کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گردش در تاریخ یک خاندان منحوس؛ شماره ۵۹

ماجرای طمع جنسی رضا پهلوی +فیلم

25 ارديبهشت 1401 ساعت 9:17

یکی از نزدیک‌ترین افراد به خاندان پهلوی خاطره‌ای را درباره فساد اخلاقی رضا پهلوی و تجاوز به دوست دختر بردارش علیرضا را بیان کرده است.


گروه تاریخ جهان نیوز: هرزگی جنسی، هرج و مرج جنسی، ابتذال اخلاقی و بی‌بندوباری از ویژگی‌های خاندان پهلوی است.

رضا پهلوی ولیعهد خودخوانده محمدرضا پهلوی نیز در طول چهار دهه اخیر که با اموال ملت ایران در خارج از کشور روزگار می‌گذراند، از زن‌بارگان شاخص خاندان خویش است و نزدیکان وی در این فقره روایت‌ها دارند.

یکی از نزدیک‌ترین افراد به خاندان پهلوی احمدعلی «مسعود انصاری» است. وی که از خویشاوندان فرح پهلوی و یکی از نزدیک‌ترین افراد به شاه و درباریان بود، حتی پس از پیروزی انقلاب هم مدتی در کنار خانواده شاه بود و از نزدیک شاهد اتفاقات آن دوران بوده است.

روزنامه جوان در تاریخ ۵ شهريور ۱۳۹۸ خاطره‌ای را به نقل از احمدعلی مسعود انصاری درباره فساد اخلاقی ولیعهد متوهم و تجاوز به دوست دختر برادرش علیرضا منتشر کرده است، که در ادامه آن را می‌خوانید.

از لحاظ مسائل اخلاقی و جنسی، چیزهایی هست كه گفتن و شنیدنش عرق شرم بر پیشانی انسان می‌آورد، اما خاندان پهلوی ابایی نداشتند که فساد اخلاقی‌شان یادگار بماند و گوشه‌ای از این خاطرات را، بعدها نزدیكان آنان منتشر كردند.

پیش از این به واسطه انتشار این خاطره از مخاطبان عزیز پوزش خواسته، اما برای شناخت هرچه بیشتر عمق فساد در این خاندان انتشار آن اجتناب ناپذیر است.

رابطه جنسی رضاپهلوی با دوست دختر برادرش!
«یک روز علیرضا برادرش با دوست‌دخترش به نام شاه‌پری‌ به دیدار رضا آمد. آن روزها علیرضا دانشجوی رشته موسیقی در دانشگاه پرینستون بود و با آنچه پدر برایش به جای گذاشته بود، روزگار خوشی می‌گذراند. به هر حال من و رضا و شاه‌پری یاد شده نشسته بودیم و به موسیقی ملایمی گوش می‌دادیم و از هر دری حرفی می‌زدیم که در این اثنا متوجه شدم شاه‌پری بدجوری به رضا نگاه می‌کند و رضا هم از این دلبری استقبال می‌کند و به قول معروف اشارات نامه‌رسان شده‌اند.

پیش از آنکه کار خراب‌تر شود در فرصتی به رضا گفتم این کار خوبی نیست، درست است که دختر زیبا و آزادی است، اما دوست‌دختر برادر توست و ظاهراً هم علیرضا از او خوشش می‌آید. رضا گفت بسیار خُب می‌روم و نظر علیرضا را در این مورد می‌پرسم. بعد هم گفت با علیرضا صحبت کرده و او گفته است که این مسئله او نیست و مطلبی است میان رضا و آن دختر که خودشان باید راه خودشان را انتخاب کنند. فردای آن روز که علیرضا را دیدم، او را خشمگین و ناراحت یافتم. می‌گفت: از پشت به او خنجر زده شده و در حق او سخت نامردی شده است».


دانلود فیلم

بیش از چهار دهه از سقوط حکومت پهلوی در  کشورمان ایران می‌گذرد، اما این خاندان با سرمایه هنگفتی که به وقت فرار از مردم ایران غارت کردند، هنوز مشغول عیاشی، خوشگذرانی و زندگی لاکچری در سایر کشورهای دیگر هستند.

در چند سال گذشته رسانه‌های معاند غربی و برخی از افراد وابسته به خاندان پهلوی، تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا با استفاده از تحریفات گسترده چهره‌ای غیر واقعی و تطهیر شده از دوران حکومت پهلوی نشان دهند و این خاندان را دلسوز مردم ایران نشان دهند!

بیشتر بخوانید:
وقتی شاه همسرش را برای رقص به کارتر قرض داد!
چه کسی اعلی حضرت را «تفاله» خطاب کرد؟ +فیلم
ماجرای عصبانیت شاه از فرار دوست پسر فرح +فیلم
مردم باید یاد بگیرند بدون کالاهای اساسی هم زندگی کنند! +فیلم
عروسی گران قیمت فرح پهلوی در شب یلدا +عکس و فیلم
از رقص با همسر رئیس جمهور آمریکا تا اخراج از آمریکا +فیلم
ماجرای حضور دوست پسر فرح در کنار بستر شاه! +فیلم
ماجرای طمع شاه به همسر رئیس جمهور فیلیپین +عکس
علاقه ویژه نوه اعلی حضرت به برهنگی +تصاویر شرم‌آور
ماجرای جشن تولد ۴۰ هزار دلاری فرح با بهترین آشپز دنیا

رقاصه‌ای که اعلی حضرت را به تور انداخت +جزئیات
ماجرای استخر مختلط دوست نزدیک فرح
از خودگذشتگی اعلی حضرت در توزیع ثروت ملی +جزئیات
معروف‌ترین فساد جنسی «فرح پهلوی» چه بود؟
شغل شریف اشرف پهلوی که باعث شهرت جهانی او شد!


کد مطلب: 794599

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/794599/ماجرای-طمع-جنسی-رضا-پهلوی-فیلم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com