کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بانیان آتش‌سوزی می‌خواهند آتش‌نشان شوند!

قوامی: ۸۰ درصد مردم خواهان اصلاحات هستند/ اصلاح‌طلبان باید جلوی انفجار عصبانیت را بگیرند!/ اگر مردم به خیابان‌ها بیایند، معلوم نیست چه می‌شود

5 مهر 1400 ساعت 18:00

هرچه پیش رفتیم اوضاع بدتر هم شد تا الان که دیدیم چیزی از اصلاح‌طلبان باقی نگذاشتند. اراده‌ای وجود دارد که اصلاح‌طلبان در هیچیک از سِمت‌ها نباشند.


گروه سیاسی جهان نیوز: ناصر قوامی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و از نمایندگان مجلس ششم مدعی شده است که «اراده‌ای وجود دارد که اصلاح‌طلبان در هیچیک از سِمت‌ها نباشند». باید گمانه زنی جناب قوامی را تائید کرد و به ایشان پاسخ مثبت داد. چرا که مردم در سه انتخابات اخیر نخواستند دیگر اصلاح طلبان سرکار باشند تا از تریبون مجلس از پدر نجومی بگیرشان دفاع کنند یا با موگرینی عکس سلفی بیاندازند، در شواری شهر به جای خدمت اسم و فامیل بازی کنند، رئیس جمهور اقتصاد کشور و سفره مردم و حتی آب خوردن آنها را معلق به چرخش نگاه دشمن کند یا در وقت سوختن شهرها در آتش فتنه بی تدبیری بگوید «خودم هم صبح جمعه فهمیدم» و...

جالب تر آنجاست که عوامل گره خوردن زندگی و به سختی افتادن معیشت مردم مدعی هستند که تمایل مردم به اصلاح طلبان است و باید جلوی انفجار عصبانیت مردم گرفته شود. گویی عوامل انفجار و آتش سوزی میخواهند نقش آتش نشان بازی کنند! بامزه تر آنجاست که خود قوامی چندی پیش گفته بود «هرجا که می‌رويم مردم می‌گويند روحانی پدرمان را درآورد! شما اصلاح‌طلبان چه کار کرديد؟»

گفتنی است تمام بنای دولت جدید و رئیس جمهور منتخب کاهش التهاب روانی جامعه ناشی از هشت سال ناکارآمدی دولت محصول مشترک اصلاح طلبان و اعتدالیون است. سفرهای استانی رئیس جمهور در کنار تسریع چشمگیر روند واکسیناسیون که در دولت قبل به FATF گره خورده بود در هفته های گذشته به طور جدی با احساس رضایت مردم همراه شده است؛ این آن واقعیتی است که اصلاح طلبان دوست ندارند و چندماهی است که برای تخریب دولت تازه نفس و پرانرژی رئیسی دست به کار شده اند.

به گزارش جهان نیوز، بخش هایی از اظهارات قوامی را در ادامه خواهید خواند:

*اکنون اصلاح‌طلبان باید به جامعه آگاهی دهند که تنها راه‌حل برون‌رفت از بحران‌ها، اصلاحات است. تصمیم‌سازان هم باید بدانند که تنها راه اصلاحات است زیرا اگر اصلاحات رخ ندهد معلوم نیست چه آینده‌ای رقم می‌خورد؟ معلوم نیست که اگر مردم به خیابان‌ها آیند، سرنوشت کشور چه می‌شود؟

*هرچه پیش رفتیم اوضاع بدتر هم شد تا الان که دیدیم چیزی از اصلاح‌طلبان باقی نگذاشتند. اراده‌ای وجود دارد که اصلاح‌طلبان در هیچیک از سِمت‌ها نباشند.

*اصلاح‌طلبان باید به جامعه بازگردند. به جرئت می‌گویم که 80درصد مردم خواهان اصلاحات هستند. شاید خواهان ما اصلاح‌طلبان نباشند اما حتما اصلاحات را می‌خواهند. شاید بگویند شما اصلاح‌طلبان، اصلاح‌طلب نیستید و فرصت‌طلبید اما نمی‌گویند اصل اصلاحات امر بدی است؛ بنابراین اصلاح‌طلبان باید از اصلاحات و نه از خود دفاع کنند تا جلوی انفجار عصبانیت مردم گرفته شود زیرا آن شرایط به سود هیچکس نیست؛ نه خود مردم، نه کشور و نه نظام.

درباره «ناصر قوامی» بیشتر بخوانید:
اصلاح‌طلبان از سر دلسوزی از روحانی حمایت کردند
مجلس از خاصیت افتاده و به منشی شورای نگهبان تبدیل شده!
اگر مبارک و قذافی ۱۰ سال زودتر اصلاحات می‌کردند شاید الان سرکار بودند
اگر خاتمی کاندیدا شود مردم انگیزه پیدا می‌کنند!
از الان پیداست که در دولت رئیسی شایسته‌ سالاری ملاک نیست


کد مطلب: 777232

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/777232/قوامی-۸۰-درصد-مردم-خواهان-اصلاحات-هستند-اصلاح-طلبان-باید-جلوی-انفجار-عصبانیت-بگیرند-اگر-خیابان-ها-بیایند-معلوم-نیست-می-شود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com