کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اظهارات معصومه ابتکار:

انتخابات ریاست‌جمهوری با درایت روحانی برگزار شد/ در ۸ سال گذشته با تمام توان تلاش شد تا دولت روحانی را زمین بزنند/ مردم می‌گویند صد رحمت به دولت روحانی!

11 فروردين 1401 ساعت 15:43

به نظر می‌رسد نوع تعامل دولت قبل با کابینه سیزدهم باید به الگویی تبدیل شود تا در مسائل مبنایی دولت‌ها بتوانند تجارب خود را به یکدیگر منتقل کنند.


گروه سیاسی جهان نیوز: معصومه ابتکار، چهره برجسته اصلاح طلب حاضر در دولت روحانی که هشت سال عهده دار معاونت رئیس جمهور در محیط زیست و امور زنان و خانواده بود، به تازگی ادعاهای جدیدی نظیر «مردم می‌گویند صد رحمت به دولت روحانی» را مطرح کرده است. وی همچنین مدعی شده است که در هشت سال گذشته با تمام توان می خواستند دولت روحانی را زمین بزنند!

خانم ابتکار ظاهرا از سال ها تعلیق اقتصاد کشور به نگاه خارجی ها، بهانه گیری‌های بی ربط برای تصویب لوایح FATF و یکجانشینی‌ها بی خبر هستند!

به گزارش جهان نیوز، بخش هایی از اظهارات ابتکار را در ادامه خواهید خواند:

*برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در سال گذشته با درایت آقای روحانی برگزار شد و انتقال قدرت و همچنین انتقال تجربه کارشناسی به دولت سیزدهم به صورت تخصصی و کارشناسی انجام شد.

*جریان اعتدال و اصلاحات معتقد هستند حالا که جریان حاکم یکدست شده، باید زمان داد تا کار کنند، چرا که اعتدالیون و اصلاح‌طلبان به دنبال جنگ قدرت نیستند.

*متاسفانه در 8 سال دولت آقای روحانی شاهد بودیم با تمام توان تلاش شد تا دولت را زمین بزنند. در این مسیر حتی با تفسیر غلط از احادیث و فتواها هرگونه بهتان به دولت را مجاز دانستند. ماحصل این برخوردها کاهش امید در کشور است که موجب خوشحالی دشمنان شد.

درباره «معصومه ابتکار»بیشتر بخوانید:
خانم ابتکار! مسائل اجتماعی را سیاسی نکنید +تصاویر
شکی در محبوبیت جریان اصلاحات وجود ندارد
آزادی فرزند معصومه ابتکار به چه بهایی؟
برآیند تخریب‌ دولت روحانی ناامیدی مردم و مهاجرت است


*در زمان انتقال دولت به تیم آقای احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور مستقر هیچ تلاشی برای دریافت تجربه از دولت قبل نکرد، اما شاهد بودیم آقای رئیسی در جلسات مختلف به صورت دقیق اطلاعات و گزارش‌های مختلف از اعضای دولت دوازدهم را دریافت کردند.

*آقای روحانی در موضوع برجام نیز تأکید دارد تا تجربه دوران پسابرجام را به دولت جدید منتقل کند. به نظر می‌رسد نوع تعامل دولت قبل با کابینه سیزدهم باید به الگویی تبدیل شود تا در مسائل مبنایی دولت‌ها بتوانند تجارب خود را به یکدیگر منتقل کنند.

*دولت قبل با تمام وجود تلاش کرد تا در سال پایانی فعالیت خود تحریم‌ها را از بین ببرد که به دلیل برخی کارشکنی‌ها این اتفاق رخ نداد.

*متاسفانه جهت گیری ها بیشتر برای محدود سازی است تا پیشرفت و گشایش و برای مبارزه با فساد هم قدمی برنداشته بلکه لوایحی مانند تعارض منافع و حقوق شهروندی را معطل گذاشته اند. این در حالی است که تلاش شد تا دولت قبل به شدت تضعیف شود، اما امروز شاهد هستیم که خیلی ها می‌گویند؛ صد رحمت به دولت آقای روحانی و از افرادی همچون آقای ظریف که برای کشور و ارتباط با جهان تلاش می‌کردند، تقدیر می کنند.


کد مطلب: 795905

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/795905/انتخابات-ریاست-جمهوری-درایت-روحانی-برگزار-۸-سال-گذشته-تمام-توان-تلاش-دولت-زمین-بزنند-مردم-می-گویند-صد-رحمت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com