کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شیرین زبانی مدیرمسئول اطلاعات برای یکی از سران فتنه/ دعایی: به خاتمی اعتقاد ویژ‌ه‌ای دارم؛ مثل عاشق یا شیفته!

4 آبان 1400 ساعت 11:47

در ایشان ویژگی‌هایی را سراغ دارم که جزء آرمان‌های ما هستند و جزء آرزوهایم است که همه‌ کس داشته باشند.


گروه سیاسی جهان نیوز: سیدمحمود دعایی، از اعضای مجمع روحانیون مبارز، از سال ۱۳۶۶ تاکنون، سرپرست مؤسسه اطلاعات و نماینده شش دوره مجلس تا سال ۱۳۸۳ بوده‌ است.

دعایی که به چهره «دستبوس» در بین سیاسیون معروف شده است، در بخشی از گفتگوی امروز خود با روزنامه شرق گفته است: «من نسبت به آقای خاتمی اعتقاد ویژ‌ه‌ای دارم؛ مثل عاشق یا شیفته. در ایشان ویژگی‌هایی را سراغ دارم که جزء آرمان‌های ما هستند و جزء آرزوهایم است که همه‌ کس داشته باشند. پایبندی به مبانی اصلی و آرمانی را در او قوی می‌بینم؛ چون زیر سایه پدری ارجمند تربیت شده و در تربیت فرزندان و همگنانی که با او بودند، سعی وافر داشته که روشن و آگاه باشند و عمیق به مسائل نگاه کنند و خصلت‌های ناب انسانی و اخلاقی را داشته باشند. ایشان در آن مسیر رشد کرده».

دعایی همچنین گفته است: «‌بهنود به مناسبت سالگرد آیت‌الله طالقانی در سایتش نوشته بود اگر بخواهیم بعد از آیت‌الله طالقانی کسانی را یاد کنیم، یکی آقای خاتمی است و یاد کرده بود از زندگی پدر ایشان. به هر حال تربیت ایشان در آن بستر بوده. شخصیت دانشگاهی و حوزوی بوده و در دوران انقلاب هم نقش داشته».



البته که علاقه دعایی به خاتمی قابل کتمان نیست. او حتی برای خاتمی جشن تولد گرفته بود و سفارش کیک بزرگی هم برای تولد او داده بود. اما نکته ای که جناب دعایی توجه نمی کند آن است که عاشق با معشوق محشور می شود و جناب دعایی جزو شیفتگان کسی است که به عنوان یکی از سران فتنه صهیونیستی سال 88 به شمار می رود که با عملکرد خود موجب وارد کردن خسارات بزرگی به نظام اسلامی در آن مقطع زمانی شدند و تاکنون هم به جای توبه از جفای بزرگی که در حق مردم و نظام کردند نقش طلبکار ایفا کرده و همچنان جزو باغیان بر نظام اسلامی محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید:
دعایی: سردار سلیمانی از ظریف الهام و بهره می‌گرفت!


کد مطلب: 779974

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/779974/شیرین-زبانی-مدیرمسئول-اطلاعات-یکی-سران-فتنه-دعایی-خاتمی-اعتقاد-ویژ-ه-ای-دارم-مثل-عاشق-یا-شیفته

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com