کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اظهارات بامزه منتجب نیا:

باید از روحانی قدردانی بشود/ انسان بسیار مجرب و ارزشمندی است/ می‌تواند در بخش‌های مختلف برای نظام مفید باشد/ روحانی سال ۹۲ ممکلت بهم ریخته را تحویل گرفت/ احمدی نژاد جای سالم نگذاشته بود

6 تير 1400 ساعت 10:58

من نمی‌خواهم تمام مشکلات را به دولت گذشته برگردانم ولی نمی‌شود انکار کرد که روحانی در دوره اول وارث ویرانی‌های مختلف در همه زمینه‌ها بود.


گروه سیاسی جهان نیوز: رسول منتجب نیا، چهره اصلاح طلب و دبیر کل حزب جمهوریت در اظهاراتی جالب، حسن روحانی را یک چهره مجرب و ارزشمند برای کشور دانسته است که به خاطر خدماتش حتما باید از او تقدیر شود.

وی در عین حال که مدعی است روحانی یک مملکت بهم ریخته را از در سال 92 تحویل گرفت اشاره نکرده است که الان رئیسی قرار است چه دولتی را از روحانی تحویل بگیرد؟ افتضاحات دولت مدعی تدبیر در طول هشت سال به حدی رسید که بسیاری از مردم آرزو داشتند که ای کاش شخصی به نام روحانی هیچ گاه سرکار نمی آمد تا شرایط در همان سال 92 باقی می ماند.

گفتنی است پیش تر منتجب نیا مدعی شده بود: «اگر روحانی پیروز نمی‌شد معلوم نبود چه بلایی سر ایران می‌آمد» و «آمدن روحانی با چهره حقوقی و اعتدالی بسیاری از توطئه‌های شکل گرفته زمان احمدی نژاد را خنثی کرد»!

به گزارش جهان نیوز، بخش هایی از اظهارات منتجب نیا را در ادامه خواهید خواند:

*آقای دکتر روحانی انصافا زمانی که دولت را تحویل گرفت مملکت خیلی بهم ریخته بود و هیچ چیز در جای خود نبود. من نمی‌خواهم تمام مشکلات را به دولت گذشته برگردانم ولی نمی‌شود انکار کرد که روحانی در دوره اول وارث ویرانی‌های مختلف در همه زمینه‌ها بود.

*دولت قبل از آقای روحانی انصافا هیچ چیز را سالم نگذاشته بودند و همه چیز را مانند اقتصاد، سیاست، فرهنگ و مسائل بین‌الملل را از مسیر خود خارج کرده بودند.

*بعضی از وزرا انصافا خوب کار می‌کردند. وزیر امور خارجه از جمله وزیران موفق و پاکدامن بوده و هست. وزیر نیرو جزو وزیران موفق بوده که همیشه وظایف خود را به نحو احسن به انجام رسانده. تاحدی وزیر راه و مسکن و برخی دیگر از وزرا هم چنین بودند، اما برخی وزرا کارهای خود را به خوبی انجام نمی‌دادند و توپ را به میدان وزیر و وزارتخانه دیگر می‌انداختند و دیگری را مقصر می‌دانستند.
 
*روحانی شخصیتی است که در قـالب اصلاح‌طلبی نمی‌گنجید و نمی‌گنجد. ایشان همیشه در حکومت بوده، خدماتی کرده است، در پست‌های حساس و 8 سال هم رئیس قوه مجریه بوده و الان روزهای آخر را می‌گذراند. بالاخره باید از ایشان قدردانی بشود. ایشان انسان بسیار مجرب و ارزشمندی هستند و می‌توانند در بخش‌های مختلف برای نظام و کشور مفید باشد.


کد مطلب: 768067

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/768067/باید-روحانی-قدردانی-بشود-انسان-بسیار-مجرب-ارزشمندی-می-تواند-بخش-های-مختلف-نظام-مفید-باشد-سال-۹۲-ممکلت-بهم-ریخته-تحویل-گرفت-احمدی-نژاد-جای-سالم-نگذاشته

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com