کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ساعت پخش زنده دیدارهای استقلال و پرسپولیس

29 تير 1400 ساعت 15:59

دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال امشب به صورت همزمان از ساعت 21:15 برگزار خواهد شد.


گروه ورزش جهان نیوز: دیدارهای بیست و هشتمین هفته لیگ برتر فوتبال روز سه شنبه ۲۹ تير با انجام ۸ دیدار و به صورت همزمان از ساعت ۲۱:۱۵ در شهرهای مختلف برگزار می‌شود. لیگ بیستم فوتبال به روز‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و رقابت در صدر و قعر جدول بسیار مهیج و حساس است. رقابت بین پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی به اوج خود رسیده و نتایج بازی‌های این هفته سرخپوشان پایتخت و طلایی پوشان اصفهانی در سرنوشت قهرمانی لیگ برتر تاثیرگذار است. در پایین جدول لیگ هم رقابت بین تیم‌های سایپا، ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان برای بقا در لیگ برتر وجود دارد.

دیدارهای استقلال - نفت مسجدسلیمان، ماشین سازی تبریز - پرسپولیس و پدیده مشهد - سپاهان اصفهان به صورت زنده از شبکه های سیما پخش خواهد شد.

ماشین سازی - پرسپولیس
در یکی از مهمترین دیدارها تیم پرسپولیس به مصاف تیم ماشین سازی تبریز می‌رود. این دیدار به میزبانی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز برگزار می‌شود. این مسابقه برای پرسپولیس بسیار مهم است چراکه این تیم باید برای به دست آوردن پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر  هر ۳ دیدار باقی مانده را پیروز شود، اما ماشین سازی سقوطش به لیگ دسته یک قطعی شد و ۳ بازی باقی مانده این تیم به نوعی تشریفاتی محسوب می‌شود. این بازی به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

استقلال - نفت مسجدسلیمان
تیم فوتبال استقلال هم در ورزشگاه آزادی پذیرای تیم نفت مسجد سلیمان است. استقلال سومی خود را در لیگ برتر قطعی کرده و در جام حذفی نیز موفق به حذف پرسپولیس شده و خود را به نیمه نهایی رسانده است. آبی پوشان تهرانی شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارند، ولی با تمام قوا به مصاف حریفان خود می‌روند تا سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خود را قطعی کنند. در آن طرف اما تیم نفت مسجدسلیمان وضعیت نگران کننده‌ای در رده‌های انتهایی جدول دارد و باید از این دیدار امتیاز کسب کنند تا برای بقا امیدوار بمانند. این بازی به صورت زنده از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.

پدیده - سپاهان اصفهان
تیم فوتبال سپاهان در مشهد مهمان تیم فوتبال پدیده هستند. طلایی پوشان اصفهانی که در جایگاه دوم قرار دارد با دو امتیاز اختلاف نسبت به تیم پرسپولیس برای قهرمانی در این فصل از بازی‌ها می‌جنگند. سپاهان برای کسب قهرمانی در لیگ بیستم منتظر لغزش پرسپولیس است و می‌تواند با کسب پیروزی و شکست پرسپولیس به صدرجدول برگردد. اما سپاهان کار سختی در مشهد پیش رو دارند. پدیده توانست به پیروزی ۳ بر یک برابر تیم سپاهان دست یابد و اکنون قصد دارد در ورزشگاه خانگی خود این پیروزی را تکرار کند. بازی پدیده و سپاهان به صورت زنده از شبکه شما پخش خواهد شد.

* برنامه مسابقات هفته ۲۸ لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:



کد مطلب: 770354

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/770354/ساعت-پخش-زنده-دیدارهای-استقلال-پرسپولیس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com