جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۴
۱

نساجی بر بام فوتبال ایران قهرمان جام حذفی شد

چهارشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۵
کد مطلب: 798507
فینال رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران با قهرمانی نساجی مازندران به پایان رسید.
نساجی بر بام فوتبال ایران قهرمان جام حذفی شد
گروه ورزشی جهان نيوز: فینال رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران امشب چهارشنبه ۷ اردیبهشت در حالی برگزار شد که نساجی مازندران در حضور ۴۰ هزار هوادار عاشق خود موفق شد با برتری یک بر صفر برابر آلومینیوم اراک، عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به نام خود ثبت کند.

ترکیب نساجی برابر آلومینیوم 
علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، حامد شیری، شاهین طاهرخانی، ایوب کلانتری، مهرداد عبدی، مسعود شجاعی، حسن نجفی، مرتضی منصوری، رضا جعفری، عبدالکریم اسلامی

ترکیب آلومینیوم برابر نساجی
حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، رامتین سلیمان زاده، مصطفی احمدی، محمد علینژاد، علیرضا نقی زاده، پوریا آریاکیا، محمدرضا آزادی، میلاد فخرالدینی، اسماعیل شریفات، محمود قائدرحمتی

در نیمه نخست این دیدار اراکی‌ها توپ و میدان را در اختیار داشتند و چندین موقعیت خوب گلزنی را نیز از دست دادند.

نماینده اراک در چندین صحنه توپ را به تیرک دروازه نساجی کوباند و علیرضا حقیقی هم با درخشش نگذاشت اراک در نیمه نخست به گل برسد.

حملات زهردار محمدرضا آزادی هم چاره ساز نشد تا نیمه نخست بدون گل به پایان برسد.

اما در نیمه دوم نساجی متحول شده ای را شاهد بودیم. درخشش حسن نجفی و حردانی در خطوط کناری موقعیت‌های زیادی را برای نساجی خلق کرد تا اینکه نساجی موفق شد روی یک ارسال از جناحین توسط عبدی به گل برسد تا با یک گل از حریف سخت کوش خود پیش بیفتد.

بعد از گل نساجی، هواداران این تیم بی امان نساجی را مورد حمایت قرار دادند و در آن سو هواداران اراک که با شور و هیجان خاصی بازی را دنبال می‌کردند در سکوت مطلق قرار گرفتند.

نساجی در ادامه باز هم صاحب موقعیت شد اما موفق به گلزنی بیشتر نشد و تلاش اراک هم برای جبران گل خورده بی اثر بود تا نساجی قهرمان ایران شود.

این برای اولین بار است که تیمی از مازندران عنوان قهرمانی رقابتی در لیگ ایران را کسب می‌کند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


......
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باشید این تیمم مثل سپاهان دو روزه میپوکه،...