کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار اصلاح طلب دولت روحانی:

خاتمی از همه محبوب‌تر است!/ به خاطر ظلم‌هایی که در حق او کردند عذرخواهی کنند!

20 ارديبهشت 1401 ساعت 10:24

ظاهرا این چهره اصلاح طلب جزو کسانی است که سعی می کند با واقعیات روبرو نشود. سخن از محبوبیت خاتمی این روزها بیشتر یه طنزپردازی شبیه است.


گروه سیاسی جهان نیوز: محمدرضا خباز، چهره اصلاح طلب و از استانداران دولت روحانی در تازه ترین اظهارات بامزه خود مدعی شده است: «با وجود همه ظلم‌های علیه خاتمی باز در بین چهره‌های سیاسی از همه محبوب‌تر است»! 

خباز گفته است: «در حقیقت افرادی که از حدود سال ۱۳۸۳ تاکنون خاتمی را ممنوع التصویر کردند و با رسانه‌ها و روزنامه‌هایی که اسم یا عکس او را منتشر کردند، برخورد می‌کردند، وقتی ارزیابی می‌کنند متوجه می‌شوند با وجود همه ظلم‌هایی که علیه خاتمی انجام دادند، باز در میان چهره‌های سیاسی او از همه محبوب‌تر است، لذا اهانت کنندگان به خاتمی نسبت به او حسادت و کینه‌توزی می‌کنند. این افراد به جای اینکه با خود ارزیابی کنند که حدود ۱۷ سال است خاتمی مورد ظلم قرار گرفته و علاوه بر این در آن ۸ سال ریاست‌جمهوری چه خون دل‌هایی بر او کردند، در نتیجه حالا پشیمان شوند، دست از این اقدامات بردارند و با توجه به روحیه لطیف خاتمی در بخشش، از او معذرت خواهی کنند اما متأسفانه همچنان بر خر لج سوار، هستند و کماکان توهین می‌کنند».



ظاهرا این چهره اصلاح طلب جزو کسانی است که سعی می کند با واقعیات روبرو نشود. سخن از محبوبیت خاتمی این روزها بیشتر یه طنزپردازی شبیه است. وزن رئیس دولت اصلاحات که با ماجرای «تکرار میکنم» تتمه آبروی خود را برده بود، در انتخابات خرداد سال گذشته به خوبی مشخص شد. کاندیدای اصلاح طلبان یعنی همتی 2.5 میلیون رای آورد و سرلیست شورای شهر اصلاح طلبان با امضای خاتمی نهایتا هفتاد هزار رای کسب کرد.

درباره «خباز» بیشتر بخوانید:
مخالفان از داخل و ترامپ از خارج دولت روحانی را زمین گیر کردند

دولت رئیسی می‌خواهد جامعه به فقر عادت کند!
یک عده کینه دولت را به دل گرفته‌اند/ آرزوی سقوط روحانی را دارند!
منتقدان دولت روحانی منافق، باج‌گیر و جنگ طلب هستند
یک دسته از مخالفان دولت روحانی حسود هستند!
تندروها به ظریف حسادت می‌کنند چون توانسته آبروی نظام را حفظ کند!
زمان انتقام شهید فخری زاده را باید دولت روحانی مشخص کند

وخامت اعتبار خاتمی نه تنها در بین مردم بلکه در بین اصلاح طلبان به جایی رسیده که به طور علنی او را نقد می کنند و پیشنهاد بازنشستگی به او می دهند.

خباز به عنوان گوینده این اظهارات خنده دار باید پاسخ دهد در حالی که خاتمی تا مرداد ۸۴ رئیس‌جمهور بود، چطور می‌شود از سال ۸۳ ممنوع التصویر شده باشد؟ از سویی او حداقل تا قبل از فتنه ۸۸ آزادانه فعالیت سیاسی داشت.

اظهارات بامزه این فعال اصلاح طلب جایی اوج می گرد که پیشنهاد می دهد از خاتمی به خاطر ظلم هایی که در حق او شده عذرخواهی شود! یادآور می شود خاتمی در افکارعمومی به عنوان یکی از سران فتنه پیچیده سال 88 شناخته می شود و هنوز بابت فتنه گری ها و همچنین معرفی دولت پرخسارت «روحانی» و «لیست امید» عذرخواهی نکرده است.


کد مطلب: 799566

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/799566/خاتمی-همه-محبوب-تر-خاطر-ظلم-هایی-حق-او-کردند-عذرخواهی-کنند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com