کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اظهارات بامزه زیباکلام:

تندروها چشم دیدن من را ندارند/ به من حسادت می کنند که چطور سفیر فرانسه به ویلای من آمده است!

19 آبان 1400 ساعت 12:38

بسیاری حسادت می‌کنند که مگر این زیباکلام چه کسی است که سفیر فرانسه و همسرش به ویلایش در میگون می‌روند؟


گروه سیاسی جهان نیوز: اخیرا صادق زیباکلام، فعال اصلاح طلب و استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران، در ویلای خود در منطقه خوش آب و هوای میگون با سفیر فرانسه در تهران دیدار داشته و عکس آبگوشت‌خوری‌شان را هم منتشر کرده‌اند. زیباکلام می‌گوید این دیدار یک ملاقات عادی بوده و هیچ حرف مگویی در آن مطرح نشده است. علاوه بر این اذعان دارد که این دیدارها از سال های روی کارآمدن دولت اصلاحات شروع شده و هربار او این دیدارها را به مقامات امنیتی و مسئولان سیاست خارجی اطلاع می داده است.

این چهره اصلاح طلب معتقد است: «من تصور می‌کنم اگر یک استاد نزدیک به تندروها که گفتمانش دفاع از وضع موجود است با سفیر فرانسه دیدار می‌کرد، آب‌ از آب تکان نمی‌خورد و هیچ تیغ و تیشه‌ای بیرون نمی‌آمد و واکنشی را در پی نمی‌داشت اما وقتی من با یک سفیر دیداری محترمانه و معمولی دارم، بسیاری حسادت می‌کنند که مگر این زیباکلام چه کسی است که سفیر فرانسه و همسرش به ویلایش در میگون می‌روند؟ و پیش خود می‌پرسند پس چرا ما مورد توجه آنها نیستیم؟ بنابراین حتما حسادت بخش مهمی از پروژه تخریب من را تشکیل می‌دهد؛ از سوی دیگر به‌طور‌کلی با سخنان و مواضع من مشکل دارند و چون از حرف‌های من درباره مسائل مختلف خوششان نمی‌آید، هر بهانه‌ای پیدا می‌کنند، توپخانه‌های رسانه‌ای خود را روشن می‌کنند و من را نشانه می‌روند».



حضور سفیر فرانسه در ویلای صادق زیباکلام


گفت‌وگوی شماره امروز روزنامه شرق با زیباکلام

زیباکلام در بخشی پایانی گفتگو با شرق گفته است: «تندروها چشم دیدن من را ندارند و ناراحت می‌شوند که زیباکلام مدام نسبت به سیاست‌های آنها انتقاد می‌کند؛ وگرنه یک دیدار ساده با یک سفیر که حرف‌های خیلی عادی‌ای هم ردوبدل شده‌ است، هیچ حساسیت ویژه‌ای ندارد و حتی همان‌هایی که به من حمله می‌کنند هم این را می‌دانند».

بیشتر بخوانید:
دولت رئیسی چاره ای جز برجام موشکی ندارد!

«فائزه هاشمی» شایسته‌ترین فرد برای ریاست جمهوری است
مخالفان مذاکرات هراس دارند که تنش‌ بین ایران و غرب کم شود

نذر می‌کنم ترامپ و روحانی با هم ملاقات کنند!
اگر به ۹۶ برگردیم بیشتر برای روحانی تبلیغ می‌کنم
مردم در نانوایی و سوپرمارکت به من اعتراض می‌کنند


کد مطلب: 781544

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/781544/تندروها-چشم-دیدن-ندارند-حسادت-می-کنند-چطور-سفیر-فرانسه-ویلای-آمده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com