پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۵۰
۲۰
گردش در تاریخ یک خاندان منحوس؛ شماره ۲۰

ماجرای سیلی فرح به معشوقه اعلی حضرت +جزئیات

چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۲
کد مطلب: 762958
ملكه مادر علت حساسيت بيش از حد فرح را اين می‌داند كه «اين دختر فوق‌العاده قشنگ بود». سرانجام فرح بی‌تاب شد و وقتی در سعدآباد چشمش به طلا افتاد. جلو رفت و كشيده محكمی به گوش طلا زد.
ماجرای سیلی فرح به معشوقه اعلی حضرت +جزئیات
گروه جامعه جهان نيوز: مشاهدات و مکاتبات بجامانده از دوران پهلوی حاکی از بحران جدی اخلاقی در خاندان پهلوی  است. این خاندان و شخص محمدرضا پهلوی فاقد هر نوع تربیت ایرانی و اسلامی بودند.

شاه نه تنها در ايران بی‌مهابا و بی‌اعتنا به ارزشهاي ملت ايران دست به فساد می‎زد، بلكه بی هيچ توجهی به شأن يک پادشاه درخارج از كشور نيز از هيچ تظاهری به فساد كوتاهی نمی‌كرد و در فساد هر روز بدتر از گذشته می‌شد.

شاه عاشق پيشه‌ای بود كه هر لحظه دل به دامن كسی می‌بست و بيت‌المال را بی‌هيچ دغدغه‌ای هزينه وصلش می‌كرد. دربار او دائم محل رفت و آمد فواحش خارجی و معشوقه‌های داخلی بود. او از دوران جوانی تا اندكی پيش از مرگ، دست از زن‌بارگی برنداشت. یکی از کسانی که شاه در دوران سلطنت خود سخت دلباخته او شد دختر يكی از افسران ارشد نيروی هوايی است که شاه در جریان سفری به اصفهان با او آشنا می‌شود.

 در سال 1350 در دربار و بازار زمزمه‌هايی رواج يافت حاكی از اينكه شاه عاشق شده است. عاشق يک دختر نوزده ساله که می‌گفتند نامش گيلدا است. گيلدا دختر سرلشكر آزاد يكی از افسران نيروی هوايی اصفهان بود، در سفری كه شاه به اصفهان رفت سخت شيفته او شد و او را با خود به تهران آورد. شاه بي‌مهابا این دختر را به كاخ برده و رسماً جزء دربار شد. فرح از گستاخي شاه سخت به تنگ آمد و دعوا و درگيري را آغاز كرد.
 
مادر محمدرضا، داستان گيلدا را چنين تشريح مي‌كند: در سال 1351 سرلشكر آزاد براي اينكه «خودش را به محمدرضا نزديك كند»، از دخترش استفاده كرد، او را هنگام سفر محمدرضا به اصفهان با خود آورد و در هواپيما كنار محمدرضا نشاند و محمدرضا را خام خودش كرد. محمدرضا چنان شيفته او شد كه «نمی‌توانست در برابر خواهشهای او نه بگويد»، شاه نام او را به خاطر موهاي طلائيش، طلا گذاشت. كم كم حس رقابت فرح برانگيخته شد و بحث طلاق پيش كشيده شد.
 
ملكه مادر از اين كه فرح نسبت به اين دختر حساسيت نشان می‌داد، تعجب می‌كند و می‌گويد: «فرح خودش را روشنفكر می‌دانست. محمدرضا در مجالس با زن‌های اين و آن و دخترهای اين و آن می‌رقصيد و آنها را در آغوش می‌گرفت و می‌بوسيد و فرح می‌دانست كه محمدرضا... علاوه بر او با زنان ديگری هم رفت و آمد دارد، اما او نسبت به اين دختر فوق‌العاده حساس شده بود».
 
ملكه مادر علت حساسيت بيش از حد فرح را اين می‌داند كه «اين دختر فوق‌العاده قشنگ بود». خصوصاً اين كه محمدرضا به زيبايی ذاتي اين دختر اكتفا نكرده بود و او را نزد پروفسور تسه فرانسوی، دكتر خانوادگی دربار در امور زيبايی فرستاده بود و با چند عمل جراحي «خيلی ديدنی شده بود.» سرانجام فرح بی‌تاب شد و وقتی «در سعدآباد چشمش به طلا افتاد. جلو رفت و كشيده محكمی به گوش طلا زد».
 
اختلافات شاه و شهبانو، شاه را به اين نتيجه رساند كه فرح را طلاق بدهد. ملكه مادر با او وارد بحث شد، ولی شاه اعلام كرد: «چه عيب دارد؟ او را طلاق می‌گويم. طلاق در ميان مردم ايران يک امر مقبول است و خيلی مردها زنشان را طلاق می‌گويند»؛ اما ملكه مادر طلاق را به صلاح ندانست و با پادرميانی وی شاه و ملكه «توافق كردند كه به خاطر مصالح مملكت از هم طلاق نگيرند؛ ولی من‌بعد با هم كاری نداشته باشند و فقط دوست باشند و سپس، محمدرضا با اين تصميم آزادی خودش را به دست آورد و فرح هم كار خودش را می‌كرد».
 
اما در ادامه بلندپروازي‌های خانواده گيلدا حتی حساسيت شاه را هم برانگيخت. علم در خاطرات خود آورده، يك روز صبح «شاه خيلی بدخلق بود.» و علت بدخلقي خود را مصاحبه خانواده گيلدا با يك روزنامه ترک دانست كه گفته‌اند: «با اين كه شايعات ازدواج [دخترشان با شاه] بی‌اساس است، اما بدون شك دخترشان معشوقه شاه است.» سرانجام گيلدا نيز دل شاه را زد و تصميم گرفت او را به تيمسار خاتم فرمانده نيروهای هوايی واگذار نمايد.

بیشتر بخوانید:
وقتی شاه همسرش را برای رقص به کارتر قرض داد!
دختری با موهای بور که رقیب عشقی فرح شد +جزئیات
نگرانی اعلی حضرت از آبروریزی معشوقه ترکیه‌ای
چرا فساد شاه بعد از ازدواج با فرح اوج گرفت؟

معروف‌ترین فساد جنسی «فرح پهلوی» چه بود؟
ابتکار یک ارتشی برای فرار از طمع جنسی مادر شاه

ماجرای طمع شاه به همسر رئیس جمهور فیلیپین +عکس
ماجرای جشن تولد ۴۰ هزار دلاری فرح با بهترین آشپز دنیا
ماجرای شوخی مستهجن اعلی حضرت با مادرش
اصرار شاه بر انتخاب دوست دختر برای ولیعهد ۱۴ ساله!
آخرین آرزوی محمدرضا پهلوی قبل از مرگ چه بود؟
دردسرهای چغاله خوردن معشوقه سوئدی شاه برای پرفسور
روزی که شاه ایران در خیابان فردوسی تحقیر شد
ماجرای عرق خوری برادر اعلی حضرت در ماه رمضان
به شاه گفتم ۴۵ روز تفریح در سوئیس کافی است
شغل شریف اشرف پهلوی که باعث شهرت جهانی او شد!
https://jahannews.com/vdcenw8fvjh8poi.b9bj.html
jahannews.com/vdcenw8fvjh8poi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بدبخت گیلدا!!!!
Iran, Islamic Republic of
بدبخت مردمی که به زندگی تحت حکومت چنین فرد عیاش و بی شرم و حیا و لامذهبی راضی بودند.....
Canada
حداقل می ذاشتید ماه رمضان تموم بشه بعد دوباره شروع کنید
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
.....
United States
مبادا در زندگی مردم تفحص و تجسس نمایید که خداوند این عمل را بسیار زشت میدارد
دکتر سعید نظری
Iran, Islamic Republic of
تجسس در باره فاسق نهی نشده
....
Iran, Islamic Republic of
دقیقا!!!!!
حمید
United States
......
Germany
.....
United Kingdom
پرستو نبوده؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
چقدر بی غیرت هستند آنهای که برای این خانواده ( پهلوی ) رای مثبت میدهند !!!!!!!
سید
Iran, Islamic Republic of
50 سال گذشت، ول نمیکنین ؟
نازنین
Iran, Islamic Republic of
تاریخ ول کردنی نیست عبرت انگیز هست و باید تکرار شود
Iran, Islamic Republic of
اینقدر به کسائی که 40 سال پیش سرکار بودن گیر ندین.
Iran, Islamic Republic of
الان اینارو مینویسین که چی ؟ ...
Iran, Islamic Republic of
از بی دین ولامذهب مگه توقعی بیش از این هست.
Iran, Islamic Republic of
بدبخت دختره و خیلی دخترای دیگه که سر پول و زور شاه مجبور به این کارا شدن و بیچاره تر تمام زنایی که ازادی و زندگی رو این میدونستن و میدونن😔 عبرت بگیریم و به فکر خودمون و شخصیتمون باشیم
Iran, Islamic Republic of
یعنی این شاهی که میگن مملکتو اداره میکرده انقدر.............خداروشکر گذشت اون روزای ایران