کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وقتی متهم طلبکار شود

خباز: مخالفان از داخل و ترامپ از خارج دولت روحانی را زمین گیر کردند!/ برای آقایان مهم نیست چه بر سر مردم می‌آید/ شکم سیر از گرسنه خبر ندارد

11 دی 1400 ساعت 11:37

اساسا بخشی مهمی از اصلاح طلبان به دنیال رفع تحریم ها نیستند و صرفا یک توافق سیاسی را دنبال می کنند؛ برای همین برجام پرنقص به کشور تحمیل شد و عایده‌ای هم نصیب ملت نشد.


گروه سیاسی جهان نیوز: محمدرضا خباز، از چهره های اصطلاحا سینه چاک دولت روحانی که استانداری سمنان و خراسان شمالی را در دولت مدعیان تدبیر و امید عهده دار بود، با انتشار یادداشتی در روزنامه اصلاح طلب آرمان مدعی شده است که ترامپ از خارج و مخالفان در داخل، دولت روحانی را زمین گیر کردند. فارغ از اتهام زنی بی شرمانه این فعال اصلاح طلب به منتقدان دولت، باید از جناب خباز پرسید کدام مسئول خردمندی اقتصاد کشور را به تصمیم دشمن ترین دشمن یک ملت گره می زند؟

همچنین ظاهرا جناب خباز از «امضای کری تضمین است» یا حرف های دهان پُر کن ظریف که می گفت رئیس جمهور بعد از اوباما نمی تواند از برجام خارج شود بی خبر است؛ هرچند که خود اوباما اولین ناقض برجام بود.

این وقاحت فعالان سیاسی اصلاحات است که می گویند نگذاشتند برجام در دقایق آخر دولت روحانی امضا شود. اساسا قرار بود طبق وعده روحانی در سال 94 یعنی شش سال گذشته همه تحریم ها لغو شود. طبق خواسته خباز مبنی بر محاکمه آنها که شرایط کشور را به این نقطه رساندند پس قطعا باید آنها که از خطوط قرمز عبور کردند، امتیازات نقد و وعده نسیه گرفتند و اقتصاد کشور را حتی تا حد آب خوردن مردم را معلق به چرخش نگاه اوباما، ترامپ و بایدن گرفتند در اولویت محاکمه قرار بگیرند.

خباز سعی کرده با احصای مشکلات مردم تیم مذاکره کننده را به دلیل تعلل(!) بی توجه به این موارد توصیف کند. اساسا بخشی مهمی از اصلاح طلبان به دنبال رفع تحریم ها نیستند و صرفا یک توافق سیاسی را دنبال می کنند؛ برای همین برجام پرنقص به کشور تحمیل شد و عایده‌ای هم نصیب ملت نشد.

به گزارش جهان نيوز، بخش هایی از اظهارات خباز را در ادامه خواهید خواند:

*همگان شاهدند که نزدیک شش سال عده‌ای در کشور فریاد زدند که برجام بد است و نگذاشتند تفاهم بین ایران و بقیه کشورهای مدعی به نتیجه لازم برسد و حتی تحریکات به جایی رسید که ترامپ ناآگاه هم از تعهدی که برعهده داشت شانه خالی کرد، مخالفان داخلی و ترامپ عهدشکن همراستا شده و دولت را زمین‌گیر کردند.

*وقتی دولت در 28 خرداد امسال انتخاب شد، به تیم مذاکره‌کننده گفته شد فتیله را پائین بکشد و فشار را برای ادامه مذاکرات کم کند. هرچه فریاد زدند که اجازه دهید به آخر کار رسیده و حدود 90 درصد بیانیه آماده شده ولی گفتند بگذارید این افتخار برای دولت بعدی در تاریخ ایران ثبت شود و نه برای دولت تدبیر و امید. حالا چه بر سر مردم می‌آید برای آقایان مهم نیست و خلاصه کلام شد آنچه شد و اجازه ندادند این تعهد امضا شود.

درباره «خباز» بیشتر بخوانید:
یک عده کینه دولت را به دل گرفته‌اند/ آرزوی سقوط روحانی را دارند!

منتقدان دولت روحانی منافق، باج‌گیر و جنگ طلب هستند
یک دسته از مخالفان دولت روحانی حسود هستند!/ یک سری اهل اندیشه نیستند!
تندروها به ظریف حسادت می‌کنند چون توانسته آبروی نظام را حفظ کند!
زمان انتقام شهید فخری زاده را باید دولت روحانی مشخص کند
 
*اتفاقی که افتاده اینکه همان‌ها که تا دیروز فریاد می‌زدند و با برجام مخالف بودند الان مدعیان برجام شدند. البته خدا را شکرکه بعد از شش سال سر عقل آمدند ولی مسئول این همه خسارتی که به مردم خورده، کیست؟ الان فهمیدند که اصلاح اقتصاد کشور با وجود تحریم‌ها امکان‌پذیر نیست. از طرفی یکی از مذاکره‌کنندگان ادعا کرده که تحریم‌ها برداشته شد که شد، نشد هم آنها کار خودشان را بکنند ما هم کار خودمان را می‌کنیم! این سخن چه معنایی دارد؟ اگر توان کار داشتید که تا به‌حال انجام داده بودید. شکم سیر از گرسنه خبر ندارد. آقایان خانه اجاره‌ای نمی‌نشینند که بدانند اجاره‌ها سر به فلک کشیده. در خارج ازکشور ساکن هستند و در تیم مذاکره‌کننده شرکت می‌کنند و می‌گویند شد، شد، نشد نشد ولش کن! غافل از اینکه تا به‌حال سر ملت چه آوردند و بعد از این چه می‌خواهد بشود؟ اگر مثل این مردم درآمد زیر پنج میلیون تومان داشتید امروز صدای شکسته شدن استخوان خود و خانواده‌تان به گوش همه می‌رسید.


کد مطلب: 787109

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/787109/خباز-مخالفان-داخل-ترامپ-خارج-دولت-روحانی-زمین-گیر-کردند-آقایان-مهم-نیست-سر-مردم-می-آید-شکم-سیر-گرسنه-خبر-ندارد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com