کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رها بودن زبان و قلم؛

سیر حملات از محرم به ماه رمضان رسید!/ مهاجری: تلویزیون مکتب گریه راه انداخته!/ اینکه القا شود همه ما گناهکاریم واقعا چه شوقی را برمی‌انگیزد؟/ این کارها باعث افسردگی و گریز از دین می‌شود!

15 فروردين 1401 ساعت 11:58

آن چیز که مشخص است رها بودن قلم و زبان جناب مهاجری است. این چهره رسانه ای اصلاح طلب سعی می کند روزانه با مطالب بی ربط و یا حمله به دولت، مجلس، شهرداری و... نام خود را در سطح فضای رسانه ای نگاه دارد و حال متاسفانه این روند سیاسی بدون خط قرمز به ماه مبارک رمضان رسیده است.


گروه سیاسی جهان نیوز: حملات اصلاح طلبان پیش از شروع ماه محرم به یک رویه معمول تبدیل شده است. این حملات در قالب هجمه به مادحین انجام می‌شود، یا اینکه به خطبای هیئات حمله می‌کنند، یا به زمان عزاداری و رنگ سیاه ایراد می‌گیرند، یا اینکه به خود هیئت انتقاد می‌کنند و یا... . 

حال در تازه ترین مورد «محمد مهاجری» فعال رسانه ای اصلاح طلب و از گردانندگان سایت خبرآنلاین(حامیان لاریجانی و روحانی) به بهانه آغاز ماه مبارک رمضان، مدعی شده است که تلویزیون مکتب گریه راه انداخته و این کارها باعث افسردگی و گریز مردم از دین می شود.

مهاجری نوشته است: «دیشب تلویزیون ماتم سرا شده بود. هر چه مناجات و مداحی سوزناک می توانست پخش کرد. و همه اینها برای استقبال از ماه خدا بود. انگار فرارسیدن ماه رمضان، عذابی الیم بود که بر صداوسیما نازل شده بود. لابد قرار است همین حال و احوال تا آخر ماه رمضان ادامه یابد».

 
اینکه القا شود همه ما گناهکاریم و باید با گریه به مهمانی خدا برویم واقعا چه شوقی را برمی انگیزد؟ چه خدایی را ترسیم می کند؟

گریه و مناجات و انابه، از نوع ارتباطاتی است که هر شخص می تواند با خدای خویش داشته باشد. اتفاقا این انابه ها به نشاط روحی و درونی منجر می شود و انرژی بیشتری برای حضور در جامعه وتعامل با مردم پدیدار می کند. اما اینکه تلویزیون و رادیو تبدیل به غمخانه شود یعنی چه؟ تعمدی در کار است که ماه خدا را از چشم خلق بیاندازند؟
 
کاش تلویزیون از برخی برنامه هایی که در کشورهای اسلامی پخش می کرد تقلید کند و عینا آنها را به نمایش بگذارد.
این مکتب گریه که تلویزیون در ماه رمضان به راه انداخته جز ایجاد روحیه افسرده و فضای غمزده و نیز گریز از دین هیچ نانی برای کسی ندارد». 

فارغ از آنکه اصلاح طلبان راه و بیراه ادعا می کنند صداوسیما بیننده‌ای ندارد، آن چیز که مشخص است رها بودن قلم و زبان جناب مهاجری است. این چهره رسانه ای اصلاح طلب سعی می کند روزانه با مطالب بی ربط و یا حمله به دولت، مجلس، شهرداری و... نام خود را در سطح فضای رسانه ای نگاه دارد و حال متاسفانه این روند سیاسی بدون خط قرمز به ماه مبارک رمضان رسیده است.

دروغ سیاسی تبدیل تلویزیون به غمخانه اگر به فرض محال ناشی از دلسوزی هم باشد بیشتر نماینگر کم سوادی این چهره رسانه‌ای است. اهمیت و عظمت ماه مبارک رمضان، چگونگی استفاده از ساعت و دقایق این ماه، نوع ارتباط بنده با خداوند و چگونگی این نسبت، به خوبی در روایات و سیره معصومین(ع) و همچنین توصیه‌های علما مشخص شده است.

همچنین برنامه های متنوع رسانه ملی اعم از ویژه برنامه های افطار و سحر، ختم قرآن، مناجات خوانی، سخنرانی مذهبی، پخش سریال(طنز و ..)، ویژه برنامه های کمک به همنوعان و.... در کنار برنامه های عمومی تلویزیون نظیر پخش برنامه های خانوادگی، ورزشی، سرگرمی، علمی و .... برای افکار عمومی کاملا قابل مشاهده و در دسترس است. نکته دیگر آنکه ملت مومن و روزه دار هم در ماه مبارک رمضان انتظار برنامه هایی مناسب این ماه را از مدیران رسانه ملی دارند. 

چه خوب است آن دسته از روحانیون اصلاح طلب که هنوز مسائل دینی را به بازی های سیاسی ارجح می‌دانند پاسخ های درخوری به اظهارات این چهره رسانه ای اصلاح طلبان بدهند؛ چرا که برخی روحانیون اصلاح طلب عملا خود سردمدار برخی تخریب‌ها و حمله‌ها هستند.

درباره «محمد مهاجری» بیشتر بخوانید:
هشدار تهدیدگونه چهره نزدیک به روحانی و لاریجانی
استفاده ابزاری از بیانات رهبری شیوه‌ اصولگرایان است!

قالیباف از دست روحانی لجش گرفته
حمله به حاج حسین یکتا به خاطر «روایت مردم»
مجلس یازدهم مثل «زن بابا» محبوبیت ندارد
جهانگیری یک مدیر عملیاتی و سالم است
اصولگراهای تندرو در خانواده هم دچار مشکل هستند
پاسخ قاطع زاکانی به تهمت‌های محمد مهاجری
عجله در حمله به رئیسی، آقای «ما اصولگراها» را ضایع کرد


کد مطلب: 796178

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/796178/سیر-حملات-محرم-ماه-رمضان-رسید-مهاجری-تلویزیون-مکتب-گریه-راه-انداخته-اینکه-القا-شود-همه-گناهکاریم-واقعا-شوقی-برمی-انگیزد-این-کارها-باعث-افسردگی-گریز-دین-می-شود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com