کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تخیلات جعفرزاده ایمن آبادی:

در مناظرات کسی حریف لاریجانی نیست/ مردم به خاطر علم و اطلاعات لاریجانی رغبت بسیار زیادی به او نشان خواهند داد/ مردم کف خیابان حامی او هستند

26 ارديبهشت 1400 ساعت 10:37

آقای لاریجانی مستقل آمد، وابستگی به هیچ جریان و گروه سیاسی ندارد، نه دولت روحانی است و نه اصلاح طلب و اصولگرا.


گروه سیاسی جهان نیوز: غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، از وکیل الدوله های مجلس گذشته که بعد از ردصلاحیت برای مجلس یازدهم عهده دار ریاست سازمان نقشه بردای شد، مدعی شده است: «آقای لاریجانی مستقل آمد، وابستگی به هیچ جریان و گروه سیاسی ندارد، نه دولت روحانی است و نه اصلاح طلب و اصولگرا». بامزه تر آنکه جعفرزاده، مردم کف خیابان را حامی لاریجانی دانسته است.

این چهره نزدیک به لاریجانی که روزی برای تعداد فالوورهای اینستاگرامش جشن گرفته بود ظاهرا علاقه ندارد به خود بقبولاند که مردم علی لاریجانی را یک حسن روحانی دیگر می دانند که اگر دولتی تکشیل دهد، آن دولت سوم روحانی است. حتی ادبیات لاریجانی بعد از ثبت نام همان ادبیات روحانی بود.

گفتنی است جعفرزاده پیش از ثبت نام لاریجانی هم تخریب آیت الله رئیسی را آغاز کرده بود و مدعی شده بود که کسی جرات ندارد علیه رئیسی چیزی بگوید چرا که برای او پرونده سازی می شود!

به گزارش جهان نیوز، گزیده اظهارات جعفرزاده را در ادامه خواهید خواند: 

*چون با آمدن آقای رئیسی همه دارند کنار می کشند و می رفت که فضای انتخابات سرد شود بنابراین برای آنکه تنور انتخابات گرم تر شود به آقای لاریجانی تکلیف شد که ثبت نام کند!

*در مناظرات قطعا کمتر کسی حریف آقای لاریجانی خواهد بود و احتمال آنکه فضا را بسیار بسیار به نفع خودش بچرخاند خیلی زیاد است و معتقدیم مردم براساس وزانت، شخصیت، علم و اطلاعات آقای لاریجانی رغبت بسیار زیادی به او نشان خواهند داد. هم اکنون براساس مشاوره هایی که به او دادند، دیدیم در ستاد وزارت کشور چقدر خوب مصاحبه کرد و گفت «کشور به سوپرمن نیاز ندارد».

درباره «جعفرزاده ایمن آبادی» بیشتر بخوانید:
یک قرن دیگر تاریخ درباره برجام قضاوت خواهد کرد
به ما ظلم شد و نتوانستیم در مجلس جدید حضور داشته باشیم

روحانی آرزوی ۱۰۰ ساله مردم ایران را برآورده کرد!
خاتمی در کمال آرامش در حال خدمت به انقلاب است
ترامپ «نامردی» کرد/ مشکلات کشور به این دلیل است
در تاریخ به نبود امثال لاریجانی افسوس می‌خوریم
دلواپسان اجازه ندادند از فرصت دوره اوباما استفاده کنیم


*آقای لاریجانی مستقل آمد، وابستگی به هیچ جریان و گروه سیاسی ندارد، نه دولت روحانی است و نه اصلاح طلب و اصولگرا. آقای لاریجانی بر پایه شخصیتی خودش در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

*مردم هم این دوره از همه این داستان ها گذشته اند این طور نیست که یک کسی فرمانی دهد و همه به تبعیت از او حرکت کنند. کسی که برای اقتصاد کشور برنامه داشته باشد به او رأی می دهند. ما معتقدیم که آقای لاریجانی یک نامزد با برنامه و کاملی برای ریاست جمهوری است بنابراین مردم کف خیابان در بین همه کاندیداها از آقای لاریجانی حمایت خواهند کرد./ نامه نیوز


کد مطلب: 763576

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/763576/مناظرات-کسی-حریف-لاریجانی-نیست-مردم-خاطر-علم-اطلاعات-رغبت-بسیار-زیادی-او-نشان-خواهند-کف-خیابان-حامی-هستند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com