کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گزارش ویدئویی جهان نیوز//

چرا مهدی طارمی باید از اسکوچیچ عذرخواهی کند؟ +فیلم

17 آبان 1400 ساعت 20:55

انتشار خبری موجب تعجب فوتبال‌دوستان ایرانی شد، مهاجمی که بیشترین گل‌های تیم ملی را در دوران حضور اسکوچیچ در تیم ملی به ثمر رسانده بود در بین بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم نبود.


گروه ورزش جهان نیوز: پس از بازی ایران و کره بود که سرمربی کروات تیم ملی، برای تعطیلات چند روزه‌ای به کشورش سفر کرد و در آنجا در مصاحبه‌ای ضمن تعریف از تکنیک و قدرت‌بدنی بالای فوتبالیست‌های ایرانی، به مشکلات بازیکنان ایرانی در تاکتیک‌پذیری اشاره کرد.

چند روز پس از مصاحبه دراگان اسکوچیچ، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال با انتشار توئیتی پاسخ این اظهارنظر سرمربی تیم ملی را داد.

موضع‌گیری‌ مهاجم ایرانی تیم پورتو نسبت به صحبت‌های اسکوچیچ سر آغاز تنش در تیم ملی فوتبال شد و طارمی به دلیل پاسخ به اظهارات اسکوچیچ مورد غضب سرمربی تیم ملی قرار گرفت.

پس از ایجاد این حواشی بود که مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی اعلام کرد که این مشکل خانوادگی است و حل می‌شود و جای نگرانی ندارد.

اما اوایل این هفته بود که انتشار خبری موجب تعجب فوتبال‌دوستان ایرانی شد، نام مهدی طارمی، مهاجمی که بیشترین گل‌های تیم ملی را در دوران حضور اسکوچیچ در تیم ملی به ثمر رسانده در بین بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم نبود و نتیجه رویارویی طارمی با اسکوچیچ، حذف ستاره ایرانی پورتو بود.

در ادامه گزارش ویدئویی جهان نیوز درباره این موضوع را می توانید ببینید:
 

فیلم/چرا مهدی طارمی باید از اسکوچیچ عذرخواهی کند؟ (کلیک کنید)


کد مطلب: 781326

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/781326/چرا-مهدی-طارمی-باید-اسکوچیچ-عذرخواهی-کند-فیلم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com