سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۲
۱۶
ارسالی مخاطبین//

یک نگاه متفاوت به چرایی درخشش زاکانی/ ماجرای سفر ۱۵ سال پیش خانواده زاکانی به یک منطقه لاکچری! +تصاویر

چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 766796
اینکه زاکانی توانست در لحظه، جواب بیانیه‌های دیکته شده اتاق های پیچیده عملیات روانی رقیبان را بدهد و آنها را به انفعال بکشاند به این دلیل است که زاکانی در همه این سال های مسئولیت با مردم زیسته است
نگاه متفاوت به چرایی درخشش زاکانی/ ماجرای سفر ۱۵ سال پیش خانواده زاکانی به یک منطقه لاکچری! +تصاویر
گروه جامعه جهان نيوز: سید ابوطالب موسوی، فعال فرهنگی و رسانه‌ای در یادداشت ارسالی خود به جهان نيوز نوشته است:

بی شک دکتر زاکانی را باید پدیده مناظرات دانست؛ او با بیان متقن و محکم از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع جانانه ای کرد و توانست با جمله سازی های بی بدیل خود ضریب نفوذ و میزان تاثیرگزاری اش را به رخ  نمایندگان جریان غرب گرا بکشاند.

اینکه او توانست در لحظه، جواب بیانیه های دیکته شده اتاق های پیچیده عملیات روانی رقیبان را بدهد و آنها را به انفعال بکشاند به این دلیل است که زاکانی در همه این سال های مسئولیت با مردم زیسته است و همراه با آنها درد کشیده است و همچون آنان بر مشکلات شان گریسته است.

و مهمتر از همه اینها، خانواده اوست که در همه این سال های مسئولیت جدا از او نبوده اند و خود را تافته جدا بافته از مردم، همچون برخی از خانواده های مسئولین  ندانسته اند و هیچ سفره اختصاصی و یا حتی سفر اختصاصی هم برای خود نخواسته اند. از همین روست که زاکانی می تواند به پشتوانه چنین خانواده ای و مردم مستضعف و محروم، در برابر باندهای سترگ رانت و فساد سینه سپر کند و پنجه در پنجه شبکه فساد از حقوق مردم، بی لکنت و بدون ترس از تخریب، دفاع کند.

بی جهت نیست که خانواده او، پیش از زاکانی مورد هجمه تیرهای مسموم باندهای قدرت و فساد قرار می گیرند و تهدید نیز می شوند.

تصاویری که مشاهده می کنید به تیرماه سال 85 مربوط است، زمانی که زاکانی نماینده مردم تهران است. اما خانواده او -همسر و سه دخترش- به جای سفرهای لاکچری تابستانه با ماشین های آنچنانی، ترجیح می دهند در دامنه ارتفاعات "تته-اورامانات" محل عبور کولبران، هم مرز با استان حلبچه عراق، در روستای "دزلی" پای صحبت های مادر شهید "نوشیروان امیری" بنشینند.

 "بی بی حنیفه" که از اهل سنت است از سال های اولیه جنگ در کردستان روایت می کند. اینکه حضرت آقا در روستای دزلی در سال 59 که آن زمان پایگاه کومله بوده است، حضور پیدا می کنند اما همزمان به دلیل گرای ضدانقلاب، هواپیماهای دشمن هم روستا را بمباران می کنند. از روزهایی می گوید که حاج احمد متوسلیان، محمد ابراهیم همت و محمد بروجردی در این روستا بوده اند و او برای بسیجی ها آشپزی  می کرده و گاهی زخم های آنها را پانسمان؛ و حتی برخی شب ها نگهبانی می داده است تا ضد انقلاب شبیخون نزنند و فرزندانی مثل نوشیروانش به دست کومله به شهادت نرسند.

بی بی حنیفه از مشکلات مردم روستا هم می گوید، از زمستان سرد و بیکاری مردان. دوست دارد از نزدیک آقای خامنه ای را ببیند و به او بگوید که آن روز بمباران، آقا را از نزدیک زیارت کرده و میزبان او در همین باغ بوده است.

بی بی حنیفه اما نمی دانست که پیغام او را چه کسی به تهران خواهد برد و او چند ماه بعد چگونه میهمان آقای خامنه ای در بیت رهبری خواهد شد.
 






نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حمید
Iran, Islamic Republic of
چقدر لاکچری بود زاکانی
Iran, Islamic Republic of
کی چی؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
جان هرکی دوست داری بمون بیینیم چند تا رای داری
Iran, Islamic Republic of
بقیه باید بکشند کنار نه آقای زاکانی
Iran, Islamic Republic of
جناب زاکانی برو کنار، ظرفیت نهایی رای شما به صد هزار نفر نمیرسه، ....!
Iran, Islamic Republic of
درود بر زاکانی-رای ما زاکانی
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
شما که یکی از وزرای کابینه آقای رئیسی هستید
Denmark
معاون اول:)
Iran, Islamic Republic of
خب كه چى ؟! ....
Iran, Islamic Republic of
من فقط به یه مرد رای می دهم آن هم آقای زاکانی هست.
Iran, Islamic Republic of
هندوانه زیر بغل نگذاریید این جورری. شما حرکت. میکنید به پفک رسیده اید همتی. رادر پاستور خواهید دید وشما اندرخم. سفرلاکچرری!!
حمید
Iran, Islamic Republic of
....
ا. ب
Iran, Islamic Republic of


بعضی از حرف های ایشان درست بود .... به هر حال هر چه بود گذشت و می گذرد.!
Iran, Islamic Republic of
......
میر قلیچ
United Arab Emirates
زاکانی خار چشم مفسدین، راند خواری، اشرافی گری....... هست و خواهد بود
Iran, Islamic Republic of
......