصلاحات و .... گیر دادید شما!!! این جریانات خیلی وقته که دیگه خریدار نداره!!!.
Iran, Islamic Republic of
...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
نتانیاهو: اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند.
Iran, Islamic Republic of
‏🔰حذف عکس امام و رهبری توسط مجمع روحا نیون مبارز!
نه هیچ اصلاح‌طلبی نگران آرمان‌های امام شد و نه هیچ سایت جمارانی رگ گردنش باد کرد....
Iran, Islamic Republic of
«در جوانی هم دوست دختر داشتم و هم مشروب می خوردم. اما سر هیچ کس را کلاه نگذاشته و مال کسی را نخوردم»."سر دوست دختر روکه کلاه گذاشتی !،چرا دروغ میگی!؟.
Iran, Islamic Republic of
البته مبالغی که برای زلزله کرمانشاه جمع کرد چی شد
حسین
Iran, Islamic Republic of
ارتباط بانکی برقرار نشه وسیاست خارجی مثل چین اگه داشته باشیم کشور به ثبات میرسه سرمایه گذاری خارجی میشه خیلی مشکلات کشور حل میشه
ناصری
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب یا افساد طلب ؟.