کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تخیلات روزنامه اصلاح طلب:

می‌خواهند با دروغ و شایعه درباره خاتمی جایگاه اصلاح طلبان را تضعیف کنند/ خاتمی محبوبیت بالایی در بین اقشار مختلف دارد!

6 بهمن 1400 ساعت 21:40

ادعای بامزه «رواج شایعه و دروغ درباره خاتمی تضعیف جایگاه اصلاح‌طلبان در میان جامعه است» در حالی است که جایگاه اصلاح طلبان در جامعه ضعیف هست و این امر نیازی به دروغ و شایعه ندارد.


گروه سیاسی جهان نیوز: روزنامه اصلاح طلب آرمان در بخشی از گزارش «اسم خاتمی هم خواب از چشم شان ربــــوده» که در شماره روز چهارشنبه این روزنامه منتشر شده، نوشته است: «نگرانی از انتخابات مجلس دوازدهم خواب را از چشمانشان ربوده است و از حالا تخریب چهره‌های تاثیرگذار در جریان اصلاحات را آغاز کرده‌اند. بیش از همه تکذیبیه است که منتشر می‌شود. به عبارتی بارها اخبار دروغ و کذب درباره سیدمحمد خاتمی منتشر کردند تا به اهدافشان برسند. مهم‌ترین هدف دلواپسان از رواج شایعه و دروغ درباره خاتمی تضعیف جایگاه اصلاح‌طلبان در میان جامعه است چرا که بخوبی می‌دانند او شخصیتی است که از محبوبیت بالایی در میان اقشار مختلف کشور برخوردار است. ازاین‌رو تصور می‌کنند با هجمه و تضعیف او سبب ایجاد تردیدهایی در میان حامیان اصلاحات می‌شوند. بنابراین از هر فرصتی برای تخریب خاتمی بهره می‌گیرند».

ادعای بامزه «رواج شایعه و دروغ درباره خاتمی تضعیف جایگاه اصلاح‌طلبان در میان جامعه است» در حالی است که جایگاه اصلاح طلبان در جامعه ضعیف هست و این امر نیازی به دروغ و شایعه ندارد. نه تنها جایگاه اصلاح طلبان بلکه جایگاه لیدر جریان مدعی اصلاحات هم به شدت ضعیف شده است تا جایی که چهره های شناخته شده اصلاح طلب به طور  علنی از خاتمی انتقاد می کنند و بازنشستگی را به او توصیه می کنند.

بیشتر بخوانید:
کواکبیان: عقلمان را کنار نمی گذاریم تا خاتمی تصمیم بگیرد
وکیلی: همه ظرفیت ما خرج همتی شد، سقف رای او مشخص شد
گرامی مقدم: خاتمی کاریزمای خودش را از دست داده
آفتاب یزد: شورای نگهبان به داد پزشکیان، جهانگیری و لاریجانی رسید

همتی که هیچ؛ اصلاح طلبان در انتخابات شورا هم ۲۱ بر هیچ باختند
کرباسچی: به خاتمی نقد داریم/ تاجزاده فقط حرف می زند
اشرف بروجردی: فاصله‌ اصلاح طلبان با مردم زیاد شده

شکست سنگین اصلاح طلبان در انتخابات مجلس و ادامه روند آن در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر هم از موضوعاتی است که قابل انکار نیست. پایگاه اجتماعی جریان اصلاحات تا حدی تضعیف شده که به عقیده برخی اصلاح طلبان حتی اگر خاتمی هم جای همتی کاندیدا می شد، بیشتر از او رایی نداشت. 2.5 میلیون رایی که به تعبیر صادق زیباکلام در حکم تیرخلاص به شقیقه اصلاح طلبان بود و طبق گفته گرامی مقدم، خود خاتمی افرادی را برای تحلیل نتایج انتخابات مامور کرده است.

نکته دیگر که باید اشاره کرد آن است که اساسا جریانی که برای رسیدن به اهداف و مطامع سیاسی اش به دروغ پردازی و انتشار شایعات روی می آورد و رزومه قدرتمندی هم در این باره دارد، همین جریان مدعی اصلاحات است.


کد مطلب: 789791

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/789791/می-خواهند-دروغ-شایعه-درباره-خاتمی-جایگاه-اصلاح-طلبان-تضعیف-کنند-محبوبیت-بالایی-بین-اقشار-مختلف

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com