کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جعفرزاده ایمن آبادی:

لاریجانی سرمایه‌ نظام و انقلاب است/ ما در نخبه‌کشی و سرمایه‌کشی در دنیا اول هستیم/ کنار گذاشتن لاریجانی کار خبطی بود/ جای خالی‌اش در اداره کشور حس می‌شود

28 بهمن 1400 ساعت 16:00

لاریجانی ظرفیت بزرگی برای کشور بود دیدید که نبودش چقدر به انتخابات ضربه زد و الان هم در اداره کشور نبودش احساس می شود و به کشور خسارت وارد شده است!


گروه سیاسی جهان نیوز: جعفرزاده ایمن آبادی، چهره نزدیک به لاریجانی و از وکیل الدوله‌های روحانی در مجلس دهم که با جشن تولد برای فالوورهای صفحه اینستاگرامش و گفته «حقوق مجلس افتضاح است» شناخته شد، به تازگی گفته است: «آقای لاریجانی و امثالهم، سرمایه‌های نظام و انقلاب هستند؛ ما در نخبه‌کشی و سرمایه‌کشی در منطقه که چه عرض کنم در دنیا، اول هستیم. می‌خواهم بدون حبّ و بغض حرف بزنم، برای اینها خرج شد، کشور هزینه کرد تا چنین شخصیتی درست شد؛ نباید اینها را به راحتی کنار بگذاریم. دوم اینکه اینها کنارپذیر نیستند. شما آقای ناطق نوری را در نظر بگیرید که هر دفعه یک جمله می‌گوید کل رسانه‌ها را تحت تاثیر قرار می دهد همچنین آقای باهنر هیچ کدام از این افراد نمی توانند، کنار بنشینند. ژنتیک‌ این افراد طوری نیست که کنار بنشینند. باید از ظرفیت‌ آنها استفاده شود و کنار گذاشتن این شخصیت ها کار خبطی است. لاریجانی ظرفیت بزرگی برای کشور بود دیدید که نبودش چقدر به انتخابات ضربه زد و الان هم در اداره کشور نبودش احساس می شود و به کشور خسارت وارد شده است».

درباره «جعفرزاده ایمن آبادی» بیشتر بخوانید:
یک قرن دیگر تاریخ درباره برجام قضاوت خواهد کرد
به ما ظلم شد و نتوانستیم در مجلس جدید حضور داشته باشیم

روحانی آرزوی ۱۰۰ ساله مردم ایران را برآورده کرد!
وضع اقتصادی فاجعه است/ مردم دارند تلف می‌شوند
خاتمی در کمال آرامش در حال خدمت به انقلاب است
ترامپ «نامردی» کرد/ مشکلات کشور به این دلیل است
در تاریخ به نبود امثال لاریجانی افسوس می‌خوریم
دلواپسان اجازه ندادند از فرصت دوره اوباما استفاده کنیم


آن چیز که به برخی اعتدالیون و اصلاح طلبان فشار آورده، ترک مسئولیت های قدرت است که چندین سال بر آن تکیه زده بودند اما کمتر از آن برای خدمت مطلوب و مورد نظر آحاد ملت اسفاده کردند. چرا که عملا مردم خلأ نبود بانیان وضع موجود را حس نمی کنند بلکه چندماه عدم حضور این افراد در راس کار، آرامش دل انگیزی همراه با موج خدمت رسانی بر کشور حاکم کرده است.

گفتنی است آقای جعفرزاده ایمن آبادی که جزو وکیل الدوله های دولت ناکارآمد روحانی در مجلس گذشته و همچنین جزو برندهای حاشیه ساز در آن مجلس بود و برای انتخابات مجلس یازدهم ردصلاحیت شد، پس از ردصلاحیت توسط نوبخت، رئیس وقت سازمان برنامه و بودجه کشور به ریاست «سازمان نقشه برداری کشور» منصوب شد.


کد مطلب: 792198

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/792198/لاریجانی-سرمایه-نظام-انقلاب-نخبه-کشی-سرمایه-کشی-دنیا-اول-هستیم-کنار-گذاشتن-کار-خبطی-جای-خالی-اش-اداره-کشور-حس-می-شود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com