کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بی‌احترامی به جای خدمت؟!

رفتار نامناسب بنیاد شهید با خانواده شهدای هسته‌ای +تصاویر/ بنیاد شهید عذرخواهی کرد + علت لغو دیدار

28 آبان 1400 ساعت 12:51

با موضع‌گیری سه تن از خانواده‌های شهدای هسته‌ای و ابراز تاسف آنان از رفتار مسئولان بنیاد شهید، خبر لغو جلسه با قاضی‌زاده هاشمی تایید شد.


به گزارش جهان نیوز، طی ساعات گذشته اخباری مبنی بر برخورد نامناسب مسئولان بنیاد شهید با خانواده شهدای هسته‌ای در فضای مجازی منتشر شد. خبرهایی که در آن ادعا شده بود که جلسه رئیس بنیاد شهید با خانواده شهدای هسته‌ای به شکل نامناسبی لغو و موجب تکدر خاطر همسران و فرزندان شهدا شده است.

با موضع‌گیری سه تن از خانواده‌های شهدای هسته‌ای و ابراز تاسف آنان از رفتار مسئولان بنیاد شهید، خبر لغو جلسه با قاضی‌زاده هاشمی تایید شد. همسر شهید رضایی نژاد، همسر شهید علی‌محمدی و فرزند شهید فخری زاده در مطالب جداگانه‌ای نسبت به برخورد نامناسب بنیاد شهید اعتراض کرده‌اند.

با اینکه خانواده‌های شهدای هسته‌ای جزئیات بیشتری در این خصوص ذکر نکرده‌اند اما انتظار می‌رود مسئولان بنیاد شهید ضمن شفاف سازی در خصوص اتفاقات رخ داده، سریعا اقدام متناسب را در جهت جبران و اصلاح برخورد نامناسب صورت گرفته به عمل آورند.

در ادامه تصاویری از واکنش خانواده معزز شهدای گرانقدر هسته ای را خواهید دید:






علت لغو دیدار قاضی‌زاده هاشمی با خانواده شهدای ترور و هسته‌ای/ بنیاد شهید عذرخواهی کرد

در همین حال، بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره لغو دیدار رئیس این بنیاد با خانواده‌های شهدای ترور و هسته‌ای توضیحاتی ارائه کرد و ضمن عذرخواهی از آنان، لغو این دیدار را ناشی از تداخل با برنامه‌های بعدی روز گذشته دانست.

سعید حقیقی مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس درباره دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده‌های شهدای هسته‌ای و ترور اظهار داد: این دیدار برای روز پنجشنبه گذشته برنامه‌ریزی شده بود و در زمان مقرر با خانواده شهید گرانقدر شهریاری از شهدای هسته‌ای انجام شد. البته به جهت برنامه‌ریزی انجام شده برای حضور قاضی‌زاده هاشمی در منازل خانواده معظم شهدا و ایثارگران از جمله شهید اندرزگو و فشردگی برنامه‌ها امکان جابجایی زمان دیدار برخی خانواده‌های عزیز شهدای ترور و هسته‌ای که در زمان مقرر در محل دیدار حاضر نشدند، فراهم نشد و این دیدار به زمان دیگری موکول شد.

مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن عذرخواهی از خانواده‌های شهدای ترور خاطرنشان کرد: تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران نه تنها برای کارکنان بنیاد بلکه برای آحاد ملت شهیدپرور ایران اسلامی وظیفه‌ای فراموش‌نشدنی است. این عزیزان با صبر و ایثار خویش، عزت، آرامش و افتخار میهن اسلامی را به ارمغان آوردند و لازم است بار دیگر تأکید کنم برگزار نشدن این نشست تنها به دلیل ناممکن بودن تعویق آن به دلیل برنامه دیدارهای بعدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده است.


کد مطلب: 782481

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/782481/رفتار-نامناسب-بنیاد-شهید-خانواده-شهدای-هسته-ای-تصاویر-عذرخواهی-علت-لغو-دیدار

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com