کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پزشکیان، نماینده اصلاح طلب مجلس:

مشکلات فعلی کشور نتیجه دولت روحانی نیست/ اول انقلاب تصمیماتی گرفته‌ایم که الان هزینه آنها را می‌دهیم!

18 آبان 1400 ساعت 8:45

تفاقات کنونی کشور نتیجه تصمیم گیری دولت قبل و یا این دولت نیست، از اول انقلاب تصمیم هایی گرفته ایم که اکنون هزینه آنها را می پردازیم!


گروه سیاسی جهان نیوز: مسعود پزشکیان، نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی مدعی شده است: «اتفاقات کنونی کشور نتیجه تصمیم گیری دولت قبل و یا این دولت نیست، از اول انقلاب تصمیم هایی گرفته ایم که اکنون هزینه آنها را می پردازیم». احتمالا منظور جناب پزشکیان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است؛ چرا که برخی اصلاح طلبان در روزهای اخیر و به طور کلی معتقد هستند که مشکلات کشور به خاطر تعطیلی جاسوسخانه آمریکا در گذشته است! این در حالی است که دشمنی امریکا با ملت ایران نه به پیروزی انقلاب بلکه حتی به عقب تر از آن و دوران کودتای 28 مرداد بر می‌گردد. این یک تحریف تاریخی است که اصلاح طلبان یا عمدا و یا سهوا بر آن اصرار دارند. پزشکیان پیشتر هم گفته بود: «اگر مشکل اقتصادی نمی‌خواهیم باید جنگ با امریکا را رها کنیم».

بیشتر بخوانید:
آیا خصومت آمریکا با ایران از ۱۳ آبان آغاز شد؟


مشکلات کشور قطعا به دولت آیت الله رئیسی که تازه عمر آن به سه ماه رسیده، مربوط نیست اما یقینا بخش اعظم مشکلات به دولت ناکارآمد گذشته که همه توان کشور را در یک توافق خسارت بار گذاشتند بر میگردد؛ بحثی که جناب پزشکیان زیرکانه سعی می کند از این موضوع بدیهی فرار کند. این در حالی است که برخی اصلاح طلبان نظیر صوفی اذعان دارند که روحانی مردم ایران را بدبخت کرد. گفتنی است پزشکیان چندی پیش گفته بود: «اگر به ۹۶ برگردیم بازهم به روحانی رای می‌دهم».

به گزارش جهان نیوز، بخش هایی از اظهارات پزشکیان را در ادامه خواهید خواند:

*هنوز برای قضاوت در مورد عملکرد دولت زود است. تصمیم های سیاسی و اجتماعی یک سال، دو سال و سه سال دیگر خودش را بروز می دهد. اتفاقات کنونی کشور نتیجه تصمیم گیری دولت قبل و یا این دولت نیست، از اول انقلاب تصمیم هایی گرفته ایم که اکنون هزینه آنها را می پردازیم، آن زمان تازه آدم هایی بر سر کار بودند که خیلی بهتر از ما بودند حال ببینید تصمیم هایی که ما می گیریم چه نتیجه ای را در پی خواهد داشت.

* در آیه قرآن هم اشاره شده که بروید و بگردید"قُل سیروا فِی الأَرضِ" قرآن پر از این حرف ها است ببینید کدام کشوری به این روشی که ما عمل کردیم، عمل کرده است. هیچ کشوری نمی تواند با بستن مرزهای خود و با اتکا به خود، توسعه پیدا کند حداقل در تاریخ نبوده است.

*در همه جای دنیا حتی در آمریکا و اسرائیل هم این ضعف ها وجود دارد، همیشه منفذهایی برای نفوذ هست، هنر این است که آدم بتواند آن منافذ را ببیند و جلوی نفوذ را بگیرد در غیر این صورت مشکلات به قوت خود باقی است، این روش مصداق این داستان است که در چین یک دیوار درست کردند تا کسی نتواند به آن طرف عبور کند ولی مامورهای چینی با یک رشوه در را باز می کردند و اصلا نیاز به دیوار نبود. اگر نیروها درست تربیت نشوند و ساختار را به خوبی مدیریت نکنیم با افراد نفوذی زیادی مواجهه می شویم، مشکل نفوذ اینترنت نیست که محدود شود، بلکه افراد نفوذی مشکل آفرین می شوند. نمی توان اینترنت را داخلی کرد، برای ارتباط با دنیا باید به دنیا وصل شویم، کشور ما که آنقدر دارای قدرت، امکانات و تکنولوژی نیست.


کد مطلب: 781360

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/781360/مشکلات-فعلی-کشور-نتیجه-دولت-روحانی-نیست-اول-انقلاب-تصمیماتی-گرفته-ایم-الان-هزینه-می-دهیم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com