جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۱۷۵
اظهارات گستاخانه نقویان، خطیب محبوب دولت روحانی:

اگر کسی انتقاد کرد، او را به اوین نبرید/ در خیابان به خاطر تصمیمات نظام سرم پایین است/ در خارج از کشور با زن نامحرم دست دادم/ دریای خروشان اعتراض علیه نظام خطرناک است؛ مثل اتحاد مسلمان و کمونیست مقابل شاه/ والاتر و با تجربه‌تر از رئیسی نداشتیم؟

سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب: 782961
اگر روزی همه گروه‌ها و اقشار روی یک مسئله به اشتراک نظر برسند برای نظام خطرآفرین خواهد بود‌. سابقه انقلاب ما هم این را نشان می‌دهد.
اگر کسی انتقاد کرد، او را به اوین نبرید/ در خیابان به خاطر تصمیمات نظام سرم پایین است/ در خارج از کشور با زن نامحرم دست دادم/ دریای خروشان اعتراض علیه نظام خطرناک است؛ مثل اتحاد مسلمان و کمونیست مقابل شاه
گروه سیاسی جهان نيوز: ناصر نقویان، منبری پرحاشیه و سخنران مراسمات نهاد ریاست جمهوری در زمان دولت تدبیر و امید که مدتی هم از سوی روحانی به عنوان دبیر هیات عالی گزینش کشور منصوب شده بود به تازگی اظهارات حاشیه ساز جدیدی را بر زبان آورده است.

وی در این مصاحبه موارد عجیبی نظیر «اگر کسی انتقاد کرد، او را به اوین نبرید»، «شورای نگهبان به عدالت رفتار نمی کند»، «در خیابان به خاطر تصمیمات نظام سرم پایین است» و «در خارج از کشور با زن نامحرم دست داده‌ام» را مطرح کرده است که هرکدام از این موارد می تواند توسط نهادهای مربوط پاسخ داده و یا پیگیری شود. البته این رفیق و حامی دولت ناکارآمد روحانی باید گفته خود را اصلاح کند و بگوید به خاطر حمایت از روحانی و رفاقت با آنها شرمسار و خجالت زده هستم.

نقویان همچنین در بخشی از مصاحبه سعی کرده همچون سایر رفقای اصلاح طلبش خود را نگران نظام نشان دهد و گفته که ممکن است این رودهای اعتراض به درای خروشان  تبدیل شده و برای نظام خطرآفرین باشند.

فی الواقع بانیان مشکلات طلبکار و هشدار دهنده شده‌اند. باید به جناب نقویان یادآور شد که ایشان اولین و آخرین فرد منحرف شده از مسیر نخواهد بود اما چه بهتر است جایگاه خود را بیشتر از این تنزل ندهند و سرگذشت پیشینیان خود در مسیر جدیدی که انتخاب کرده را رصد کنند. انتهای این مسیر تبدیل خطیب گذشته به کارشناس و یادداشت نویس شاذگوی رسانه‌های زنجیره ای است.

به گزارش جهان نيوز، گزیده اظهارات نقویان در گفت‌وگو با خبر فوری را در ادامه خواهید خواند:

*من منتقد هستم. این چهره را خودم می‌پذیرم. اپوزیسیون به معنای اصطلاحی آن خیر، اما به معنای سیاسی آن هستم. اپوزیسیون در خیلی از کشورها جایگاه خودش را دارد. مثلا در مجلس استرالیا یک اتاق اپوزیسیون وجود دارد. این در درون نظام تعریف می‌شود.
 
*من انتقادهایی را کرده ام که درباره بعضی از مواضع رهبری سوال می‌کند. خود رهبری در بسیاری از سخنرانی‌ها در پاسخ به اینکه آیا می‌شود به شما انتقاد کرد فرمودند بله.
 
*در دین حتی از خدا و پیامبر هم می‌شود سوال کرد. متن قرآن سوال و حتی توهین به پیامبران را نقل می‌کند. من در یکی از سخنرانی‌هایم گفته ام حضرت ابراهیم یک جا درباره قوم لوط به خدا انتقاد می‌کند. سوره هود را ببینید و خدا برای اینکه فردا در خیابان کسی "مرگ بر ضدولایت الله" سر ندهد پرانتزی باز کرده که ابراهیم آدم خیلی خوبی است. چون برخی از پاپ هم کاتولیک ترند.

*ما از مسئولان انتظار داریم که اگر کسی انتقاد کرد به جای اینکه او را بایکوت، محکوم یا ممنوع کنند یا تا اوین ببرند، ببیند اگر طرف نیت خیرخواهانه دارد چتر حمایتی بر سرش پهن کرده و حرفش را بشنوند.

*یک بار با آقای قرائتی صحبت می‌کردم، پرسید چرا سراغ اصلاح طلبان رفتید؟ گفتم یک نمونه بیاورید که من در جلسه خصوصی اینها شرکت کرده باشم یا در حزب آنها رفته باشم. اگر من در مجلس ختم مرحوم پدرخانم آقای خاتمی شرکت کردم، چون قبلش پدر من از دنیا رفت و ایشان تسلیت نامه ای با خط زیبایشان برای من مرقوم کردند و فرستادند. انصاف و ادب اقتضا می‌کرد که من هم بروم. مگر آقای خاتمی از اشعث بدتر است؟ اشعث دشمن شماره یک حضرت علی بود، وقتی پسر اشعث فوت می‌کند، حضرت به خانه اشعث به تسلیت می‌رود.

*امنیت هم شاخه‌های متنوعی دارد، امنیت شغلی، امنیت صنفی، امنیت اقتصادی، امنیت روانی، امنیت جنسی، امنیت خبری و... داریم، صرف اینکه داعش حمله نکند که امنیت نیست. این نگاه کودکانه است، وقتی داعش‌های دیگر از داخل به ما حمله می‌کنند.


*نظام باید به انتقادات پاسخ دهد و آنها را جبران کند. رودهای مجزای منتقد نظام روزی به دریای خروشان می‌پیوندد. اگر روزی همه گروه‌ها و اقشار روی یک مسئله به اشتراک نظر برسند برای نظام خطرآفرین خواهد بود‌. سابقه انقلاب ما هم این را نشان می‌دهد. مثلا هیچوقت کمونیست‌ها با مسلمان‌ها آبشان در یک جوی نمی‌رود اما همه علیه شاه به هم پیوستند. الان هم همین است.

*من یک طلبه ام و دلم می‌خواهد در خیابان به خاطر تصمیمات نظام سرم بالا باشد اما الان سرم پایین است. شما کاری کردید که قابل دفاع نیستید.

*ما درباره سرکار آمدن همین دولت هم منتقدیم، چون باید ببینیم شخصیتی باتجربه‌تر، والاتر و پردانش‌تر نداشتیم؟ شما باید بروید و ناز طرف را بکشید. باید فیلترها و شاخص‌هایی که برای خود ساخته اید را بردارید. گزینش شما لطمه جدی به کشور زده است.

*ما با هیچ‌کس عقد اخوت دائم نبستیم حتی با امام خمینی. به ما اینجور فرمودند که باید با حقیقت پیمان ببندیم. هر کسی که طبق شاخص‌ها در این مسیر باشد، مخلصش هستیم اما اگر از شاخص‌ها دور شود، علیه‌اش انتقاد می‌کنیم.

*یک سری از زیرساخت‌های اعوجاج و کجی و ناراستی از زمان آقای احمدی نژاد در این کشور پایه گذاری شد. نمونه‌های آن واضح است. البته بگویم که من در هر دو دوره به احمدی‌نژاد رأی دادم اما در دو سال آخر دولت احمدی‌نژاد برایم یقین شد او منحرف شده است.


*مگر نمی‌گویید روحانی مهره دشمن است و برایش گاندو می‌سازید، خب اول بروید کسانی را که او را بر ما مسلط کردید، محاکمه کنید. اگر نمی‌دانستید که خیلی ساده اید؛ چرا بر سر این کارید؟

*اگر برای شورای نگهبان هیچ جناحی فرق نکند، راست و چپ و منتقد و متملق فرقی نکند، مردم دستشان را می‌بوسند اما می‌بینند آنها آقای رفسنجانی رد می‌کنند، آقای پزشکیان را رد می‌کنند. یک پرونده از ایشان دارید؟ بعد فلان آقا را تایید می‌کنید که اصلا با هم قابل مقایسه نیستند. مردم می‌فهمند که شورای نگهبان بر مسیر عدالت رفتار نمی‌کند.

*به صرف اینکه آقای اصغر فرهادی هستی و پشت سر ما نماز نمی‌خوانی و ریش نداری و خارج می‌روی و پاپیون و کراوات می‌زنی و با خانم بی حجاب دست می‌دهی، مخالفتی نکردم. خود من هم در خارج با زن نامحرم دست داده ام و از گفتنش ابایی ندارم چون فقه من این اجازه را به من داده است.

*چرا از دو تابعیتی‌ها استفاده نمی‌کنند؟ اگر آدم یک تابعیتی که بتواند کار را انجام دهید ندارید، بروید دوتابعیتی بیاورید، منتهی کاربلد و سالم باشد. به صرف دوتابعیتی بودن افراد جنایتکار یا وطن‌‌فروش نیستند.

بیشتر بخوانید:
دورهمی مریدان هاشمی؛ از یاسر و کرباسچی تا نقویان
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
باید. ان کسانی که به امثال این اقا میدان دادند سرزتش شوند
Iran, Islamic Republic of
امثال نقویان برای جلب نظر مردم احکام دین را هم سانسور و مصادره میکنند...
Iran, Islamic Republic of
چرا در 8 سال دولت روحانی که تورم ، رکود ، بیکاری ، حیف و میل بیت المال ، غرب گرایی ، اشرافی گری ، سوء مدیریت ، کم کاری و.... بیداد می کرد شرمنده مردم نشدی؟!
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه مخالفان نظام سوء عملکردبرخی ها رو در بدنه دولت ها را به پای نظام می گذارند و در رسانه های خود روی آن تبلیغ می کنند. باید ریشه فساد و مدیران فاسد خشکانده شود.
Iran, Islamic Republic of
اخه خوب نک گیردولت روحانی بودند و این خوب نبود
رحمانی
Iran, Islamic Republic of
نه تنها شرمنده نشد بلکه بر خلاف همه ادعاهای قبلی ش که گفته بود من دنبال پست و مقام دنیا نیستم رئیس گزینش کشور شد (با حکم حسن روحانی ).
Iran, Islamic Republic of
جمهوری اسلامی نشات گرفته از اراده مردم ایران است. مطمئنا سیل خروشان مردم کسانی را که استقلال کشور ، ارزشهای بدست آمده از خون شهدا و بیت المال را هدف قرار داده اند، غرق خواهد کرد.
Iran, Islamic Republic of
آقای نقویان جنابعالی که در هیات عالی گزینش دولت روحانی مسئولیت داشتی، بفرما چرا آن زمان اینقدر جاسوس و متخلف در بدنه دولت نفوذ کرده بود.
Iran, Islamic Republic of
آقای نقویان یعنی شما بین عملکرد نظام و دولت که توسط مردم و به واسطه تبلیغات انتخاب می شود فرق قائل نیستی؟!
حامدی
Iran, Islamic Republic of
صد جان فدای آن کس که دلش با زبانش یکیست!!
Portugal
به این آقا دوستان مذهبی و بسیجی میدان دادند. آن زمان که بچه بسیجی ها و دانشجویان حزب الهی منابر این آقا را گرم کرده.
Iran, Islamic Republic of
چرا در هشت سال رفیق عزیزش روحانی در سکوت کامل بود و یک کلمه از دولت انتقاد نکرد
سوال
Iran, Islamic Republic of
نظر جناب نقویان در مورد پرونده فساد عظیم کرسنت چی هست ؟!
Iran, Islamic Republic of
پاسخگو بیکاری و نداری و فقر من و امثال من کی هست این نفر و ان نفر و این باند و ان فساد و فرقی ندارد و به کجا رساندن ما را اسایش روز مره ما را چه کسانی مصادره کردندو فرقی نمی کند ؟!!
Iran, Islamic Republic of
....!!
یاعلی
Iran, Islamic Republic of
وای چقدر حرفای بدی زده وای وای وای !!!؟
محسن
Iran, Islamic Republic of
دست دادن با زن نامحرم خیلی بد است.
Iran, Islamic Republic of
به هر حال رفیق خاتمیه دیگه اونم با زن نامحرم دست داد
کبوتر با کبوتر
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
مشکلات امروز کشور نتیجه سیاست های غلط دولت روحانی است به کل نظام تعمیم ندهید.
علی
Iran, Islamic Republic of
سکوت برای شما بهترین کاره
مهدی
Iran, Islamic Republic of
زیرساخت های غلط از جمله حقوق های نجومی و اشرافیگری مسئولان از دولت حجت الاسلام هاشمی پایه گذاری شد.
شهریار
Iran, Islamic Republic of
شما در خیابان بخاطر تصمیمات دولت روحانی سرتان پایین است و شرمنده مردم هستید به کل نظام ربط ندهید.
Iran, Islamic Republic of
جناب نقویان به قول خودت آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت. دولت متبوعت خیلی وقته تمام شده. الان دیگه موقع خانه نشینی امثال توست‌ که از افاضات پوچ و دشمن شاد کن شما، کشور و ملت راحت بشن.
محمد
Iran, Islamic Republic of
.ان‌شاءالله خداوند به اندازه قلبت بشما بدهد.آمین یارب العالمین.
Iran, Islamic Republic of
خداوند نیت تو رو هم به خودت برگردونه .
محمد
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
حرفش حقه
Iran, Islamic Republic of
باسلام
حق چیست ؟؟!! آن چیزی که به نفع ماباشه و لخواه ما !!!!!!؟؟ یا نه آنکه رضایت خداوند توش باشه !!!؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
برای این جماعت تنها چیزی که مهم نیست رضای خداست!
Iran, Islamic Republic of
برای کسی که در کسوت روحانیت باشه و برای رضایت خلق پا روی حکم قطعی و آشکار خداوند بگذاره و با زن نامحرم دست بده , مطمئنا" تنها چیزی که اهمیت نداره ,رضای خداوند و اولیاء الهیست.
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
رضایت خداوند چیست ان چیزی که شما می گویید؟
Iran, Islamic Republic of
آیا دست دادن به نامحرم جزء منکرات الهیست یا معروف الهی؟؟؟!
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
رضايت خداوند واقعا تو چيه ؟؟
فشار به مردم ؟.
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
همین که اینقدر راحت این حرفها رو سر میدی نشون میده آزاد ترین کشور برای حمله و تیشه به ریشه زدن ایرانه
Iran, Islamic Republic of
توی ملا که با اباحه گری با زن نامحرم دست میدی راه را برای روابط نامشروع سایر مردم باز میکنی. امام فرمودند جهنمیان ازبوی تعفن آخوند فاسد شکایت میکنند
محمد
Iran, Islamic Republic of
زیاد سخت نگیر اونایی هم که جا نماز اب میکشیدن دنگشون در اومده به این شیخ خرده نگیر
Iran, Islamic Republic of
اللم اصلح کل فاسد من امور المسلمین
Iran, Islamic Republic of
حرف حق را از هرکس شنیدی بپذیرو در مقابل آن سفسطه بازی نکن. بسیاری از مشکلات امروز جامعه ما ناشی از خود دین پنداری بعضی از افراد است.
Iran, Islamic Republic of
حرف حق را از کسی باید قبول کرد که عمل و گفتارش مطابق احکام الهی و احادیث بزرگان دین باشه .....
Iran, Islamic Republic of
پس به پیروی از نظر شما در جامعه امروز باید به کلی گوش های خود را بست.
Iran, Islamic Republic of
حرف بدی نزده کلا به نظرم
خب چرا جهانگیری و لاریجانی ر دصلاحیت شدن؟ جهانگیری برادر شهید بود
مطلع
Iran, Islamic Republic of
در انتخابات ریاست جمهوری رد صلاحیت نداریم اما برخی افراد احراز صلاحیت نمی شوند.
Iran, Islamic Republic of
فرقش چیه برادر مطلع
Iran, Islamic Republic of
خیلی با هم متفاوت است.
Iran, Islamic Republic of
نگفتی فرقش چیه برادر مطلع
Iran, Islamic Republic of
پس چی شد برادر مطلع
Iran, Islamic Republic of
اگر حرفی و پاسخی برای دادن داری خوب بگو
Iran, Islamic Republic of
تفاوت رد صلاحیت با عدم احراز صلاحیت:
رد صلاحیت، به این معنا که مسئولان مربوط علم قطعی و یقینی بر فقدان شرایط موضوع ماده ۲۸ در فرد داوطلب کسب نموده باشند که در این صورت فرد حق شرکت در انتخابات به عنوان نامزد انتخاباتی را نخواهد داشت.

عدم احراز وجود صلاحیت، به این معناست که ناظران علی رغم انجام تحقیقات گسترده سلباً و اثباتاً نتوانسته‌اند در خصوص شرایط موضوع ماده ۲۸(شرایط اعلام نامزدی در انتخابات) علم قطعی کسب کنند و در این حالت از آنجایی که با توجه به توضیحات پیش گفته احراز صلاحیت و شایستگی افراد برای شرکت در انتخابات منوط به احراز و تعیین اوصاف مذکور در فرد است داوطلب مذکور تأیید صلاحیت نخواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
نتیجه هر دو یکیه.
Iran, Islamic Republic of
قرار شد برادر مطلع بگه فرقش چیه
مطلع
Iran, Islamic Republic of
نتیجه هر دو یکیه محرومیت از کاندیداتوری
Iran, Islamic Republic of
احسنت.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
در خود کلمه نهفته اگر دقت کنی برادر!(احراز صلاحیت یعنی تحقیقات در مورد موارد ادعایی ثبت نام کننده)،مثلا: طرف ادعایی در تکمیل فرم ثبت نام کرده،بررسی شده که توان آن کار را ندارد!.
Iran, Islamic Republic of
برادر شهید بودن دلیل شد؟؟؟ خرابکاری هاش چی؟؟؟
همین قدر سطحی هستین شماها
دم شورای نگهبان گرم
خخ
Iran, Islamic Republic of
مهدی جهانگیری رو فراموش کرده است.
Iran, Islamic Republic of
با منطق شما هر چی که خودتون میگید درسته فقط.
Iran, Islamic Republic of
اقای جهانگیری بجربرادران شهیدش برادردیگری هم دارد
انصاف
Iran, Islamic Republic of
برخی انتقاداتش بجا و صحیح و برخی قابل قبول نیست. از جمله در مورد عملکرد شورای نگهبان و عدم پاسخگویی اش کاملا درست گفتن. اینکه نباید کسی برای خود قداست درست کند که از حسابکشی و پاسخگویی در امان باشد، حرف کاملا درستی است.
Iran, Islamic Republic of
این حرف,مطالبه جدی رهبر انقلاب از سالها قبل بوده و هست. ..
Iran, Islamic Republic of
این که با عاملان برخی از رسانه‌های فضای مجازی و روزنامه‌هایی که سرمایه دشمنان در داخل کشور محسوب می‌شوند و در جهت اهداف بیگانگان عمل می‌کنند برخوردی صورت نمی‌گیرد، واقعا عجیب است!
محمد
Iran, Islamic Republic of
دشمن کجا بود یه نگاه به دورو برت بنداز تا بفهمی دشمن مردم کیه .توهم دایی جان ناپلئون زدی
Iran, Islamic Republic of
همین تفکر غلط و فکر نداشتن دشمن بود که همه این سالها از دولت شیخ مغروق گرفته تا ممد تکراری و دولت قبل اینهمه ضربه از دشمن واقعی یعنی آمریکا و اسرائیل و دوسه تا کشور دنباله رو اونا در اروپا بخوریم و معیشت و اقتصاد و فرهنگمون دچار عقب گرد و واماندگی شدید شود.
Iran, Islamic Republic of
دولت مردمی با تدابیر صحیح برای مهار گرانی از نیروهای بسیج مردمی کمک بگیرد.
بنی آدم
Iran, Islamic Republic of
آقا خیلی از حرفاش درست بوده. نباید که مثه کبک سرمونو کنیم زیر برف.
چرا تا کسی مخالف تصور و تفکر و حتی عقیده ما حرف میزنه، بش انگ میزنیم؟
من خودم منتقد بعضی رفتارها و حرفهای ایشون هستم، اما ایشون خیلی از حرفاش هم درست هستند. بجای گارد گرفتن بهتره در صدد باشیم مشکلات را رفع کنیم.
Iran, Islamic Republic of
مثلا کجاش ؟؟؟؟؟
کاظم
Iran, Islamic Republic of
هیچکدام از سخنان ایشان منطقی نیست.
Iran, Islamic Republic of
بد بودن انگ و تهمت زدن به مخالفان عقیده و تفکرات را بهتر بود به روحانی و اطرافیانش یادآوری می کردید.
میرزا
Iran, Islamic Republic of
یارو رو کلا صداوسیما معروفش کرد
تو دولت روحانی هم پست داشت
سخنرانشون هم بود حالا میگه سرم پایینه به خاطر تصمیمات نظام// بابا اندکی خجالت .. اون حدیثایی که حفظی رو عمل کن به دردت میخوره.
محمد
Iran, Islamic Republic of
گفته تصمیمات نظام نه دولت .مگه دولت فقط برای نظام تصمیم میگیره
احمد
Iran, Islamic Republic of
عمده مشکلات کشور بدلیل سوء مدیریت دولت قبل در 8 سال گذشته است.
Iran, Islamic Republic of
فقه و فهم دینی که دست دادن با نامحرم را برای خود حلال می کند و آیه قرآن را به انتقاد ابراهیم از خدا تفسیر می کند، مطمئنا نمی تواند درک کند که چگونه باید درباره نظام اسلامی و ولایت فقیه صحبت کند.
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
گفته من با امام هم عقد اخوب نیستم
به رهبری هم انتقادهایی داشتم

اینا لیاقت می خواد
شهدا با امام و رهبری پیمان بسته بودن.. میگی انتقادهایی رو هم کردم؟؟
Iran, Islamic Republic of
. باید به خداوند پناه ببریم از لغزش در زندگی.
Iran, Islamic Republic of
تو بخاطر حمایت بی شرمانه از دولت روحانی سرت پایینه نه نظام.
Iran, Islamic Republic of
روح سوفستاییان در قبر لرزید
اقبال مهدوی راد
Iran, Islamic Republic of
تو انتقاد نکردی نیش زدی و می زنی/ خیانت ها در دوران هاشمی و خاتمی را ندیدی/ اهانت به خدا/ قرآن / اهل البیت/ احکام نورانی دین/ به ساحت مراجع/ به امامین انقلاب/ به ارزش ها و...چرا فریادی از حلقومت خارج نشد؟؟؟؟سکوت تو را یا همراهی یا ترس و یا دنیازدگی باید خواند.
علیه خدا می شود راهپیمایی کرد؟
قرآن کلام خدانیست؟؟؟؟
اگر لازم باشد امام حسین را می توان استیضاح کرد.
پاره کردن عکس امام و... نمونه ایی از جنایت افسادطلبان است و تو خود را به کر و گوشی زد
Iran, Islamic Republic of
آرزو و خواستش برآورده نشده داره چنگ میندازه به صورت نظام
عملکرد امثال شما ها مثل خاتمی روحانی و هاشمی است که سرت به زیر است والا تو همین خیابانها همین حالا هم کسانی قدم میزنم که شاید دو فردای دیگر جز افتخارات نظام بشوند
انصاری
Iran, Islamic Republic of
محرم ونامحرم مثل اینکه نیامده اینقدر برای شما راحت شه عنوان می کنید با نامحرم دست دادم بگو ببینم تو یک سکولار به تمام معنی هستی! یادت رفته موی سر دختران را با قیچی می زدید حالا افتخار می کنی با یک زن دست دادی .
محمد
Iran, Islamic Republic of
اخ اخ اخ چقدر شماها همتون سربزیرید
Iran, Islamic Republic of
احتمالا سرش پایین بوده و ندیده یهویی با زن نامحرم برخورد کرده و باهاش دست داده یا اینکه تو خیابانی که قدم میزند چون که بی حجاب نبوده و سرش پایین هستش ولی تو خارج همش سرش بالا بوده ببینه با کدام زن نامحرم دست بده
Iran, Islamic Republic of
فقه من هم می گوید نمازهایی که پشت سر روحانی های اصلاح طلب وامثال ایشان خوانده ام باید قضا کنم چون باطل بوده است
Iran, Islamic Republic of
مگه نمازم میخونی اخوی؟
Iran, Islamic Republic of
از همه این حرفها بگذریم، حرفهاش باید بررسی بشه توسط مراجع مربوطه
Iran, Islamic Republic of
بیان ایشان مصداق مخاطب فرمایش امیرالنومنین علی علیه السلام است:

کلمه الحق یراد به الباطل
محمود
Iran, Islamic Republic of
....
سهیل باقی
Romania
دقیقا همه حرفاش درسته...
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
خواهشا تریبون افراد حزب باد نباشید!
Iran, Islamic Republic of
خب اینها خودشون را ارزیابی نمیکنند حاسبو قبل ان تحاسبو زمان خاتمی و روحانی رو بیان ارزیابی کنند بعدش ح. بیشتر مسولان در به وجود امدن شرایط فعلی کم و بیش شریک هستن به هرحال باید همه دست به دست هم بدین مملکت را اباد کنیم و اماده حضور حضرت بقیه الله باشیم ان شا الله
Iran, Islamic Republic of
خدا خیرش بده. حرف دل مردم را می زند.
Iran, Islamic Republic of
خدا به تو هم خیر بده.. شیرین نمیزنی یه ذره؟
Iran, Islamic Republic of
بازم قیاس به نفس کردی برادر
Iran, Islamic Republic of
تمام حرفهاش درسته
سادات
Iran, Islamic Republic of
همش؟؟؟ یعنی حاضری این تهمت ها و بی انصافی ها رو جواب بدی اون دنیا؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای نقویان اینقدر نمیداند اگر خطر داعش باشد قطعا" نه تنها امنیت جانی نیست بلکه امنیت اقتصادی، شغلی، روانی و ... هم نیست.؟!!
جاوید
Iran, Islamic Republic of
با سلام، چرا هر کسی که شما دوست ندارید مستحق هر گونه ناسزا می باشد؟؟؟.
Iran, Islamic Republic of
چون مملکت فقط واس ماس!!!!!!!!
جاوید
Iran, Islamic Republic of
برداشت بنده این است که مزاح می فرمایید...
جاوید
Iran, Islamic Republic of
واقعا مملکت واس مآس!!!؟
Iran, Islamic Republic of
نود درصد حرفاش منطقی و درسته.!!
Iran, Islamic Republic of
ایشون می گه در خیابان سرم به خاطر وضعیت پایینه از ایشان باید سؤال کرد این وضعیت کی به وجود آورده؟ جزء دولت مورد حمایت جنابعالی
Iran, Islamic Republic of
هر حرفی دلش خواسته زده بعد می گه منتقدین با زدن یک حرف نبرید اوین .واقعا وقتی خدا فراموش میشه هر حرفی ممکنه بیان بشه!
ج ح
Iran, Islamic Republic of
احسن براستادنقویان ازاین همه شجاعت وصداقت
آرش
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان باید پاسخگوی وضع موجود باشند نه منتقد !
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای نقویان خطاب این جمله شما که (من یک طلبه ام و دلم می خواهد..... شما کاری کردیدکه قابل دفاع نیست ) دقیقا باکیست ؟؟؟
نظام که نظام اسلامی است و برگرفته از دین مقدس اسلام !!! نحوه پیاده سازی و عمل به قوانین این نظام که بیشتر برعهده رئیس جمهور می باشد که بعداز اتمام جنگ برعهده هم لباسهای شما بوده ...؟؟؟؟؟!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
تنها حرف.... توهین به دکتر احمدی نژاد است وگرنه بقیه اش اگر خالصانه باشد کاملا صحیح است!!!
United Kingdom
جهان بی وجود
Iran, Islamic Republic of
تنها عشق فقط احمدی نژاد !!!!!1
Iran, Islamic Republic of
چرا نقویان اینراه را رفت و به اینجا رسید؟!!
محمد زین الدین
Iran, Islamic Republic of
این چند ساله اقای نقویان به عنوان دبیر هیئت عالی گزینش کشور در دوره اقای روحانی و با ابلاغ ایشون حضور داشتند و چون از منافع دولت اقای رو حانی برخوردار بودن خبری یا مطلبی در رسانه های از ایشون در خصوص اوضاع اقتصادی نبود .یهو چی شده دغدغه مند مردم و نظام شدن .
منصور ۱
Iran, Islamic Republic of
خدا کنه عاقبت بخیر بشیم. .
امیر
Iran, Islamic Republic of
روزی حضرت پیامبر، آقا امیرالمومنین و زبیر با هم نشسته بودند در حالیکه زیبر به امیرالمونین لبخند میزند. او در پاسخ به سوال رسول الله ص که چرا به علی لبخند میزنی عرض داشت، چون دوستش دارم. پیامبر فرمود اما روزی خواهد رسید که تو در مقابل علی خواهی ایستاد و در آن روز علی بر حق، و تو بر باطل خواهی بود. تاریخ اسلام بارها و بارها در تارک کشور عزیز ما با نقش آفرینی افراد تکرار شد.
Iran, Islamic Republic of
چرا داستان معاویه را نقل نمی کنی که چوری به مردم رفتار کرده بود که مردم فکر می کردند حضرت علی حتی نماز هم نمی خوانند.
Iran, Islamic Republic of
......
!!
Iran, Islamic Republic of
عاقبت به خیری ؛ نعمت بزرگی است ، که نصیب خیلیها نمیشود !!
Iran, Islamic Republic of
....چون فقه من این اجازه رابه من داده است...!!!!!!!
پناه برخدا...!!!
برزگر
Iran, Islamic Republic of
خب این حرف ها رو که یه طلبه سال اولی هم بلده، تو این همه درس خوندی مثلا و گنده ای واسه خودت چه حرف جدیدی زدی الان؟ .
Iran, Islamic Republic of
اگر قرار بود کسی را به خاطر اعتراض به اوین ببرند اولین نفر شمایید ولی داغ رفتن به اوین و ساختن قهرمان از خودتان به دلت خواهد ماند .
حامد
Portugal
امام خمینی فرمود قضیه این نیست که من بگویم هر که عمّامه سرش هست، این مورد تایید است. خیر.
حامد
Portugal
.
می گوید چرا پزشکیان را رد صلاحیت کردند. یک پرونده دارند!؟؟!
در حالی که از منبر پیامبر به نفع معلم و کارگر و مردم عادی استفاده کند به نفع یک پزشک .و یک روحانی از طبقه ثروتمند و قدرتمند دفاع می کند آن هم به این صورت.....
Iran, Islamic Republic of
.جضرت ابراهیم از خدا انتقاد مرد حسابی وقتی موضوع عذاب برای قوم لوط اعلام شد حضرت به عنوان سئوال چون می دانست حضرت لوط به عنوان پیامبر الهی در میان قوم است پرسید که در جواب گفته شده او و خانواده به جز همسرش نجات می یابد مشابه این مورد در بعدی دیگر لابد به نظر نقویان حضرت نوح علیه السلام هم از خدا انتقاد کرد وقتی پرسید پسرم از اهل من است و فرمودی تو و اهلت نجات می یابی خدای متعالی برایش توضیح داد او از اهل تو نیست پناه بر خدا.
Iran, Islamic Republic of
آقای نقویان روحیات و ویژگیهای خاصی دارد.
Iran, Islamic Republic of
به نظر بنده بعضی حرفاش حسابی و بعضیاش قابل دفاع نیست، اما اگر ایشان در سیاست نبود و سمت راست و چپ نمی‌رفت خیلی بهتر بود
Iran, Islamic Republic of
......
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
خب کجای حرفش اشتباه هست حرف حق زده .
هملباس شما
Iran, Islamic Republic of
.
هیچ کس را بخاطر انتقادی به اوین نبرده و نمیبرند.
طبری را میبرند. حسین فریدون برادر رئیس جمهوری که شما تا کوه قاف ازش تجلیل کردید،به اوین میبرند. سیف رئیس بانک مرکزی روحانی... را به اوین بردند ......
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
.اگر چشم از اشاره و جهتی که رهبری نشان می‌دهد برداریم و گوش به فرمایشات و هدایت های او نکنیم همین است که میبینیم هر کس به ریسمان ولایت چنگ نزند سرگردان می شود.خدایا ما را به خودمان وامگذار . آمین
Iran, Islamic Republic of
حرفاش به نظر می رسه فقط برای جلب مردمه...کاری به اعتقادات نداره
Iran, Islamic Republic of
سوزش در گفتارتان نمایان است
ملت
Iran, Islamic Republic of
....
محمد
Iran, Islamic Republic of
آقای نقویان اگر از مردم خجالت نمی‌کشید، و اگر ته وجودانتان چیزی مونده از شهدا حیاء کنید.
Iran, Islamic Republic of
آقای نقویان اولین وآخرین بار کی اوین رفتی؟؟؟
Canada
احسنت بر تو که حرف حق را می گویی. .
Iran, Islamic Republic of
آقای نقویان یکی از جنایتهایی که میگی رو لطفا بفرما ما آگاه شیم

به این وقت عزیز قسم بخاطر توهین به دکتر احمدی نژاد که جز هوبی بدای مردمش نخواست بدجور زمین خواهی خورد و ذلیل خواهی شد
این خط این نشان
United Arab Emirates
جناب نقویان برات متاسف شدم البته خدا رو شکر که در لباس شما نیستم چون لباس مقدسی هست و طبیعتا در جهان آخرت توضیحات بیشتری باید بدی و پاسخگو باشی
Iran, Islamic Republic of
جناب نقویان می فرماید «من یک طلبه ام و دلم می‌خواهد در خیابان به خاطر تصمیمات نظام سرم بالا باشد اما الان سرم پایین است. شما کاری کردید که قابل دفاع نیستید.» جناب شما که مدافع جناب روحانی بودی در این مورد تو خیابان سر بالا راه می روی با کدام عملکرد پناه بر خدا از لجبازی شما در کجا و چگونه در عملکرد دولت بی تدبیر انتقاد کردی البته در اظهار عقیده و تفسیر منحصر به فرد جنابعالی هم خیلی دور از انتظار نیست همه همفکران شما برای اثبات مواضع و جهت گیری های خود همین استدلال را دارند ... پناه بر خدا این تذهبون
رفعت الله
Iran, Islamic Republic of
فقه به شما اجازه دست دادن با خانمها را می دهد؟؟؟ بابا راهش را به ما هم یاد دهید حاج آقا
فهیم
Iran, Islamic Republic of
کشور از برخی روحانیونی که بوی دنیا گرایی در رفتارشان بوده کم ندیده است خدا عاقبتش بخیر کنه . عمری به مردم راه نشون داده اما الان راه خودش رو ظاهرا گم کرده
علی
Iran, Islamic Republic of
نقویان خجالت شما بخاطرطرفداری ازحسن روحانی است!
Iran, Islamic Republic of
امنیت ...را خوب اومدی اقای نقویان....!11
Iran, Islamic Republic of
خدا عاقبتشو بخیر کنه بهتر مطالعاتی در باره آخوندهایی که امام در باره اونا نظر داده اند و در تاریخ زیاد بودن رو یه بار بخونه
احمدی
Iran, Islamic Republic of
در دین حتی از خدا و پیامبر هم می‌شود سوال کرد.
إِنَّ اللَّهَ وَ مَلاَئِكَتَهُ يُصَلُّونَ عَلَى النَّبِيِّ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ ءَامَنُوا صَلُّوا عَلَيْهِ وَ سَلِّمُوا تَسْلِيماً)
فکر نمی کنید پس از ایمان اوردن باید تسلیم محض شویم وبس...
Iran, Islamic Republic of
امان از این همه بی بصیرتی .
Iran, Islamic Republic of
در باره سخنان نقویان که از برکات نظام و خصوصا دولت روحانی بهره مند شده بود ادم نمیدونه چی بگه
علی قلم
Iran, Islamic Republic of
اینها کلماتی حق هستند ولی این آقا اراده باطلی دارد.....!!
شجاع
Iran, Islamic Republic of
جناب تو خودت چقدر سنگ روحانی را بسینه میزدی ؟ یادت رفته
Iran, Islamic Republic of
از عملکرد خودتون و دوستانتان شرمسار باشید و به تصمیمات نظام خرده نگیرید مردم خودشون شعور دارن و میفمن وضعیت فعلی نتیجه کار کدام طیف است شما هم اگر در این طیف نیستید با خیال راحت سرتونو بالا بگیرید
Iran, Islamic Republic of
خودش در منبرها مردم رو به عفت در جسم و کلام دعوت میکنه بعد الان میگه فقه اجازه داده تا با زن نامحرم دست بدم عجب چیزهای تازه ای میشنویم !
حسن
Iran, Islamic Republic of
....!!
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا میشه یه کم از اون فقه ها که میشه با زن نامحرم دست بدیم به ما هم یاد بدید؟ با تشکر
مش مظفر
Iran, Islamic Republic of
ادرس بده.
نباتی
Romania
قبلا هم گفتم الان هم تکرار کنم جهان نیوز مشکوک می زنی.
عباس
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب نقویان
میگم سرت توی خیابون به خاطر تصمیمات دیگران از شرمندگی پایینه
پیش امام زمان چطور؟ سرت بالاست از اعمال و گفتارت؟
Iran, Islamic Republic of
آقای نقویان. اولا :: شورای نگهبان در تایید حسن روحانی اشتباه کرد. و باعث خسارت زیادی به کشور شد ،، لذا رد صلاحیت ها در این دوره خیلی بهتر بود ..
خودتم مجتهد میدانی. و. با نا محرم دست میدی
Iran, Islamic Republic of
دو تابعیت یعنی دو وطن یکی مادری و دیگری خودخواسته حال دو وطن اگر اختلاف بیفتد و اختلاف در حد دشمنی باشد و منافع متضاد آنفرد چه خواهد کرد قطعا خواهان وطن خودخواسته است.
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا بنویسید یا بگوید چند بار شما را بخاطر حرف زدنتان علیه نظام و رهبری و مردم مومن وانقلابی ایران به اوین برده اند اگر منظورتان فتنه گران سال 78و88 است که باعث ریختن خون بی گناهان شدند ونظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در نزد ومراي جهانیان بی اعتبار می خواستند نشان دهند..
میر قلیچ
United Arab Emirates
جان مولا! ما هم از کارهای شما شیخ عمامه بسر ، سرمون پائین هست.
Iran, Islamic Republic of
...
شماکه مرتب دارید انتقاد میکنید
Iran, Islamic Republic of
حرفهای ایشان ناروا نیست . زود ایشون رو نکوبید ولی انصافا ((کَلِمَهُ حقٍ یُرادُ بها الباطل )) است یعنی ایشون تمایلی به رعایتِ ((هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد)) ندارند
Iran, Islamic Republic of
نمی دونم چرا با خوندان نظرات این شیخ، یاد ابوموسی اشعری افتادم!
Iran, Islamic Republic of
دیگه یاد چی افتادی برادر؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
حیف از لباس روحانیت
Iran, Islamic Republic of
ای شیخ شما بخاط تایید و تمجید دولت روحانی، حالا حالاها باید سرت در خیابان پایین باشد!
Iran, Islamic Republic of
....!!
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
این چه استدالالی هست که این داره انجام میده
اصغر
Iran, Islamic Republic of
حاجی مردم چیه دست دادن به نامحرم چیه ؟!!
Iran, Islamic Republic of
جناب شما چقدر راحت از دولت رفسنجانی و خاتمی گذشتید چه کسی پایه گذار مدیریت اشرافی گری و رانت خواری بود چه کسی با غرب همراه شد و غیره
Iran, Islamic Republic of
چرا تودولت شیخ حسن ساکت بودی ؟
Iran, Islamic Republic of
بالاخره هم سفره خاتمی و روحانی هستی، عمری برای این جماعت بالا و پایین رفتی از منبر....!!!
United Arab Emirates
بیچاره
مهالی
Iran, Islamic Republic of
محبوب شما هم بود....؟!!