کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آقای میرکاظمی! چرا هنوز رفیق گرمابه و گلستان نوبخت همه کاره است؟/ از بودجه مهم‌تر هم داریم؟

9 بهمن 1400 ساعت 21:47

بسیاری از مدیران ارشد دولت روحانی نظیر معاونان، مدیران کل و مدیران میانی که مسئول اصلی اجرا و پیگیری مصوبات دولت هستند هنوز بر جای خود نشسته اند و بالتبع تحولات لازم و مطلوب هم به وجود نیامده است.


گروه سیاسی جهان نیوز: از روزهای پیش از انتخابات ریاست جمهوری تا همین دیروز یعنی سفر رئیس جمهور به استان گیلان، آیت الله رئیسی بر این گزاره مهم و درست تاکید دارند که بانیان و شرکای وضع موجود نمی‌توانند تغییردهنده وضعیت فعلی باشند و باید جوانان انقلابی، کاربلد و تحولخواه عهده دار کار بشوند تا روند امور را به نفع مردم و پیشرفت و تعالی کشور تغییر دهند.

با این حال متاسفانه روند تغییرات در دولت به کندی صورت می گیرد. جابجایی استانداران تازه در روزهای گذشته به پایان خود رسید اما هنوز تغییر فرمانداران منصوب دولت روحانی به نیمه راه هم نرسیده است.

از سوی دیگر بسیاری از مدیران ارشد دولت روحانی نظیر معاونان، مدیران کل و مدیران میانی که مسئول اصلی اجرا و پیگیری مصوبات دولت هستند هنوز بر جای خود نشسته اند و بالتبع تحولات لازم و مطلوب هم به وجود نیامده است.

در همین باره نماینده مردم تهران با انتشار توئیتی به یکی از همین موارد پرداخته و با مصداق یابی از جمله رئیس جمهور، مسعود میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه را مورد سوال قرار داده که چرا هنوز افرادی نظیر پورمحمدی به عنوان رفیق گرمابه و گلستان نوبخت(معاون روحانی) و تاجگردون(نماینده اخراج شده از مجلس) در آن سازمان همه کاره هستند.

در توئیت مالک شریعتی آمده است: «رییس‌جمهور: بانیان وضع موجود نمی‌توانند تغییردهندۀ آن باشند. جناب دکتر میرکاظمی! آقای رئیسی با شماست! چرا آقای پورمحمدی، رفیق گرمابه و گلستان آقایان نوبخت و تاجگردون، همچنان همه کاره سازمان برنامه و بودجه دولت سیزدهم در بررسی لایحه بودجه۱۴۰۱ در مجلس است؟ از بودجه مهمتر هم داریم؟»



آن چیز که مشهود است لزوم سرعت گیری روند تغییرات مدیران در دولت سیزدهم است. بدون شک مدیران دولت روحانی و بانیان وضع موجود نمی توانند با رویکرد انقلابی، سرعت تحولات و روحیه خدمت رسانی دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی همراه شوند؛ پس در نتیجه یا سنگ اندازی کرده و یا سرعت کار را می‌گیرند. در حالی که مخالفان دولت از هیچ موضوع کوچکی برای تخریب دولت و ناامیدسازی مردم دریغ نمی کنند استفاده از مدیران دولت قبل و تعلل در تغییر آنها به هر دلیلی نظیر ارزیابی و بررسی گزینه‌های جایگزین چه توجیهی می تواند داشته باشد.


کد مطلب: 790066

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/790066/آقای-میرکاظمی-چرا-هنوز-رفیق-گرمابه-گلستان-نوبخت-همه-کاره-بودجه-مهم-تر-هم-داریم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com