کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وقاحت به سبک رهامی:

مهندس موسوی و آقای کروبی به دنبال افزایش آرامش و بهبود وضعیت کشور هستند!/ اجازه گرفتن برای یک افطاری در شان این دو نفر نیست/ کشور نیازمند همدلی است

6 ارديبهشت 1401 ساعت 12:29

رهامی با جابجایی جایگاه جلاد و شهید می گوید این افراد پیگیر حقوق خود در انتخابات ۸۸ نیستند! این مردم ایران هستند که طلبکار دروغ بزرگ «تقلب» موسوی و کروبی هستند که از آوردن سند برای اتهام‌زنی شان عاجز ماندند و به گزافه گویی هایی نظیر «داماد لرستان» اکتفا کردند.


گروه سیاسی جهان نیوز: با تصمیم شورای عالی امنیت ملی، صبح روز گذشته دو درب که از ابتدای موضوع حصر میرحسین موسوی یکی از سران فتنه 88 در بن‌بست اختر تعبیه شده بود، برداشته شد.

در همین باره، محسن رهامی، فعال سیاسی اصلاح طلب این فرصت را غنیمت شمرده و برای مظلوم نمایی از سران فتنه یادداشتی در روزنامه اعتماد منتشر کرده است. 

رهامی نوشته است: «نظر من به عنوان وکیل محصورین این است با توجه به اینکه دیگر زمینه‌هایی که باعث حصر شده بود، کاملا رفع شده است، دیگر دلیلی برای تداوم محدودیت‌ها وجود ندارد. قبلا به‌طور مکرر به سمع مقامات رسانده‌ایم که اعتراض آقایان کروبی و موسوی به انتخابات 88 بوده است. موضوع انتخابات یاد شده، دیگر منتفی است. یعنی دوره دهم ریاست‌جمهوری پایان گرفته و حتی دوره‌های یازدهم و دوازدهم نیز سپری شده است. در شرایطی که دولت سیزدهم روی کار است، دلیلی برای ادامه محدودیت‌ها احساس نمی‌شود. اگر قرار بود، آقایان موسوی و کروبی بخواهند، پیگیر حقوق خود در انتخابات 88 باشند، طی این مدت بیانیه و اطلاعیه می‌دادند. اما هم مهندس موسوی و هم آقای کروبی به دنبال افزایش آرامش و بهبود وضعیت کشور هستند».

از بامزه ترین نکات آن است که ادعا شود موسوی و کروبی به دنبال آرامش و بهبود وضعیت مردم هستند. سران فتنه سال 88 که حداقل هشت ماه میدان دار یک پروژه پیچیده و خطرناک آمریکایی - صهیونیستی شده بودند و آرامش را از مردم دریغ کرده بودند و در نهایت فتنه دوم یعنی «تظاهرات در همبستگی با انقلاب‌های عربی» در بهمن 89 استارت زدند، در پی آرامش کشور هستند؟ بانیان سنگین ترین تحریم ها علیه ملت ایران به دنبال بهبود اوضاع کشور هستند؟

وقاحت آنجاست که رهامی با جابجایی جایگاه «جلاد» و «شهید» می گوید این افراد پیگیر حقوق خود در انتخابات 88 نیستند! این مردم ایران هستند که طلبکار دروغ بزرگ «تقلب» موسوی و کروبی هستند که از آوردن سند برای اتهام‌زنی شان عاجز ماندند و به گزافه گویی هایی نظیر «داماد لرستان» اکتفا کردند.

رهامی همچنین گفته است: «از زمانی که دولت روحانی سکان هدایت ساختار اجرایی را به دست گرفت و زمینه‌های قانونی برای برگزاری انتخابات مجلس دهم ایجاد شد، نظر آقایان موسوی و کروبی این بود که برای رشد کشور باید به دولت آقای روحانی کمک کرد. ضمن اینکه بر اساس اصل سوم قانون اساسی، ایجاد هر نوع محدودیت در آزادی‌های شهروندی، احتیاج به حکم قضایی دارد».

این اذعان رهامی نیز در نوع خود قابل توجه است؛ چرا که افتضاح دولت روحانی در مدیریت کشور، یعنی همانی که موسوی می خواست در سال 88 حاکم کند اما با چهار سال تاخیر توسط روحانی اجرا شد. شخصیت های برجسته روحانی و ژنرال های خودخوانده همراه او نظیر زنگنه، ربیعی، آخوندی و... جزو حامیان پروپاقرص موسوی بودند.

بیشتر بخوانید:
طرح از بین بردن اسرائیل برای امنیت کشور مضر است
نباید به خاطر کشف حجاب با ارسال پیامک استرس وارد کنیم


در بخش دیگری از یادداشت این چهره اصلاح طلب آمده است: «کشور در شرایط فعلی، نیازمند وحدت و همدلی است. خوب است رفع حصر انجام شود تا مهندس موسوی و آقای کروبی نیز بتوانند از حقوق شهروندی خود بهره‌مند شوند. قطعا در شأن مهندس موسوی و آقای کروبی نیست که برای یک ملاقات ساده، بخواهند درخواستی ارایه کنند تا به یک افطاری یا ملاقات با دوستان و اقوام بروند.‌ ای کاش خبر منتشر شده، فتح بابی باشد برای رفع کامل حصر و محترم شمردن حقوق قانونی محصورین».

با اقدامات موسوی و کروبی برای چندماه امنیت ایران خدشه دار شد و پس از آن در دوره روحانی سفره مردم مورد آسیب قرار گرفت. این بی شرمی است که رفع حصر دو بازیگر حرفه ای یک نقشه آمریکایی - اسرائیلی علیه ملت ایران که حصر بزرگترین لطف در حق آنها بوده را ایجاد همدلی در جامعه نام گذاشت.


کد مطلب: 798365

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/798365/مهندس-موسوی-آقای-کروبی-دنبال-افزایش-آرامش-بهبود-وضعیت-کشور-هستند-اجازه-گرفتن-یک-افطاری-شان-این-دو-نفر-نیست-نیازمند-همدلی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com