کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بی شرمی جدید دیپلمات اصلاح طلب:

پیش‌ زمینه اصلی همه تحریم‌ها اظهارات درباره نابودی اسرائیل است/ سپاه راضی نیست از لیست تحریم‌ها خارج شود!/ ممکن است صنایعی را در ایران با موشک بزنند

12 ارديبهشت 1401 ساعت 9:05

ایران‌ستیزی در آمریکا به تنفر از ایرانی ها تبدیل شده است. پس هرگونه توافقی که بدون تحمیل قید و شرط به ایران باشد، موجب شکست دموکرات‌ها در انتخابات کنگره خواهد شد و جمهوری‌خواهان شدیدترین شعارها را به ایران خواهند داد.


گروه سیاسی جهان نیوز: فریدون مجلسی، چهره اصلاح طلب و دیپلمات سابق که تاکنون چندین بار به بهانه مذاکرات و نیل به توافق، بحث تضمین امنیت رژیم غاصب، نجس و کودک کش صهیونیستی را مطرح کرده است، در تازه ترین مورد مدعی شده است «اقدامات و اظهارات تند رسانه ای آنهایی که در داخل دنبال نابودی اسراییل هستند پیش‌زمینه اصلی همه تحریم‌ها است».

جنس اظهارات این مثلا دیپلمات به گونه ای است که گویی مواضع و خواسته های دشمنان ملت ایران از سوی یک چهره داخلی برای جهت دهی به افکار عمومی در پوشش دلسوزی مطرح می شود؛ چرا که سعی می شود بین مشکلات معیشتی و اعتقادات عمیق ملت ایران دوقطبی ایجاد کنند. نکته جالب آنجاست که مسئولان کشور معتقد هستند کشور بدون توافق در حال پیشرفت است و معطل مذاکرات نیستند اما کارشناسان اصطلاحا غرب گدا می گویند همه مشکلات از تحریم است.

لازم به ذکر است سران رژیم صهیونیستی، اصلاح طلبان را خط مقدم مبارزه با جمهوری اسلامی و نمایندگان این رژیم اشغالگر در مبارزه با نظام مقدس جمهوری اسلامی معرفی کردند. این اظهارات نه تنها با واکنش و تکذیب اصلاح طلبان مواجه نشد بلکه جنس اظهاراتی نظیر فریدون مجلسی می تواند در حکم مهر تائیدی بر آن باشد.

یادآور می شود جمعه گذشته ده‌ها میلیون ایرانی با حضور حماسی در راهپیمایی «روز قدس» نابودی و حذف این غده سرطانی از روزی زمین را مطالبه کردند.

به گزارش جهان نيوز، بخش هایی از اظهارات مجلسی را در ادامه خواهید خواند:

*همه گرفتاری‌ها ریشه در تحریم دارند و در نتیجه٬‌ در عمل دیدند که باید به تعهدات بین‌المللی تن بدهند.

*در کل٬ آٖقایان دیر فهمیدند که دولت‌های پیش در بحث برجام چه مانع‌هایی داشتند و برای رسیدن به توافق باید جنگید و تلاش کرد تا به نتیجه‌ای تاثیرگذار برای کاهش مشکلات رسید.

*اقدامات و اظهارات تند رسانه ای آنهایی که در داخل دنبال نابودی اسراییل هستند که پیش‌زمینه اصلی همه تحریم‌ها است همین مسائل تبلیغاتی موجب می شود آمریکایی‌ها به خود اجازه بدهند٬ شرط و شروط‌های آنچنانی را برای تفاهم مطرح کنند.

*سپاه راضی نیست از لیست تحریم‌ها خارج شود. چون در اینصورت بهانه امضاء‌ از بین می‌رود. چون اگر امضاء برابر یک خواسته ای است.

درباره «فریدون مجلسی» بیشتر بخوانید:
لوایح FATF را بپذیریم اگر خوب نبود انصراف بدهیم!
اگر از برجام خارج شویم، آمریکا به ایران حمله می کند!

ایران در محاصره اسرائیل است!
تا وقتی که خودمان کاری نکنیم تحت حمایت برجام هستیم

نباید اسرائیل را تهدید کنیم؛ از یمن، سوریه و لبنان هم حمایت نکنیم
باید اسرائیل را به رسمیت بشناسیم تا سایه جنگ دور شود!

شکل مذاکره مهم نیست، فقط با بایدن مذاکره کنیم!

*ایران‌ستیزی در آمریکا به تنفر از ایرانی ها تبدیل شده است. پس هرگونه توافقی که بدون تحمیل قید و شرط به ایران باشد، موجب شکست دموکرات‌ها در انتخابات کنگره خواهد شد و جمهوری‌خواهان شدیدترین شعارها را به ایران خواهند داد.

*ممکن است برخوردهای محدودی صورت بگیرد مثلا نیروها و گروهک های نیابتی یا اجیر شده، صنایعی را در ایران با موشک هدف قرار بدهد یا با حمله سایبری روبرو شویم. از سوی دیگر ممکن است آمریکا یا دیگر کشورها از طریق افغان‌های حاضر در گروه طالبات اقدام‌هایی را انجام بدهند که چنین حالت‌هایی موجب واکنش ایران باشد که تبعات زیادی به همراه خواهد داشت.


کد مطلب: 798949

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/798949/پیش-زمینه-اصلی-همه-تحریم-ها-اظهارات-درباره-نابودی-اسرائیل-سپاه-راضی-نیست-لیست-خارج-شود-ممکن-صنایعی-ایران-موشک-بزنند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com