کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مورد جدید در طومار وقاحت یک اصلاح طلب/ حاکمیت از مردم عذرخواهی کند تا مشارکت بالا برود! +جزئیات

1 خرداد 1400 ساعت 15:09

حاکمیت باید بیاید و بگوید می‌خواهم کشور به خواست ملت اداره کنم و اگر در گذشته بد عمل شده است، از این به بعد به گونه دیگری عمل خواهیم کرد.


گروه سیاسی جهان نیوز: «علی محمد نمازی»، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران و فعال سیاسی اصلاح طلب در وقاحتی تمام عیار پیشنهاد داده است که برای افزایش مشارکت حاکمیت به طور جدی از مردم عذرخواهی کند! به عبارت بهتر اصلاح طلبان می گویند ما هشت سال کشور را به عقب انداختیم، قیمت ماشین و مسکن و دلار و مرغ و گوشت و... را نجومی کردیم، باعث سرخوردگی گروه قابل توجهی از مردم شدیم اما حاکمیت باید از مردم عذرخواهی کند!

البته نمازی ید طولایی در اظهارات وقیحانه دارد. او قبل تر مدعی شده بود که «لوکوموتیو نظام به لبه پرتگاه رسیده» است! پیشنهاد داده بود که با آمدن بایدن در شعارها تجدیدنظر کنیم. گزاره کدخداپرستی اصلاح طلبان وقتی ثابت می شود که حتی اصلاح طلبانی نظیر نمازی در مقطع قبل از انتخابات آمریکا پیشنهاد مذاکره و کنار آمدن با ترامپ هم داده بودند. نمازی که جزو سینه چاکان خاتمی محسوب می‌شود چند ماه پیش نیز پیشنهاد اده بود که دولت روحانی شش ماه تمدید شود.

در مجموع این اظهارات می توان گفت که وقاحت و حقارت در یکجا جمع شده اند.


به گزارش جهان نيوز، بخش هایی از اظهارات نمازی را در ادامه خواهید خواند:

*آقای لاریجانی در صحنه نبوده‌اند و حکم خربزه پاره نشده را دارند.

*آقای جهانگیری کاندیدایی است که رزومه تقریبا خوبی دارد. او از فرمانداری و بخشداری به معاونت رئیس‌جمهور رسیده است و هر جایی هم که بوده به خوبی از پس مسئولیت خودش برآمده است، اما فضای سرد و دوره دوم همکاری با آقای روحانی به عنوان یک نقطه ضعف وجود دارد .

*من برای آقای جلیلی در این دوره از انتخابات موقعیتی را تصور نمی‌کنم. وی در زمانی که نماینده ایران در مذاکرات هسته‌ای بود، دستاوردی برای کشور نداشت و مذاکره‌کننده قوی هم نبود لذا حرفی برای گفتن ندارد که بگوید من قرار است کاری انجام دهم.

*اگر آقای پرشکیان تأیید صلاحیت شود، می‌تواند رأی بخش مهمی همچون آذری زبان‌ها را به همراه داشته باشد، اما نه در این حد که رئیس‌جمهور ایران شود.

*اگر آقای احمدی‌نژاد هم تایید و آقای تاجزاده هم حضور پیدا کند از نظر من مشارکت بسیار بالایی صورت خواهد گرفت.

*چه عاملی می‌تواند مردم را پای صندوق‌های رأی بکشاند، معتقدم یک عذرخواهی جدی از سوی حاکمیت می‌تواند شرایط را عوض کند. حاکمیت باید بیاید و بگوید می‌خواهم کشور به خواست ملت اداره کنم و اگر در گذشته بد عمل شده است، از این به بعد به گونه دیگری عمل خواهیم کرد.


کد مطلب: 764183

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/764183/مورد-جدید-طومار-وقاحت-یک-اصلاح-طلب-حاکمیت-مردم-عذرخواهی-کند-مشارکت-بالا-برود-جزئیات

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com