کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رجایی، فعال اصلاح طلب و مشاور سابق هاشمی رفسنجانی:

دلار ۴۲۰۰ تومانی اعتماد عمومی را از جهانگیری گرفت/ عارف و پزشکیان برای شکست خوب هستند/ حاکمیت باید از خاتمی بخواهد که در انتخابات شرکت کند!

26 فروردين 1400 ساعت 18:50

گزینه‌هایی مثل آقای پزشکیان و عارف مطرح هستند که به نظرم نه تنها گزینه‌های خوبی نیستند بلکه گزینه‌هایی مستعد برای شکست خوردن در انتخاباتند.


گروه سیاسی جهان نیوز: غلامعلی رجایی، فعال سیاسی اصلاح طلب و مشاور سابق مرحوم آیت‌الله هاشمی ضمن رد گزینه های کنونی اصلاح طلبان، در اظهارات بامزه ای خواسته است تا حاکمیت از خاتمی یعنی یکی از سران فتنه سال 88 که دوازده سال است رویکرد غیرصادقانه اش را ادامه داده و لب به اعتراف و عذرخواهی نگشوده برای حضور در انتخابات جهت شورانگیزی! دعوت کند.

به گزارش جهان نیوز، بخش هایی از اظهارات رجایی را در ادامه خواهید خواند:

*گزینه‌هایی مثل آقای پزشکیان و عارف مطرح هستند که به نظرم نه تنها گزینه‌های خوبی نیستند بلکه گزینه‌هایی مستعد برای شکست خوردن در انتخاباتند.

*اصلی‌ترین گزینه‌ای که می‌تواند انتخابات را پرشور کند که مورد تاکید رهبری هم بوده است و اصلاح‌طلبان را نیز در موقعیت ممتازتری قرار می‌دهد بحث لغو تحریم‌ها تا انتخابات و بازگشت بایدن به برجام است.



*به نظر من گزینه‌ای که اصلاح‌طلبان می‌توانند بر روی وی اجماع کنند که شوری ایجاد کند البته نه شور سابق را شخص آقای خاتمی است.

*کشور به شخصی در تیپ آقای خاتمی احتیاج دارد که مقبولیت جهانی و تجربه داشته باشد و هم در دولتش هیچ حاشیه اقتصادی نبوده است.

درباره «غلامعلی رجایی» بیشتر بخوانید:
شهید بهشتی می‌گفت در قبال «رجوی» اشتباه کردیم
سقوط دلار از سقوط خرمشهر مهم‌تر است
اگر امام امروز بود، روش آیت‌الله هاشمی را قبول داشتند

منتقدین هاشمی نفوذی انگلیس هستند
رد صلاحیت علی مطهری مانع از الگو شدن ایران می‌شود
امام حسین(ع) مایل بود با یزید مذاکره کند!

کسانی که به خاطر اختلاف سلیقه زندانی شده‌اند آزاد شوند
هاشمی اجر زحماتش را در آن دنیا خواهد دید
بد‌بیاری روحانی رحلت آیت‌الله هاشمی بود

*حاکمیت باید از آقای خاتمی بخواهد که در انتخابات شرکت کند. در این صورت اصلاح‌طلبان می‌توانند با شوق در انتخابات شرکت کنند.

*گزینه اول برای اصلاح‌طلبان کسی مثل آقای خاتمی یا جهانگیری است که آقای جهانگیری نیز پس از ماجرای ارز 4200 تومانی تا حدودی اعتماد عمومی را از دست داد. اگر آقای جهانگیری در دولت دوم نمی‌ماند اکنون بیشترین اجماع بر روی وی بود و مقبولیت مردمی هم داشت.


کد مطلب: 760327

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/760327/دلار-۴۲۰۰-تومانی-اعتماد-عمومی-جهانگیری-گرفت-عارف-پزشکیان-شکست-خوب-هستند-حاکمیت-باید-خاتمی-بخواهد-انتخابات-شرکت-کند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com