کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گزافه گویی‌ جدید جعفرزاده ایمن آبادی:

شیرازه دولت از هم پاشیده!/ حتی مردم توانایی خرید نان ندارند/ مخبر واقعیت کشور را به رئیسی نمی‌گوید!

7 ارديبهشت 1401 ساعت 9:50

مردم در تنگنای شدید اقتصادی هستند و گرانی دارد روی اعصاب مردم راه می رود، قیمت کالاها وحشتناک و میزان مصرف سرانه گوشت از دوره جنگ هم کمتر شده است.


گروه سیاسی جهان نیوز: غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، وکیل الدوله روحانی در مجلس گذشته و چهره رد صلاحیت شده انتخابات مجلس یازدهم که جزو برندهای حاشیه سازی در زمان حضورش در مجلس محسوب می شد، در ادامه تلاش برای ایجاد موج تخریب علیه دولت آیت الله رئیسی، سعی کرده است از کناره گیری دو معاون رئیس جمهور از کمیسیون اقتصادی دولت ماهیگیری کند.

به گزارش جهان نیوز، بخش هایی از اظهارات ایمن آبادی را در ادامه خواهید خواند:

*شواهد و قرائن از اختلافات اساسی بین تیم اقتصادی دولت حکایت می کند، این توجیهی بچگانه است که می گویند «چون آقای رضایی خودش درخواست کرده که در تیم اقتصادی نباشد، با این درخواست موافقت شد». مگر می شود معاون اقتصادی رئیس جمهور در کمیسیون اقتصادی دولت نباشد؟ اگر معاون اقتصادی بگوید «کمیسیون اقتصادی دولت نمی رود»، رئیس جمهور کلا باید عذرش را بخواهد.

*آقای رضایی در حوزه اقتصاد تئوری هایی دارد و استعفایش از کمیسیون اقتصادی نیز دولت اعتراضی است. آقای مخبر هم یکه تاز است، یکه تازی او موجب شده که این از هم گسیختگی در حوزه اقتصادی کشور به وجود بیاید. در کل معتقدم آقای مخبر یک بلوف زن بزرگ است، یادمان نرفته که می گفت «5 کشور بزرگ دنیا از ما واکسن می خرند». معتقدم او شرایط واقعی کشور را به آقای رئیسی اطلاع نمی دهد.

درباره «جعفرزاده ایمن آبادی» بیشتر بخوانید:
یک قرن دیگر تاریخ درباره برجام قضاوت خواهد کرد
به ما ظلم شد و نتوانستیم در مجلس جدید حضور داشته باشیم

روحانی آرزوی ۱۰۰ ساله مردم ایران را برآورده کرد!
خاتمی در کمال آرامش در حال خدمت به انقلاب است
ترامپ «نامردی» کرد/ مشکلات کشور به این دلیل است
در تاریخ به نبود امثال لاریجانی افسوس می‌خوریم
دلواپسان اجازه ندادند از فرصت دوره اوباما استفاده کنیم

مکانیک و خیاط و آرایشگر در حال مهاجرت هستند!

*نارضایتی آقای رئیسی از وزرا و کابینه شدید است. می گویند «13 درصد نرخ تورم کاهش پیدا کرده است» اما قیمت ها روزانه تغییر می کند. آقایان بگویند ماست را نسبت به هفته گذشته چند می خرند؟ پس چرا خلاف واقع با مردم حرف می زنند.

*شیرازه دولت از هم پاشیده و هیچ کدام از وعده های رئیس جمهور محقق نشده است. به طور مثال در موضوع ساخت سالانه یک میلیون مسکن می گویند «هزینه ساخت گران است ضمن آنکه زمین هم نداریم».

*مردم در تنگنای شدید اقتصادی هستند و گرانی دارد روی اعصاب مردم راه می رود، قیمت کالاها وحشتناک و میزان مصرف سرانه گوشت از دوره جنگ هم کمتر شده است. وضعیت آنقدر بد است که حتی مردم توانایی خرید نان ندارند.

*رئیس جمهور باید یک خانه تکانی در حلقه مشاورانش انجام دهد چون نگاه آنها انتقام گیری انتخاباتی است نه خدمت به مردم.


کد مطلب: 798395

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/798395/شیرازه-دولت-هم-پاشیده-حتی-مردم-توانایی-خرید-نان-ندارند-مخبر-واقعیت-کشور-رئیسی-نمی-گوید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com