کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بی شرمی سینه چاک دولت روحانی:

دولت رئیسی می‌خواهد جامعه به فقر عادت کند!/ دو نفر چاپلوس چیزی می‌گویند و رئیسی هم تکرار می‌کند/ مردم سکوت کرده‌اند چون صدایشان به جایی نمی‌رسد

28 فروردين 1401 ساعت 9:51

دولت عمدا این روش را دنبال می کند، یعنی می خواهند آنقدر جامعه را در فقر نگه دارند تا جامعه به فقر عادت کند.


گروه سیاسی جهان نیوز: محمدرضا خباز، چهره اصلاح طلب و از استانداران دولت روحانی که منتقدان دولت مدعی تدبیر و امید را کینه توز، منافق، حسود، باج‌گیر و جنگ طلب نامیده بود، در جدیدترین اظهارات خود مدعی شده است که دولت سیزهم می خواهد مردم را در فقر نگه دارد تا جامعه به فقر عادت کند. وی همچنین به مقولاتی نظیر «کاهش نرخ تورم»، «افزایش امید مردم» و «سفرهای استانی» رئیس جمهور نیز حمله کرده است.

برای اظهارات خباز می توان به درستی عبارت «بی شرمانه» را به کار برد. جای تعجب است که عضو دولت روحانی و چهره سینه چاک دولت سابق که در دوران حضورشان نرخ همه چیز را «نجومی» کرده و برخی از کالاها را به آرزو برای مردم تبدیل کردند و اقتصاد و سلامت مردم را هم به بازی های  سیاسی نظیر برجام و FATF گرده زده بودند، چگونه به خود اجازه می دهد اینگونه صحبت کند؟ خباز در حالی به سفرهای استانی کم هزینه و کاملا مردمی آیت الله رئیسی هجمه می کند که روحانی به یکجانشینی در سعدآباد بین مردم شهره شده بود. حجم خرابی های به جامانده از دولت گذشته نظیر تورم در حدی است که حل آن تا سال ها زمان می‌برد اما روند ترمیم آن آغاز شده است. بنای تصمیمات دولت سیزدهم از ابتدای استقرار تاکنون برای تغییر به نفع مردم بوده است اما عضو دولت اشرافی سابق که بساط فقر را در جامعه گستراند بی شرمانه مدعی شده است که دولت رئیسی می خواهد جامعه را در فقر نگه دارد!

گفتنی است فارغ از عصبانیت اصلاح طلبان و افراد دولت سابق، از جمله پروژه های جریان مقابل دولت سیزدهم، پرهیز از بیان توفیقات و ایجاد موج مطالبه حل مشکلات بدون اشاره به حجم خرابی های تحویلی و زمان سپری شده از دولت جدید است.  

به گزارش جهان نيوز، بخش هایی از اظهارات خباز را در ادامه خواهید خواند:

*آقای رئیس جمهور گفته «مردم امیدوارتر شده اند»، معیار این حرف چیست؟ در کجا دولت افکارسنجی کرده و به این نتیجه رسیده است؟ فقط دو نفر افراد چاپلوس که در اطراف آقایان هستند، حرفی را می زنند، آنها هم بدون تحقیق این حرف را به بیرون منعکس می کنند.

*آقایان می گویند «تورم پایین آمده است»، به فرض که یک مرکز رسمی هم چنین حرفی را تأیید کند اما مردم نمی پذیرند چون کمرشان زیر بار تورم خم شده و صدای خرد شدن استخوان‌های‌شان به گوش فلک رسیده است بنابراین می فهمند که این حرف ها هیچ بنیان عقلانی و منطقی ندارند و تنها با هدف گفتاردرمانی بیان می شوند.

*آقای رئیس جمهور وقتی به استان ها می رود یکی دو مورد افتتاح انجام می دهد و بر می گردد، اینکه ارتباط با مردم نشد. اگر دولت می خواهد واقعا ببیند که وضع بهتر شده و مردم امیدوارتر شده اند، کافی است پیامکی از مردم نظرخواهی کند.

درباره «خباز» بیشتر بخوانید:
یک عده کینه دولت را به دل گرفته‌اند/ آرزوی سقوط روحانی را دارند!

منتقدان دولت روحانی منافق، باج‌گیر و جنگ طلب هستند
یک دسته از مخالفان دولت روحانی حسود هستند!/ یک سری اهل اندیشه نیستند!
تندروها به ظریف حسادت می‌کنند چون توانسته آبروی نظام را حفظ کند!
زمان انتقام شهید فخری زاده را باید دولت روحانی مشخص کند
مخالفان از داخل و ترامپ از خارج دولت روحانی را زمین گیر کردند

*کمیته امداد اعلام کرد «خط فقر ۱۰ میلیون تومان است.» کسانی که درآمد زیر ۱۰ میلیون تومان دارند، مجبور هستند این وضعیت را تحمل کنند چون چاره ای جز این ندارند. اینکه مردم سکوت کرده اند و چیزی نمی گویند دلیل بر رضایت نیست. دلیل سکوت مردم به علت آن است که صدای شان به جایی نمی رسد.

*ما که از فعالان سیاسی هستیم زبان مان مو درآورد از بس درباره مسائل مختلف هشدار دادیم اما وقتی می بینیم دولت کاملا بی خیال است، خسته شده ایم و دیگر حرف نمی زنیم چون فایده ای ندارد.

*دولت عمدا این روش را دنبال می کند، یعنی می خواهند آنقدر جامعه را در فقر نگه دارند تا جامعه به فقر عادت کند.


کد مطلب: 797478

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/797478/دولت-رئیسی-می-خواهد-جامعه-فقر-عادت-کند-دو-نفر-چاپلوس-چیزی-می-گویند-هم-تکرار-می-کند-مردم-سکوت-کرده-اند-چون-صدایشان-جایی-نمی-رسد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com