پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۷
۱۱
گردش در تاریخ یک خاندان منحوس؛ شماره ۳۶

سرنوشت عجیب معشوقه اشرف پهلوی +عکس و فیلم

پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب: 782384
اشرف پهلوی شهرتی افسانه‌ای در فساد مالی و به تور انداختن مردان جوان داشت و خیلی راحت دلش را به جوانان خوش تیپ، قد بلند و پولدار می‌باخت.
سرنوشت عجیب معشوقه اشرف پهلوی +عکس و فیلم
گروه جامعه جهان نيوز: از نخستین افرادی که بنابر تصمیم رضاشاه بر تغییر الگوی ایرانی بر اساس غرب، به صورت بی حجاب در مراسم جشن فارغ‌التحصیلی دانشسرای عالی در 1314 شرکت کرد. اشرف پهلوی دختر رضاشاه بود. او که همواره از ناحیه والدین نادیده گرفته مى‏‌شد، بعدها در طول حکومت برادرش محمدرضا پهلوی بیشترین نقش را ایفا کرد.
 
خواهر دو قلوی شاه عادت داشت، آنچه را که می‌خواهد خیلی زود به دست آورد و گاهی برای رسیدن به هدفش حاضر به انجام هر کاری می‌شد.
 
اشرف شغل قاچاق مواد مخدر را برای خود انتخاب کرده بود و آن را به شکلی جدی دنبال می‌کرد تا حدی که تبدیل به یک قاچاقچی بین المللی شده بود.
 
در یکی از سفرهایش به سوئیس چند کیلوگرم هروئین در چمدانش کشف شد که این اتفاق باعث آبروریزی بین المللی برای شاه و ایران شد.


از راست: اشرف، شمس، رضاخان، محمدرضا

در خاندان شاه بسیاری از افراد از نظر مالی فاسد بودند اما مهمترین آن ها، خواهر دوقلوی شاه اشرف است که ماهیتا طماع و دارای تمایلات جنون آمیز زنانه بود.
 
شغل دیگر اشرف پهلوی، قمار بازی بود که توانسته بود جوانان بسیاری را دور خود جمع کند. او شهرتی افسانه‌ای در فساد مالی و به تور انداختن مردان جوان داشت و خیلی راحت دلش را به جوانان خوش تیپ، قد بلند و پولدار می‌باخت.
 
لئون پالانچیان یکی از افرادی بود که در تور اشرف پهلوی گرفتار شد. اشرف به مهندس پالانچیان علاقه داشت ولى پالانچیان حاضر نبود که خواسته‌‌هاى اشرف را قبول کند.
 
تمایلات اشرف کار را به جایی رساند که هر روز به در خانه پالانچیان می‌رفت و التماس می‌کرد که او را فقط چند لحظه ببیند، اما پالانچیان با عصبانیت او را رد می‌کرد.
 
اشرف که مانند پدرش بی رحم بود و حاضر بود برای رسیدن به اهدافش از هر وسیله‌ای استفاده کند. وقتی دید که التماس به پالانچیان فایده‌ای ندارد به ساواک دستور دستگیری او را داد، تنها به این دلیل که به درخواست اشرف جواب رد داده بود و باید مجازات می‌شد. بعد از مدتی اشرف با امید اینکه پالانچیان دیگر درخواست او را اجابت می‌کند، دستور آزادی او را صادر کرد.

پس از آن اشرف تصمیم گرفت توسط یکی از دوستان صمیمی لئون بالاچیان او را به یک مهمانی در نوشهر بکشاند و آخرین شانسش را هم امتحان کند.
 
وقتی اشرف در مهمانی پالانچیان را می‌بیند دوباره به التماس می‌افتد و گریه می‌کند که به من رحم کن، دارم از عشق تو از بین می‌روم، ولی پالانچیان او را از خود دور می‌کند و باز جواب رد می‌دهد. اشرف هم عصبانی می‌شود و با حالت خشم از او جدا می‌شود.
 
چند ساعت بعد وقتی پالانچیان به همراه دوستش با هواپیما دو موتوره‌اش برای گشت زنی به سمت دریا پرواز کردند هواپیما به طرز مشکوکی دچار حادثه می‌شود و سقوط می‌کند.


اخیراً مستندی در یکی از شبکه‌های سیما پخش شد که در آن به خوبی و با جزئیات این ماجرا روایت شده است. در ادامه بخشی از این مستند را می‌بینید:
 
بیشتر بخوانید:
 شاه ناراحت بود، خاطره یک شکنجه را گفتم خندید
وقتی شاه همسرش را برای رقص به کارتر قرض داد!

مطلبی درس آموز از علاقه رضاخان به حیوانات +جزئیات
رقاصه‌ای که اعلی حضرت را به تور انداخت +جزئیات
خواهر شاه به جای آب با شیر حمام می‌کرد! +عکس
علاقه ویژه نوه اعلی حضرت به برهنگی +تصاویر شرم‌آور
ماجرای سیلی فرح به معشوقه اعلی حضرت +جزئیات
ماجرای استخر مختلط دوست نزدیک فرح

از خودگذشتگی اعلی حضرت در توزیع ثروت ملی +جزئیات
معروف‌ترین فساد جنسی «فرح پهلوی» چه بود؟
ماجرای جشن تولد ۴۰ هزار دلاری فرح با بهترین آشپز دنیا
شغل شریف اشرف پهلوی که باعث شهرت جهانی او شد!
سوءاستفاده دوست فرح پهلوی از زیبایی و جوانی‌اش +فیلم
https://jahannews.com/vdcjo8eaxuqeotz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjo8eaxuqeotz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد مهدی اسلامی واقعی
Canada
این جهانتیغی عاشق رضاشاه ه، واسه همینم این همه فحش به جونش میخره ولی باز مینویسه، تپل با مزه ای هستی
سولی
اشرف که فوت کرد. فرح را محاکمه کنید.
شیده
United Kingdom
جهان نیوز این مطالب را از کجا آوردی؟؟؟؟؟؟؟
رامسین
فرح پهلوی و رضا پهلوی برای پاسخگویی به سوالات مردم آماده شوند.
Iran, Islamic Republic of
محاکمه خاندان نحس و فاسد پهلوی , پیشکش. اجالتا" به مفاسد لیبرالهای غرب پرست باید ریسدگی بشه که نزدیک به سه دهه با سوءاستفاده از موقعیت و امکانات نظام جمهوری اسلامی بلایی بر سر اقتصاد ایران و معیشت ملت اوردندکه به این زودیها قابل جبران و ترمیم نیست .

Iran, Islamic Republic of
لعنت بر رضا پالانی و دودمان منحوسش
United States
......
Iran, Islamic Republic of
دم پالانچیان گرم.
United States
لعنت ابدي بر خاندان منحوس پهلوي!
Iran, Islamic Republic of
سند تاریخی ؟.
Iran, Islamic Republic of
خاطرات درباریان شاه، اسناد ساواک، و اعترافات خودشان‌.
همه عالم و آدم میدانستند و میدانند اشرف پهلوی چه زن هوسبازی بود. تو دنبال سندش میگردی؟.