پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۳
۸۳
تخریب ادامه دارد

حامی روحانی و مشاور هاشمی: دولت رئیسی ضعیف ترین دولت بعد از انقلاب است!

شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب: 791656
بحث سرخوردگی و مایوس شدن جامعه نیز نکته مهمی است. شرایط اقتصادی جامعه و کوچک شدن سفره مردم، اعتماد عمومی به دولت را از بین برده است.
حامی روحانی و مشاور هاشمی: دولت رئیسی ضعیف ترین دولت بعد از انقلاب است!
گروه سیاسی جهان نيوز: سیر تخریب دولت تمامی ندارد و اصلاح طلبان این موضوع را مشتاقانه پیگیر هستند. جهان نيوز هم چند روز پیش به افشای سناریوی جدید اصلاح طلبان تحت عنوان «رئیس‌جمهور خوب، کابینه بد» پرداخت.

در همین باره، غلامعلی رجایی، مشاور سابق هاشمی رفسنجانی که چندی پیش در گفتگوی تازه خود همین سناریو را پیگیری کرده است و با ادعای «دولت و کابینه رئیسی ضعیفت‌ترین دولت بعد از انقلاب است» گفته است: «وقتی {رئیسی} تیم قوی و کارآمد نداشته کاری از پیش نمی‌رود».

وقاحت در قاموس مدعیان اصلاحات حد و مرز ندارد. حامیان هشت سال ناکارآمدی امروز به جای عذرخواهی یا حداقل سکوت، طلبکارانه سخن می گویند و بنا دارند امیدهای شکل گرفته به دولتی که با تمام قوا و شبانه روزی در حال ترمیم ویرانه‌های تحویل گرفته است را به ناامیدی تبدیل کنند.

گفتنی است خاطره کابینه کهنسالان میلیاردر، یکجانشینی رئیس جمهور، غرب گرایی همه جانبه، مفاسد اقتصادی برادر رئیس جمهور و معاون اول، دستگیری جاسوسان رده بالا و... در افکار عمومی ملت ایران ثبت شده است.

به گزارش جهان نيوز، بخش هایی از اظهارات رجایی را در ادامه خواهید خواند:

*مهمترین مشکلی که اکنون دولت دارد، موضوع ناکارآمدی است و متاسفانه باید بگویم معدل ناکارآمدی مدیران در دولت فعلی و مجلس بسیار پایین است، چرا که بسیاری از مدیران حتی سابقه مدیر کلی هم نداشتند بعد به یکباره پست‌های کلانی را دریافت کردند. معدل مدیران بالا نیست و این یکی از ضعف‌های دولت است. خود رئیسی هم از قوه قضاییه به قوه مجریه آمده و این در حالی است که ماهیت این قوه کاملا متفاوت است.

*بحث سرخوردگی و مایوس شدن جامعه نیز نکته مهمی است. شرایط اقتصادی جامعه و کوچک شدن سفره مردم، اعتماد عمومی به دولت را از بین برده است و زندگی مردم روز به روز سخت‌تر می‌شود و دولت هم برنامه‌ای ندارد. برخی از مشکلات هرچند که ریشه در سیاست‌های گذشته دارد، اما اکنون ۶ ماه از روی کار آمدن دولت جدید می‌گذرد و شرایط بدتر شده است.

درباره «غلامعلی رجایی» بیشتر بخوانید:
بد‌بیاری روحانی رحلت آیت‌الله هاشمی بود
خاتمی آمادگی دارد مثل قاسم سلیمانی قربانی کشور بشود!
شهید بهشتی می‌گفت در قبال «رجوی» اشتباه کردیم
سقوط دلار از سقوط خرمشهر مهم‌تر است
اگر امام امروز بود، روش آیت‌الله هاشمی را قبول داشتند

منتقدین هاشمی نفوذی انگلیس هستند
رد صلاحیت علی مطهری مانع از الگو شدن ایران می‌شود
امام حسین(ع) مایل بود با یزید مذاکره کند!

کسانی که به خاطر اختلاف سلیقه زندانی شده‌اند آزاد شوند
هاشمی اجر زحماتش را در آن دنیا خواهد دید

*این یکدست‌بودن باعث حل مشکل نمی‌شود چراکه دولت هیچ برنامه‌ای برای حل مشکلات کشور ندارد. در حال حاضر دولت رئیسی برای احیای برجام جدی عمل می‌کند، اما در سایر زمینه‌ها چه برنامه‌ای دارد؟ این همه در زمان انتخابات گفتند فلان صفحه برنامه برای حل مشکلات دارند، خب چه شد؟ الان برای حل مشکل تورم چه برنامه‌ای دارند؟

* ۶ ماه از دولت گذشته و یک‌هشتم زمان دولت گذشته، خب در این مدت اگر برنامه‌هایشان را رو نکرده‌اند دیگر چه زمانی می‌خواهند تا از برنامه‌هایی که در دوران انتخابات می‌گفتند را رونمایی کنند! از قیمت برنج گرفته تا سیب زمینی که ربطی به تحریم‌ها ندارد. بالاخره اینهمه از برنامه‌های منسجم و مدون در زمان انتخابات صحبت کردند که رای مردم را داشته باشند، اما باز هم دیدیم که رای زیادی نداشتند و کمترین رای و مشارکت در انتخابات را از آن خود کرد. به نظرم دولت و کابینه رئیسی ضعیفت‌ترین دولت بعد از انقلاب است.

*رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور اختیاراتی دارد، اما وقتی تیم قوی و کارآمد نداشته کاری از پیش نمی‌رود و در اولین اقدام باید مدیران و وزرای خود را تغییر دهد.
https://jahannews.com/vdcbs8bz0rhb90p.uiur.html
jahannews.com/vdcbs8bz0rhb90p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دولت رئیسی با توجه به ضعف دولت احمدی نژاد وروحانی وانباشت مشکلات در کشور نمی تواند معجره کند .
Iran, Islamic Republic of
عزیز دلم،هر چند این آدم اصلاح طلب است و نمی شود رو انتقاد این جماعت حساب کرد چرا که اینها با این انتقاداتشون قصد تخریب و از چشم مردم انداختن دولت انقلابی را دارند تا چهار سال بعد دوباره دولت مورد نظر خود را به ملت تحمیل کنند.اما گفته اید ضعف احمدی نژاد و روحانی!اینجا باید این دو را تفکیک کرد....
Iran, Islamic Republic of
انتقادات و ایرادات این قوم از روی منطق ، دلسوزی و خیرخواهی مردم نیست. بیشتر بخاطر حسادت و بد جلوه دادن دولت فعلی است.
Iran, Islamic Republic of
...
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
جناب خیرخواه لطفا چند تا ازدست آوردهای این دولت را بیان کنید.
Iran, Islamic Republic of
1-واردات پرحجم و تأمین 81 میلیون دوز واکسن و رساندن تلفات پاندومی کرونا از چندصد نفر روزانه به زیر صدنفردر عرض 3 ماه. 2-روحیه ساده زیستی و فارغ از هرگونه تکبر و غرور و اشرافیگری و حضور مستقیم در اقصی نقاط کشور و اهتمام به گفت وگوی مستقیم با مردم در محروم ترین مناطق .3- تأمین اعتبار بودجه عمومی کشور بدون یک ریال قرض از بانک مرکزی برای اولین بار در کشور و کاهش نرخ تورم 4- نجات برخی بنگاههای بزرگ اقتصادی از دست یه مشت مفتخور غارتگر که در دولت یا دولتهای قبلی به اسم خصوصی سازی! به ثمن بخس به تملک خودشون درآورده بودند5- تأمین کالاهای اساسی و جمع کردن وضعیت رقت بار صفهای آنچنانی مردم در مقابل فروشگاههای مرغ و تخم مرغ و روغن و...6- برنامه ریزی برای ساخت میلیونها مسکن برای مردم در طی 4 سال آینده 7- عملکرد فراجناحی و تأکید بر به کارگیری مدیران صرف نظر از تفکرات جناحی و توجه به عملکرد مثبت و مدیریت کارگشای اشخاص.8- آزاد سازی حریم دریا از تملک ارگانها سازمانها و وزارتخانه های دولتی و غیره جهت استفاده عموم مردم از فضای گردشی سواحل شمال و جنوب . و...
حالا یه سؤال : حتی یکی از اینها را هم در زمان روحانی دیده بودی؟؟؟!
احمد
Iran, Islamic Republic of
بند 1 (واردات واکسن) از دو نظر صرفا یک شوخی است اول اینکه شما سفارش و وارد کردن واکسن را با چیزهای پیش پا افتاده مخلوط کرده اید و از اولویتها و مراحل سفارش خبر ندارید دوما اینکه رفقایتان تعداد این واکسن ها را تا 140 میلیون دوز هم گفته اند. بالاخره کدامیک درست است.
بندهای بعدی هم باید افراد بیطرف بررسی و اظهار نظر کنند.
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
رئیسی با واردات بیش از 140 میلیون دوز واکسن کاری کرد کارستان.
Iran, Islamic Republic of
جناب مازندرانی دستاوردهای این دولت زیاد ملموس نیست ولی دستاوردهای جناب روحانی خیلی آشکار است دلار 320000 ریالی پراید 1600000000 ریالی گوشت 1500000 ریالی مسکن متری 300000000 ریالی و.... مرگ و میر روزانه 750 نفری کرونایی واقعا آیه مبارکه صم بکم عمی فهم لا یعقلون امروز نمود عینی پیدا کرده است و این بعنی معجزه قرآن مجید
Iran, Islamic Republic of
اینها باید توضیح بدهند با توجه به آن همه امتیاز که در موضوع هسته ایی به غربی ها دادیم و 8 سال امورات کشور را خواباندند ،چرا هیچ ثمری به غیر از تورم و گرانی ، رکود و بیکاری ، بدهی و خرج از جیب ، تحریم و تهدید بیشتر و... برای مردم ایران نداشت.
من مثبت دادم ولی نظرم اینه که میشه مثل امیر کبیر کشور را از قوم قاجار تحویل گرفت وتاثیرات ماندگار و شگرفی ایجاد کرد ولی لازمش اینه که آقای رئیس با کسی رودربایستی نداشته باشه و از تخریب این قوم قاجار نترسه و و نتیجه رو بسپاره به خدا
Iran, Islamic Republic of
در اینکه نباید از تخریب دشمنان و دنباله های اونها در ایران ترسید .
Iran, Islamic Republic of
اگر روزی این جماعت از آقای رئیسی و دولتش تعریف و تمجید کردندباید در درستی کار این دولت شک کرد.
Iran, Islamic Republic of
تا جایی که من میدونم ضعیف‌ترین یکی از صفاتی است که دولت روحانی در کنار سایر صفاتش در کل تاریخ ایران داشته است
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا مي تواند نمونه ش آزاد سازي سواحل .و حريم رودخانه ها ست كه هيكدام از دولتهاي قبلي جرئت اجراي ان را نداشتند و فقط شعارش را دادند حتي دولت احمدي نژاد ..
اقدام بعدي دستگيري مديران دولتهاي قبلي كه صاحب ثروتهاي دهها و صدها و هزاران ميلياردي شدند و نيز شاه دزدان باسابقه و استرداد اموال مردم از انها و اجراي عدالت علوي .
Iran, Islamic Republic of
.....
مطلع
Iran, Islamic Republic of
دولتهای هاشمی و روحانی رکورددار جهش ارز در تمام دولت ها بودند و مردمو زیر بار فشار اقتصادی له کردند.
سپهر
Iran, Islamic Republic of
حتما دولتهای متبوع تو با تورمهای سیصد درصدی و تخریب ارزش پول ملی و هزاران تخریب اقتصادی که هنوز پس لرزه‌هاش تموم نمیشه، قوی‌ترین دولتها بودند. بله از لحاظ تخریب خیلی بوی بودند
Iran, Islamic Republic of
.....
محمدایوب
Iran, Islamic Republic of
بابا یک نفر حرف درست میزند همه به او حمله میکند راست میگه دیگه ضعیف ترین است یک دزد تو فامیل ودولتش ندارن مثل مغروق مهدیش دزد نیست کرباسچی دزد نداره مثل روحانی برادرش برادر معاون اولش دختر وعروس وداماد وپسر وزرایش دزد نیستند ..........و..........دزد نیستند این ضعفه دیگه
احسنت
Iran, Islamic Republic of
اگه وصیت نامه هاشمی پیدا کنی معلوم خیلی کار بلدی
علی
Iran, Islamic Republic of
عجب پررویی نجومی
دولت رییسی کارامد و صادق و مردمی
Iran, Islamic Republic of
مملکتی که دولت مطبوع شما تحویل رییسی داد یک مملکت خرابه و ورشکسته بود که خود شما بانی این وضعیت هستید
Iran, Islamic Republic of
انتظار دارید مثلا تعریف و تمجید کنه
Iran, Islamic Republic of
نه انتظار نداریم تعریف و تمجید کند ولی انتظار داریم ساکت بگیرند .
Iran, Islamic Republic of
واقعا ماتم برده از این هنه پررویی
علی
Iran, Islamic Republic of
هشت سال دولت مطبوعشون هیچ کار مثبتی نکرد اینا ساکت شده بودن الان چطوری روشون میشه حرف بزنن از عجایب روزگار هستش.
Iran, Islamic Republic of
برای اینکه جواب پس ندادند مطمئن باشید فردا طلب کار هم میشن
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
اشتباه منفی دادم
Iran, Islamic Republic of
اینها لال شده بودند دولت رئیسی معجزه کرد و اینها شفا گرفتند
Iran, Islamic Republic of
حتما روحانی هم بهترین دولت!!!!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی ضعیف ترین دولت بعد از انقلاب بود.
Iran, Islamic Republic of
وقتی مدیران دولت روحانی هموز راس کار هستن حتما هم دچار ضعف هستش
پیشنهاد
Iran, Islamic Republic of
بنظرم الان که بیش از ۶ ماه از ریاست حاج آقا رئیسی گذشته و دولت مستقر شده و دیگه اصطلاحا جا افتاده،
وقتشه که هر مدیری که غربگراست یا رگه های غربگرایی داره و در دولت روحانی بوده و در دولت فعلی باقی مانده را عوض کنند. و افراد مومن و انقلابی و توانمند را به جای آنها بگذارند.
جهان نیوز هم به عنوان یک رسانه پیگیری کند. ممنون.
Iran, Islamic Republic of
جناب هاشمی که گندتون بود ، چه میدونست مردم مستضعف و فقیر ، متوسط جامعه چی میکشند ، خودشم که در استخر ف جان به جان تسلیم کرد
Iran, Islamic Republic of
مشاوری که این باشه ....
Iran, Islamic Republic of
ایشالا نصیب توهم بشه
Iran, Islamic Republic of
توقع بیشتر از اینا نیست
صابر
Iran, Islamic Republic of
چون دستشان کوتاه شده این حرفها رو می زنن
روح الله
Iran, Islamic Republic of
.....
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
از کسی که هاشمی را می پرستید توقعی بیشتر از این را نباید داشت!!!!
Iran, Islamic Republic of
راست می گوید باید از مدیرانی که مار خورده و افعی شدند استفاده تا خون مرد م بیشتر تو شیشه شود ..!
سلام
Iran, Islamic Republic of
آقایون اینهمه مقام معظم رهبری جهاد تبیین رو مطرح میکنن، به همین خاطره
چون میبینن افرادی مثل ایشون و رسانه های دیگه میان دستاوردهای این دولت و کل نظام رو بد جلوه میدن..
جهاد تبیین فراموش نشه.
روشنگری کنید
خدمات این دولتو به گوش همه برسونید..
تا میتونید مطالعه کنید
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
شما از حامیان روحانی چه انتظاری دارید؟...
Iran, Islamic Republic of
....
Romania
.....
Romania
مواظب باشید. از حسادت. نترکید.
Iran, Islamic Republic of
اين حسادت در نظريه ايشان كاملا محسوس است
Iran, Islamic Republic of
حالاشماپس از۳۲سال دیگه اگررای اوردیدودولت را دردست گرفتید،یک دولت قوی!!مثل دولت قبل سرکار بیاوریدما که بخیل نیستیم
Iran, Islamic Republic of
لطفا کمی حوصله کنید تا پول های برجام بیاید.
Romania
درست می گوید چون اینها نتونستم درآمد لازم را برای آقازاده ها داشته باشن .پس از این نظر ضعیف ترین است .
Iran, Islamic Republic of
آقای غلامعلی رجایی می دانی چرا ما رئیسی را دوست داریم چون شما را حساب نمی کند و هیچ جوابی به شما نمی دهد این بزرگترین دردی است که دارد شما را می کشد
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب ، روز را میگویند شب ، این سیاه دلان ، باید عینک دودی و کثیف خود را بردارند تا بفهمند رئیسی متل دولت های قبلی نیست ، بلکه قوی ، مقندر و با تفکر و به نفع ایران عمل میکند
Iran, Islamic Republic of
درسته که وزرای فعلی سابقه وزارت ندارند اما اقای رجایی شما جواب دهید که ان وزرای قبلی که تحربه دار بودند جه گلی به سر ملت زدند تا اونجا که ما می دانیم وزرای دولت قبلی همه از تجار بودند .حرفی بزنید که فردای قیامت در مقابل شهدا خصوصا شهید سلیمانی شرمنده نباشیم .
احمد
Iran, Islamic Republic of
سلام اقای غلامعلی رجایی جناب عالی که مشاور رفسنجانی وحامی روحانی هستید خدا وکیلی بلایایی که دول رفسنجانی خاتمی وروحانی برسر ایران وایرانی اوردند قاجار نیاورد
Iran, Islamic Republic of
درسته که دولتهای اونها قابل دفاع نیستن ولی ضعف دولت آقای رییسی و تیمشون مثل آفتاب روشنه حالا به زور و چماق جهان نیوز و لحن حمله وارش چیزی تغییر نمیکنه.
Iran, Islamic Republic of
منظورت کدوم ضعفه؟
واردات پرحجم و تأمین 81 میلیون دوز واکسن و رساندن تلفات پاندومی کرونا از چندصد نفر روزانه به زیر صدنفردر عرض 3 ماه؟ یا گفت وگوی مستقیم با مردم در محروم ترین نقاط کشور؟ یا تأمین اعتبار بودجه عمومی کشور بدون یک ریال قرض از بانک مرکزی برای اولین بار در کشور و کاهش نرخ تورم ؟ یا نجات برخی بنگاههای بزرگ اقتصادی از دست یه مشت مفتخور غارتگر که در دولت یا دولتهای قبلی به اسم خصوصی سازی! به ثمن بخس به تملک خودشون درآورده بودند؟ یا تأمین کالاهای اساسی و جمع کردن وضعیت رقت بار صفهای آنچنانی مردم در مقابل فروشگاههای مرغ و تخم مرغ و روغن و...؟ یا برنامه ریزی برای ساخت میلیونها مسکن برای مردم؟ یا عملکرد فراجماحی و تأکید بر به کارگیری مدیران صرف نظر از تفکرات جناحی و توجه به عملکرد مثبت و مدیریت کارگشای اشخاص؟ یا....؟؟؟؟
انصاف و وجدان هم چیز خوبیه برای انسان
سید
Iran, Islamic Republic of
واکسن 5-4 ماه از زمان سفارش طول میکشه تا بدست مصرف کننده برسه
حمید
Iran, Islamic Republic of
دولت رئیسی در مدت 3 ماه 140 میلیون دوز واکسن وارد کرد.
Iran, Islamic Republic of
نه بابا کاش اینو از اول می گفتید
Iran, Islamic Republic of
ای لعنت به ذات خراب کسانی که مملکت رو به این روز دراوردن و مدعی و منتقد دولت زحمت کش فعلی م هستن
Iran, Islamic Republic of
دولت آقای رییسی ضعیف ترین دولته چون حتی نتوانسته قیمت سیب زمینی روکنترل کنه
Iran, Islamic Republic of
وضعیتی که هر سال برای محصولاتی همچون سیب زمینی و پیاز و ...تا به حال شاهد بوده ایم نتیجه سیاستگذاری های غلط و عدم برنامه ریزی صحیح جهت کشت به موقع و درست این محصولات بنا بر نیاز سالانه و فصلی بازار توسط وزارت جهاد کشاورزی در دولتهای قبلی و بخصوص دولت اعتدال بوده که نتیجه اش کمبود این محصولات در برخی مواقع از سال و گران شدن آنها و یا برعکس, تولید بیش از نیاز بازار و ماندن محصولات روی دست کشاورز و تحمیل ضرر و زیان به کشاورزان در برخی مواقع دیگر بوده است .
Iran, Islamic Republic of
سیب زمینی با قیمت 10 هزار تومان در میادین تره بار توزیع می شود و قیمت آن مناسب است.
United Arab Emirates
سیب زمینی نود رمیدان تهران کیلویی ۱۳۰۰۰هزارتومنه
France
من تو میدون نزدیک 9 خریدم و پیاز حدود 7
Iran, Islamic Republic of
کاملا درست میگه
Iran, Islamic Republic of
عمرت سیاسیت به پایان آمده
جوان
Iran, Islamic Republic of
دولت‌های قبلی را قوی تر از دولتی میدانی که هنوز ۶ماه نشده شروع شده، کی به شما گفته کارشناس؟
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای رجایی راست میگه چون دیگه اسحاق ونعمت زاده وحسین فریدون وووونیستن به اصلاحطلبها رانت مفت بدن
مالک اشتر
Iran, Islamic Republic of
ضعیف نبود که تو نباید الان میموندی و با شکم پر نظر میدادی ....
احمد
Iran, Islamic Republic of
.....
Arya
Iran, Islamic Republic of
غلام جان چراحرف مفت میزنی ۸سال جنگ جهانی علیه ایران روجوانان ۲۰ تا۳۰ساله فرماندهی کردندنه فسیلهایی امثال شما،الان هم دولت رئیسی بانخبه های انقلابی اومدندویرانیهای امثال روحانی رودرست کنند،انشالله باصبروکارجهادی مردم انقلابی ودولت مردمی همه چی درست میشه ،هیییییس!
!!
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین ؛ یقینا مدالی است ، که فقط ، بر سینه دولت تدبیر روحانی میدرخشد !!
!!
Iran, Islamic Republic of
مجیزگو و مستمری بگیر خاندان هاشمی !!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
دولت ضعف و طلبکار غرب گرا روحانی قابل قیاس با دولت انقلابی پرکارخدمتگذار نیست.
Iran, Islamic Republic of
دولتی که شما. حامی آن بودید(دولت روحانی)ضعیف ترین دولت بعد از انقلاب بود،
حسینی
Romania
....
محمد
Iran, Islamic Republic of
جهان جان خیلی مخلصم، ..
ناصری
Iran, Islamic Republic of
بله دولت روحانی قدرت مند ترین دولت بود !هشت سال دست روی دست گذاشتن وبه برجامانچای نگاه کردن ودر اخر به مردم بشارت ظهور بایدن دادن وبعد از ظهورش هیچ تغییری رخ ندادن و ازمایش وموشک را مقصر جلوه دادن و........